Woah het klinkt als al die audiofielen met hun flacjesquote:Op maandag 20 april 2009 16:50 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Net zoals sommige beweren dat een LP beter is dan een cd.
Dat verschil is dan ook zo klein dat je het 90% van de tijd niet eens opvalt en als je dan een keuze moet maken tussen 8-11GB en 30-50GB weet ik het wel hoor.quote:Op maandag 20 april 2009 15:25 schreef ach het volgende:
[..]
Je lijkt wel zo'n FTD-miep, die beweren dat je geen verschil ziet tussen een 8GB Bluray rip en de originele Bluray disc(wel dus)
Mensen die huillie doen omdat iemand iets jat wat al gejat is.quote:Op maandag 20 april 2009 15:40 schreef NoBody122 het volgende:
Ik hoop maar dat die lamlul opgepakt is. Het enige wat hij doet is DVDR's downloaden uit de scene en die misbruiken om er zijn eigen XviDs van te maken (jatten van source dus), ondanks het feit dat er een dag eerder al een nette DVDRip-XviD is gereleased door bijvoorbeeld DiAMOND, die -wel- gewoon aan de sceneregels voldoet en ook prima is.
En al die torrent/usenet-schapen maar kwijlend zijn shit downloaden en het daadwerkelijk populair maken, erg jammer...aXXo
Wat was niet duidelijk aan het zinnetje dan?quote:Op maandag 20 april 2009 15:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op het stukje "die er trouwens qua kwaliteit niet minder uitzien".
En hoezo moet blu-ray eerst goedkoper worden als je het toch download?
Die is er al; deze.quote:
Ik zit niet in de scene.quote:Op maandag 20 april 2009 16:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Kijk mij eens stoer zijn want ik zit in de scene
Faalhaasje
Zeer beperkt? Die regels bestaan juist om de kwaliteit goed te houden en de data efficiënt te gebruiken.quote:Op maandag 20 april 2009 21:18 schreef miodzio het volgende:
[..]
Mensen die huillie doen omdat iemand iets jat wat al gejat is.
Suffe scene die materiaal rippen en het zeer beperkt uitbrengen 'voor de sport'.Waarom zou je het doen als het toch niet de bedoeling is dat iemand het download?
Mensen die het publiekelijk maken via torrents/usenet.
PRECIES!quote:Op maandag 20 april 2009 13:49 schreef PDOA het volgende:
BREIN weet waar jullie huis woont, vieze criminelen!
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:52 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Die is er al; deze.
[..]
Ik zit niet in de scene.
Doei
[..]
Zeer beperkt? Die regels bestaan juist om de kwaliteit goed te houden en de data efficiënt te gebruiken.
Overigens weten die mensen in de scene heel goed dat datgene wat zij produceren verder gaat dan alleen maar andere scenegroepen. Als ze dat niet wilden dan hadden ze immers al jaren geleden kunnen stoppen met het plaatsen op dezelfde kanalen.
Wat aXXo doet is hetzelfde nogmaals doen (naar XviD encoden, ondanks dat er dan al een XviD is, die dan ook al lang op P2P staat), zonder ook maar iemand credits voor zijn bronnen te geven, want stel dat mensen zouden weten dat hij zelf niet zo liet is
Credits pakken voor andermans werk dus. Als jij met moeite en alle bijbehorende risico's DVD's zou regelen voordat deze in de winkels liggen en hij gaat vervolgens met alle eer strijken bij het grote publiek, zou jij dat ook kut vinden.
Dat het onzin is wat je zegt. een DVDrip kan nooit (bijna) dezelfde kwaliteit hebben als een HDrip.quote:Op maandag 20 april 2009 21:22 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Wat was niet duidelijk aan het zinnetje dan?
ik kijk ook vaak genoeg axxo'squote:Op zondag 19 april 2009 17:28 schreef C.Mongler het volgende:
[..]
Ik hoop srsly dat het een troll isAnders, sterkte
Kan zijn, ik vind het hypocriet dat mensen gaan huilen omdat zij niet als bron worden vermeld terwijl ze zelf de makers van de film ook niet als bron vermelden/bedanken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:52 schreef NoBody122 het volgende:
Zeer beperkt? Die regels bestaan juist om de kwaliteit goed te houden en de data efficiënt te gebruiken.
Overigens weten die mensen in de scene heel goed dat datgene wat zij produceren verder gaat dan alleen maar andere scenegroepen. Als ze dat niet wilden dan hadden ze immers al jaren geleden kunnen stoppen met het plaatsen op dezelfde kanalen.
Wat aXXo doet is hetzelfde nogmaals doen (naar XviD encoden, ondanks dat er dan al een XviD is, die dan ook al lang op P2P staat), zonder ook maar iemand credits voor zijn bronnen te geven, want stel dat mensen zouden weten dat hij zelf niet zo liet is
Credits pakken voor andermans werk dus. Als jij met moeite en alle bijbehorende risico's DVD's zou regelen voordat deze in de winkels liggen en hij gaat vervolgens met alle eer strijken bij het grote publiek, zou jij dat ook kut vinden.
FXG? DIAMOND?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:41 schreef Qwea het volgende:
Axxo
Er is nog 1.
MM? Doet me eens helpen. Axxo of .... moet ik altijd hebben van je.
Je moet wel heel erg naïef zijn als je denkt dat een releasegroep zelf de film heeft gemaakt en produceert. Dat hoeven ze dus echt niet apart te vermeldenquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:27 schreef miodzio het volgende:
[..]
Kan zijn, ik vind het hypocriet dat mensen gaan huilen omdat zij niet als bron worden vermeld terwijl ze zelf de makers van de film ook niet als bron vermelden/bedanken.
Precies; je moet het dus maar net weten, van hem zelf zal je het niet te weten komen in ieder geval.quote:Wat maakt het nu écht uit dat hij andermans werk gebruikt, veel downloaders weten dat hij uit de scene lekt en prijzen hem daarvoor en het feit dat hij goeie kwaliteit verspreidt onder één naam.
Kan, maar daar zijn nu juist die regels voor. Zulke rips worden genuked (afgekeurd) en dan komt er, meestal binnen een uur of 2, een 'PROPER'-versie uit, waar die problemen niet in zitten.quote:Wel handig, je komt nog vaak genoeg films tegen ook onder 'grote' namen met een slechte kwaliteit video (overbelicht) of mono-audio o.i.d.
Neenquote:
Ze ruiken iig wel beterquote:Op maandag 20 april 2009 16:50 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Net zoals sommige beweren dat een LP beter is dan een cd.
hear hearquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:12 schreef MikeyMo het volgende:
Wat een nerd topic eigenlijk. Wat maakt het nou uit of een film online uitkomt op 14:18 of 15:17... alsof het een fucking dienstregeling is
Ik kijk gewoon elke week welke dvd's er deze week in Amerika uitgebracht worden. Weet je gelijk dat er dan ook goede DVD-rips te vinden zijn.
En ach, als je zo geilt op kwaliteit kun je net zo goed de Bluray in de winkel kopen. Ik doen geen Tc's, R5's en Cam's, maar zodra der DVD-rip achter staat vind ik de kwaliteit vaak prima genoeg.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:36 schreef boskameel het volgende:
Hahaha ga maar lekker divx rips kijken. Ik kijk alleen 720p of hoger, daaronder is echt bagger. Zelfs DVD. Waarom heb ik anders een full hd tv.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |