abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68207642
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:50 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Net zoals sommige beweren dat een LP beter is dan een cd.
Woah het klinkt als al die audiofielen met hun flacjes
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_68214007
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:25 schreef ach het volgende:

[..]

Je lijkt wel zo'n FTD-miep, die beweren dat je geen verschil ziet tussen een 8GB Bluray rip en de originele Bluray disc (wel dus)
Dat verschil is dan ook zo klein dat je het 90% van de tijd niet eens opvalt en als je dan een keuze moet maken tussen 8-11GB en 30-50GB weet ik het wel hoor.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_68215191
Axxo is een held!

Voor de doorsnee anderhalf uur film met weinig aktie voldoet een 700MB rip prima. Voor de wat langere films met meer aktie pak je gewoon de 2CD rip van 1400MB.

Die HD/Blueray lutsers die hier afgeven op DIVX moeten vooral doorgaan met masturberen, al luisterend naar de remastered SA-CD van Dark Side Of The Moon die door hun buizenversterker galt...
pi_68215395
quote:
Op maandag 20 april 2009 20:37 schreef 100% Tukker het volgende:
Dark Side Of The Moon
Geen kwaad woord over DSotM
pi_68217099
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:40 schreef NoBody122 het volgende:
Ik hoop maar dat die lamlul opgepakt is. Het enige wat hij doet is DVDR's downloaden uit de scene en die misbruiken om er zijn eigen XviDs van te maken (jatten van source dus), ondanks het feit dat er een dag eerder al een nette DVDRip-XviD is gereleased door bijvoorbeeld DiAMOND, die -wel- gewoon aan de sceneregels voldoet en ook prima is.

En al die torrent/usenet-schapen maar kwijlend zijn shit downloaden en het daadwerkelijk populair maken, erg jammer...

aXXo
Mensen die huillie doen omdat iemand iets jat wat al gejat is.
Suffe scene die materiaal rippen en het zeer beperkt uitbrengen 'voor de sport'. Waarom zou je het doen als het toch niet de bedoeling is dat iemand het download?

Mensen die het publiekelijk maken via torrents/usenet.
---
  maandag 20 april 2009 @ 21:22:40 #106
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_68217308
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:12 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ik doelde eigenlijk meer op het stukje "die er trouwens qua kwaliteit niet minder uitzien".

En hoezo moet blu-ray eerst goedkoper worden als je het toch download?
Wat was niet duidelijk aan het zinnetje dan?
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  maandag 20 april 2009 @ 22:11:34 #107
97934 ASroma
Flamboyant
pi_68222259
Op vakantie..........
  Spellchecker dinsdag 21 april 2009 @ 09:52:17 #109
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_68228920
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:07 schreef Siniti het volgende:

[..]

open er een topic over
Die is er al; deze.
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:49 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Kijk mij eens stoer zijn want ik zit in de scene

Faalhaasje
Ik zit niet in de scene.

Doei
quote:
Op maandag 20 april 2009 21:18 schreef miodzio het volgende:

[..]

Mensen die huillie doen omdat iemand iets jat wat al gejat is.
Suffe scene die materiaal rippen en het zeer beperkt uitbrengen 'voor de sport'. Waarom zou je het doen als het toch niet de bedoeling is dat iemand het download?

Mensen die het publiekelijk maken via torrents/usenet.
Zeer beperkt? Die regels bestaan juist om de kwaliteit goed te houden en de data efficiënt te gebruiken.

Overigens weten die mensen in de scene heel goed dat datgene wat zij produceren verder gaat dan alleen maar andere scenegroepen. Als ze dat niet wilden dan hadden ze immers al jaren geleden kunnen stoppen met het plaatsen op dezelfde kanalen.

Wat aXXo doet is hetzelfde nogmaals doen (naar XviD encoden, ondanks dat er dan al een XviD is, die dan ook al lang op P2P staat), zonder ook maar iemand credits voor zijn bronnen te geven, want stel dat mensen zouden weten dat hij zelf niet zo liet is

Credits pakken voor andermans werk dus. Als jij met moeite en alle bijbehorende risico's DVD's zou regelen voordat deze in de winkels liggen en hij gaat vervolgens met alle eer strijken bij het grote publiek, zou jij dat ook kut vinden.
Tevens -purist.
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:49:06 #110
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_68230520
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:49 schreef PDOA het volgende:
BREIN weet waar jullie huis woont, vieze criminelen!
PRECIES!
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_68230654
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 09:52 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Die is er al; deze.
[..]

Ik zit niet in de scene.

Doei
[..]

Zeer beperkt? Die regels bestaan juist om de kwaliteit goed te houden en de data efficiënt te gebruiken.

Overigens weten die mensen in de scene heel goed dat datgene wat zij produceren verder gaat dan alleen maar andere scenegroepen. Als ze dat niet wilden dan hadden ze immers al jaren geleden kunnen stoppen met het plaatsen op dezelfde kanalen.

Wat aXXo doet is hetzelfde nogmaals doen (naar XviD encoden, ondanks dat er dan al een XviD is, die dan ook al lang op P2P staat), zonder ook maar iemand credits voor zijn bronnen te geven, want stel dat mensen zouden weten dat hij zelf niet zo liet is

Credits pakken voor andermans werk dus. Als jij met moeite en alle bijbehorende risico's DVD's zou regelen voordat deze in de winkels liggen en hij gaat vervolgens met alle eer strijken bij het grote publiek, zou jij dat ook kut vinden.
/care
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_68230662
waarom doet iedereen van die huilie's plaatsen?!

Kudo's voor torrents van mijn zijde
'La operación fue, perfecta' Betancourt
pi_68231014
quote:
Op maandag 20 april 2009 21:22 schreef Sk00p het volgende:

[..]

Wat was niet duidelijk aan het zinnetje dan?
Dat het onzin is wat je zegt. een DVDrip kan nooit (bijna) dezelfde kwaliteit hebben als een HDrip.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:11:37 #114
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_68231233
quote:
Op zondag 19 april 2009 17:28 schreef C.Mongler het volgende:

[..]

Ik hoop srsly dat het een troll is Anders, sterkte
ik kijk ook vaak genoeg axxo's

Ik ga echt van elke film een 4 gig versie telkens binnenhalen
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_68231820
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 09:52 schreef NoBody122 het volgende:

Kan zijn, ik vind het hypocriet dat mensen gaan huilen omdat zij niet als bron worden vermeld terwijl ze zelf de makers van de film ook niet als bron vermelden/bedanken. Wat maakt het nu écht uit dat hij andermans werk gebruikt, veel downloaders weten dat hij uit de scene lekt en prijzen hem daarvoor en het feit dat hij goeie kwaliteit verspreidt onder één naam. Wel handig, je komt nog vaak genoeg films tegen ook onder 'grote' namen met een slechte kwaliteit video (overbelicht) of mono-audio o.i.d.
---
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:41:28 #116
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68232327
Axxo

Er is nog 1.

MM? Doet me eens helpen. Axxo of .... moet ik altijd hebben van je.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:42:54 #117
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_68232391
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:41 schreef Qwea het volgende:
Axxo

Er is nog 1.

MM? Doet me eens helpen. Axxo of .... moet ik altijd hebben van je.
FXG? DIAMOND?
[..]
  Spellchecker dinsdag 21 april 2009 @ 11:47:04 #118
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_68232542
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:27 schreef miodzio het volgende:

[..]

Kan zijn, ik vind het hypocriet dat mensen gaan huilen omdat zij niet als bron worden vermeld terwijl ze zelf de makers van de film ook niet als bron vermelden/bedanken.
Je moet wel heel erg naïef zijn als je denkt dat een releasegroep zelf de film heeft gemaakt en produceert. Dat hoeven ze dus echt niet apart te vermelden
quote:
Wat maakt het nu écht uit dat hij andermans werk gebruikt, veel downloaders weten dat hij uit de scene lekt en prijzen hem daarvoor en het feit dat hij goeie kwaliteit verspreidt onder één naam.
Precies; je moet het dus maar net weten, van hem zelf zal je het niet te weten komen in ieder geval.
quote:
Wel handig, je komt nog vaak genoeg films tegen ook onder 'grote' namen met een slechte kwaliteit video (overbelicht) of mono-audio o.i.d.
Kan, maar daar zijn nu juist die regels voor. Zulke rips worden genuked (afgekeurd) en dan komt er, meestal binnen een uur of 2, een 'PROPER'-versie uit, waar die problemen niet in zitten.

Tegen die tijd is aXXo de DVDR nog aan het leechen
Tevens -purist.
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:52:07 #119
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68232703
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:42 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

FXG? DIAMOND?
Neen

*zoeken gaat

eztv bedoelde ik

Maar ik moest voor valkery kijken naar een Axxo of een ?
pi_68232876
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:50 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Net zoals sommige beweren dat een LP beter is dan een cd.
Ze ruiken iig wel beter

OT: axxo
- lekker snel binnen (altijd genoeg seeds)
- je weet zeker dat er altijd een fatsoenlijke ondertiteling voor te vinden is
- kwaliteit voldoende
  dinsdag 21 april 2009 @ 12:12:06 #121
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_68233409
Wat een nerd topic eigenlijk. Wat maakt het nou uit of een film online uitkomt op 14:18 of 15:17... alsof het een fucking dienstregeling is

Ik kijk gewoon elke week welke dvd's er deze week in Amerika uitgebracht worden. Weet je gelijk dat er dan ook goede DVD-rips te vinden zijn.

En ach, als je zo geilt op kwaliteit kun je net zo goed de Bluray in de winkel kopen. Ik doen geen Tc's, R5's en Cam's, maar zodra der DVD-rip achter staat vind ik de kwaliteit vaak prima genoeg.
[..]
pi_68233493
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:12 schreef MikeyMo het volgende:
Wat een nerd topic eigenlijk. Wat maakt het nou uit of een film online uitkomt op 14:18 of 15:17... alsof het een fucking dienstregeling is

Ik kijk gewoon elke week welke dvd's er deze week in Amerika uitgebracht worden. Weet je gelijk dat er dan ook goede DVD-rips te vinden zijn.

En ach, als je zo geilt op kwaliteit kun je net zo goed de Bluray in de winkel kopen. Ik doen geen Tc's, R5's en Cam's, maar zodra der DVD-rip achter staat vind ik de kwaliteit vaak prima genoeg.
hear hear
pi_68239819
Hahaha ga maar lekker divx rips kijken. Ik kijk alleen 720p of hoger, daaronder is echt bagger . Zelfs DVD. Waarom heb ik anders een full hd tv.
  dinsdag 21 april 2009 @ 15:38:10 #124
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68239869
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:36 schreef boskameel het volgende:
Hahaha ga maar lekker divx rips kijken. Ik kijk alleen 720p of hoger, daaronder is echt bagger . Zelfs DVD. Waarom heb ik anders een full hd tv.

Ik moet toch nog nooit moeite gehad met dvd rips
pi_68239891
Komop zeg, een dvd rip kijken op een dikke lcd? Alsof je een postzegel naar a4 uitvergroot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')