De trein is zo gek nog niet.quote:Op zondag 19 april 2009 12:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Achteraf gezien had hij dat idd beter kunnen doen.
Haha, dan is het wel lachen jaquote:Op zondag 19 april 2009 12:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De trein is zo gek nog niet.
Het is wel lachen als je met 140 langs een snelweg rijdt, terwijl gefrustreerde automobilisten niet eens de helft halen.
Lang leve de files!
Dat heb ik dagelijks als ik met de trein langs Amsterdam RAI kom.quote:Op zondag 19 april 2009 12:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De trein is zo gek nog niet.
Het is wel lachen als je met 140 langs een snelweg rijdt, terwijl gefrustreerde automobilisten niet eens de helft halen.
Lang leve de files!
Ik heb net al gekekenquote:Op zondag 19 april 2009 12:32 schreef -Hans- het volgende:
Straks toch maar even de hh van de Formule 1 checken.. 't schijnt weer te hebben geregend.
En ik met de metroquote:Op zondag 19 april 2009 12:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat heb ik dagelijks als ik met de trein langs Amsterdam RAI kom.
Tof ! was zeker wel tof of niet ? Uitslag ziet er in elk geval prima uit. Zero points Ferrariquote:
Nadat de SCrondjes waren geweest werd het wel een aardige race ja.quote:Op zondag 19 april 2009 12:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tof ! was zeker wel tof of niet ? Uitslag ziet er in elk geval prima uit. Zero points Ferrari.
SC is altijdquote:Op zondag 19 april 2009 12:35 schreef borisz het volgende:
Nadat de SCrondjes waren geweest werd het wel een aardige race ja.
Ah, daar is de man van het gelijkespel. Timooooooooooooooooooquote:Op zondag 19 april 2009 12:40 schreef Timo20 het volgende:
Goooooeeeeeedemiddag![]()
![]()
![]()
Das een fijne binnenkomer
Gisteravond de hele avond Amstel gedronken, heb niet eens kop pijn. Ook voor het eerst![]()
quote:Op zondag 19 april 2009 12:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, daar is de man van het gelijkespel. Timoooooooooooooooooo.
Dat jullie nog bestaanquote:Op zondag 19 april 2009 12:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
hou op, hou op. Ze hadden echt moeten winnen. Verdomde Matondo
![]()
Yo ! die Matondo was niet best jaquote:Op zondag 19 april 2009 12:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
hou op, hou op. Ze hadden echt moeten winnen. Verdomde Matondo
![]()
Dat is een ander verhaalquote:
alleen op de keeper afgaan terwijl je 2 verdedigers bij je hebt en niet op Cissé afspelen terwijl die helemaal vrij staatquote:Op zondag 19 april 2009 12:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yo ! die Matondo was niet best ja. Gaan nog een paar lastige wedstrijden worden die jullie moeten spelen, maar het kan nog
.
briljantquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |