De trein is zo gek nog niet.quote:Op zondag 19 april 2009 12:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Achteraf gezien had hij dat idd beter kunnen doen.
Haha, dan is het wel lachen jaquote:Op zondag 19 april 2009 12:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De trein is zo gek nog niet.
Het is wel lachen als je met 140 langs een snelweg rijdt, terwijl gefrustreerde automobilisten niet eens de helft halen.
Lang leve de files!
Dat heb ik dagelijks als ik met de trein langs Amsterdam RAI kom.quote:Op zondag 19 april 2009 12:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De trein is zo gek nog niet.
Het is wel lachen als je met 140 langs een snelweg rijdt, terwijl gefrustreerde automobilisten niet eens de helft halen.
Lang leve de files!
Ik heb net al gekekenquote:Op zondag 19 april 2009 12:32 schreef -Hans- het volgende:
Straks toch maar even de hh van de Formule 1 checken.. 't schijnt weer te hebben geregend.
En ik met de metroquote:Op zondag 19 april 2009 12:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat heb ik dagelijks als ik met de trein langs Amsterdam RAI kom.
Tof ! was zeker wel tof of niet ? Uitslag ziet er in elk geval prima uit. Zero points Ferrariquote:
Nadat de SCrondjes waren geweest werd het wel een aardige race ja.quote:Op zondag 19 april 2009 12:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tof ! was zeker wel tof of niet ? Uitslag ziet er in elk geval prima uit. Zero points Ferrari.
SC is altijdquote:Op zondag 19 april 2009 12:35 schreef borisz het volgende:
Nadat de SCrondjes waren geweest werd het wel een aardige race ja.
Ah, daar is de man van het gelijkespel. Timooooooooooooooooooquote:Op zondag 19 april 2009 12:40 schreef Timo20 het volgende:
Goooooeeeeeedemiddag![]()
![]()
![]()
Das een fijne binnenkomer
Gisteravond de hele avond Amstel gedronken, heb niet eens kop pijn. Ook voor het eerst![]()
quote:Op zondag 19 april 2009 12:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, daar is de man van het gelijkespel. Timoooooooooooooooooo.
Dat jullie nog bestaanquote:Op zondag 19 april 2009 12:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
hou op, hou op. Ze hadden echt moeten winnen. Verdomde Matondo
![]()
Yo ! die Matondo was niet best jaquote:Op zondag 19 april 2009 12:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
hou op, hou op. Ze hadden echt moeten winnen. Verdomde Matondo
![]()
Dat is een ander verhaalquote:
alleen op de keeper afgaan terwijl je 2 verdedigers bij je hebt en niet op Cissé afspelen terwijl die helemaal vrij staatquote:Op zondag 19 april 2009 12:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yo ! die Matondo was niet best ja. Gaan nog een paar lastige wedstrijden worden die jullie moeten spelen, maar het kan nog
.
briljantquote:
De Ekdommetjes vliegen je weer om de orenquote:
Ik heb in het feedback topic even gevraagd of de moderators het topicnummer kunnen veranderen en dit topic in het goede filter willen zetten. Het komt allemaal goed.quote:Op zondag 19 april 2009 12:23 schreef Ofyles2 het volgende:
Als je van muziek houdt, dan luister je naar...
[ afbeelding ][ afbeelding ]Bekijk de website of de fansite voor meer informatie. Luisteren in 32 kbps of 96 kbps Windows Media, 128kbps MP3, 24kbps AAC+ of 64kbps AAC+. Bekijk de webcam (Windows Media). Uitzending terugluisteren (Windows Media)? Hoe heette dat ene nummer ook alweer? Bekijk de muziek statistieken. Is FOK! weer traag? Of wil je gewoon chatten met je mede-3FM-verslaafden? Chat dan mee in de enige echte FOK!3FM Chat! Statistieken van deze topicreeks. Overzicht van de voorgaande topics in deze reeks. (of ga naar http://forum.3fmfan.nl/ om altijd direct naar het laatste topic te gaan).
3FM-ers op FOK! zijn:
DJ's
› Giel Beelen (Giel.Beelen)
› Gerard Ekdom (Ekdom)
› Sander Guis (Guis)
› Dani�l Lippens (Daniellippens)
› Roosmarijn Reijmer (antiroos)
› Annemieke Schollaardt (annemic)
› Michiel Veenstra (MichielV)
› Robbert-Jan van de Velde (rjvandevelde)
› Domien Verschuuren (DomienVerschuuren)
Producers
› Maricha Kroeske (Maricha, producer MetMichiel)
› Tjitse Leemhuis (Tjitse, producer Ekstra Weekend)
› Kevin Moens (moveyourass-kevin, producer MoveYourAss)
› Erwin Moolenaar (ErwinMoolenaar, producer Sense of Dance)
› Robert-Jan Glasman (robertjanglas3fm, producer MoveYourAss)
Overige 3FM-medewerkers
› Michiel de Romijn (afzuigkapfilter, knoppendraaier en schuiventrekker 3FM/NOB)
› Rachid Finge (Rachidfinge, nieuwslezer NOS radionieuws en NOS headlines)
› Sirolf, internetredactie
[ afbeelding ]
Welke OP? Deze! Deze!
MEDEDELING VOORAF: Dit is nummer 1422, geen 1421. Hierna komt 1423.
Inzichtelijk idd niet heel erg sterkquote:Op zondag 19 april 2009 12:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
alleen op de keeper afgaan terwijl je 2 verdedigers bij je hebt en niet op Cissé afspelen terwijl die helemaal vrij staat![]()
Dat is toch geen voetballer![]()
Ja, het is weer goed luisteren want er zijn vandaag al een paar voorbij gekomenquote:Op zondag 19 april 2009 12:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
De Ekdommetjes vliegen je weer om de oren
Oper. zijn contract wordt niet verlengd. Hij wil graag blijven maar ja, krijgt geen nieuw contractquote:Op zondag 19 april 2009 12:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Inzichtelijk idd niet heel erg sterken jullie andere spits wil geloof ik weg bij Roda ? Weet zijn naam even niet, maar die is na dit seizoen wel vertrokken.
Kunnen ze beter Cissé verkopen en dan het geld wat ze voor hem krijgen Oper vasthouden.quote:Op zondag 19 april 2009 12:58 schreef Timo20 het volgende:
Oper. zijn contract wordt niet verlengd. Hij wil graag blijven maar ja, krijgt geen nieuw contractEen van de belangrijkste spelers. En Cissé staat in de belangstelling van (serieus) Fiorentina en Villareal. Gelijk verkopen
Absoluut eens. Matondo weg doen, samen met die egoistische Hadouir. En daar voor een jeudig talent aantrekken. Of gewoon de eigen jeugd een kans geven...quote:Op zondag 19 april 2009 13:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kunnen ze beter Cissé verkopen en dan het geld wat ze voor hem krijgen Oper vasthouden.
En dan maar hopen dat ze in de eredivisie blijvenquote:Op zondag 19 april 2009 13:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Absoluut eens. Matondo weg doen, samen met die egoistische Hadouir. En daar voor een jeudig talent aantrekken. Of gewoon de eigen jeugd een kans geven...
Maria maria![]()
Idd. da's belangrijkerquote:Op zondag 19 april 2009 13:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Joep vanuit dood Alkmaar op zondagmiddag
We degraderen op de laatste speeldag, let maar op. Dan moeten we uit naar Feyenoord. De andere degradanten moeten allemaal nog tegen elkaar, dus dat wordt een herenakkoordje.quote:Op zondag 19 april 2009 13:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat ze in de eredivisie blijven
Eigen stadion dan maar herafbreken?quote:Op zondag 19 april 2009 13:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
We degraderen op de laatste speeldag, let maar op. Dan moeten we uit naar Feyenoord. De andere degradanten moeten allemaal nog tegen elkaar, dus dat wordt een herenakkoordje.
Lijkt me een goed ideequote:
Feyenoord zal waarschijnlijk ook wel moeten winnen om hun plaats veilig te stellen voor de play-offs. Zal lastig worden, vrees ikquote:Op zondag 19 april 2009 13:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
We degraderen op de laatste speeldag, let maar op. Dan moeten we uit naar Feyenoord. De andere degradanten moeten allemaal nog tegen elkaar, dus dat wordt een herenakkoordje.
quote:Op zondag 19 april 2009 13:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Feyenoord zal waarschijnlijk ook wel moeten winnen om hun plaats veilig te stellen voor de play-offs. Zal lastig worden, vrees ik.
Wat een verzwakkingen.quote:Op zondag 19 april 2009 13:27 schreef borisz het volgende:
Twente volgende week ook met een hoop schorsingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |