Nee, dat is volgens mij volgende week al. Gra-Vol is op de laatste.quote:Op zondag 19 april 2009 15:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Roda-Volendam is op de laatste speeldag toch?
Een na laatste. Volendam speelt op de laatste speeldag in Doetinchem. Volendam heeft op papier dus het makkelijkste programma.quote:Op zondag 19 april 2009 15:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Roda-Volendam is op de laatste speeldag toch?
I see.quote:Op zondag 19 april 2009 15:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, dat is volgens mij volgende week al. Gra-Vol is op de laatste.
quote:Op zondag 19 april 2009 15:56 schreef pablo1989 het volgende:
Come on Heerenveen, scoor er nog 1 bij dan kan mijn clubbie volgende week over utreg heen
Ach, nu is hij de grote held. Volgende week vliegt er een bal op de paal en aan de andere kant eentje binnenkant paal erin, paar andere ploegen winnen ook met geluk en niemand heeft het over Adelaar. Doe niet zo overdreven, dude.quote:
Dan kon je de scores toch gewoon aflezen van het bord, in plaats van dat je af moet gaan op het piepje dat je op TV hoortquote:
Ja maar ik kijk nooit op dat bord, ik hoorde opeens een piepiequote:Op zondag 19 april 2009 15:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dan kon je de scores toch gewoon aflezen van het bord, in plaats van dat je af moet gaan op het piepje dat je op TV hoort
Volgende week :quote:Op zondag 19 april 2009 15:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een na laatste. Volendam speelt op de laatste speeldag in Doetinchem. Volendam heeft op papier dus het makkelijkste programma.
Nu zonder gein: wel twee uitwedstrijden tegen rechtstreekse concurrenten. Lastig genoeg, met name Doetinchem. Daar kunnen ze weleens gaan verliezen.
Ik denk dat Roda eruit gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |