quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:39 schreef boskameel het volgende:
Komop zeg, een dvd rip kijken op een dikke lcd? Alsof je een postzegel naar a4 uitvergroot.
Wel met je zinsopbouw...quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet toch nog nooit moeite gehad met dvd rips
DVD kwaliteit en alles daaronder (dus ook die DVD rips) zijn sowieso bagger op een LCD TV. Op een ouderwetse beeldbuis is het dan weer stukken mooier, maar dan nog.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:36 schreef boskameel het volgende:
Hahaha ga maar lekker divx rips kijken. Ik kijk alleen 720p of hoger, daaronder is echt bagger. Zelfs DVD. Waarom heb ik anders een full hd tv.
DVD's zijn zelf ook zo groot dus dan ben je dus verplicht blu-ray of idd een hd download te doen...quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:43 schreef boskameel het volgende:
Het is wel zo. Stel een dvd rip is 720 pixels breed. Een full hdtv is 1920 pixels breed. Mits scaling uitstaat wordt het bijna 3x uitvergroot.
is gewoon qwertyquote:
En dat is dus waarom ze op tweakers zo fel zijn op dit soort topicsquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:33 schreef L-IS het volgende:
bhaha ik ben door dit topic weer films gaan downloaden![]()
Ja ok, maar als ik het op mijn 22 inch monitortje kijk is het natuurlijk niet echt nodig.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:43 schreef boskameel het volgende:
Het is wel zo. Stel een dvd rip is 720 pixels breed. Een full hdtv is 1920 pixels breed. Mits scaling uitstaat wordt het bijna 3x uitvergroot.
Fail....quote:Op zondag 19 april 2009 11:26 schreef CantFazeMe het volgende:
aXXo? Wat is dat, meer een verkrachting van Axe zeker.
R5 slechter vinden dan dvd ripsquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:12 schreef MikeyMo het volgende:
Ik doen geen Tc's, R5's en Cam's, maar zodra der DVD-rip achter staat vind ik de kwaliteit vaak prima genoeg.
bedankt voor je bijdragequote:Op woensdag 22 april 2009 09:17 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
axxo met zijn kutkwaliteit rips
bedankt voor je bedankjequote:
Geen dank. Doe het graag voor je.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:13 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
bedankt voor je bedankje
Is het toch ook?quote:Op woensdag 22 april 2009 09:18 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
R5 slechter vinden dan dvd rips
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |