quote:
axxoquote:Op zondag 19 april 2009 11:26 schreef CantFazeMe het volgende:
aXXo? Wat is dat, meer een verkrachting van Axe zeker.
Bronquote:Wie is aXXo eigenlijk?
Hollywoodbonzen haten hem, hardcore piraten ook. Voor down-loaders is hij een merk.
Wie aXXo kent, is waarschijnlijk illegaal bezig. Want aXXo is een van de bekendste uploaders van films op torrentsites. Miljoenen mensen downloaden ‘zijn’ films via het BitTorrentsysteem, een beproefde methode voor het downloaden van (veelal) illegale bestanden. Wie aXXo is, weet eigenlijk niemand, maar intussen is hij wel bijna tot een merk uitgegroeid.
‘Als Prison Break net op de Amerikaanse tv is geweest, dan staat dat boven aan het lijstje van populairste downloads op de torrentsites. Een dag later is dat alweer voorbij. AXXo is echter áltijd populair’, aldus David Price, hoofd antipiraterij bij het consultancybedrijf Envisional.
De naam aXXo dook voor het eerst op in 2005. Al snel kreeg hij de reputatie dat hij qua gemak en kwaliteit de beste is. Sindsdien zoeken mensen die een film willen downloaden via de verschillende grote torrentsearch engines standaard op zijn naam.
Wat helpt is dat aXXo een lange adem heeft, waar veel uploaders het na een tijdje voor gezien houden. Zo niet aXXo, die vrolijk meerdere films per week het internet op gooit. Sporadisch duiken er interviews met hem of haar op, maar niemand weet of die authentiek zijn. Intussen struinen de copyrightspeurhonden van grote filmmaatschappijen fora en chatrooms af op zoek naar de populaire uploader. De MPAA, lobbygroep van Hollywood, plant valse bestanden op het internet onder zijn naam, in de hoop downloaders te pakken. Anderen doen hetzelfde om virussen te verspreiden.
Axxo irriteert niet alleen de autoreiten, maar ook een los verbond van elitegebruikers dat al sinds de jaren `70 actief is. In tegenstelling tot wat veel mensen denken, komen veel films die op torrentsites te vinden zijn niet van bijvoorbeeld gekochte dvd’s. Vaak worden ze aangeleverd door insiders; mensen uit de filmindustrie en dvd-verpakkers, bijvorobeeld. Die geven hun waar door aan leden van The Scene, de release groups waaruit The Scene bestaat zetten de films dan weer op het internet. De top van de piraterijpiramide.
Financiële motieven spelen hierbij geen rol, wel wie het snelst het nieuwste van het nieuwste het net op kan knallen. En ‘ere wie ere toekomt’ speelt een zeer grote rol binnen de groepen. Wie als eerste iets bijvoorbeeld ripte (kleiner maakt voor distributie via internet) krijgt hiervoor de complimenten. Maar aXXo houdt zich niet aan deze code en strijkt met de eer en roem, zo is de veelgehoorde klacht. De speculaties rond zijn persoon worden er niet minder om De mythe wordt alleen maar groter. Over de mysterieuze aXXo wordt, door een Canadese filmer, zelfs een heuse documentaire gemaakt: Searching for aXXo.
Waarom?quote:Op zondag 19 april 2009 11:29 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Dan doe je het opnieuw coderen toch lekker zelf
Ja, waarom zou ik dan zelf de n00b uit gaan hangenquote:Op zondag 19 april 2009 11:40 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij aXXo een stelletje n00bs
Ha, die ben ik ook tegengekomenquote:Op zondag 19 april 2009 12:42 schreef Adelante het volgende:
Is dat nu geen KLaxxoN geworden ofzo?
Nee, KLaxxoN is een groep van verschillende uploaders die samen uploaden onder de naam KLaxxoNquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 12:49 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Nee, KLaxxoN is een groep van verschillende uploaders die samen uploaden onder de naam KLaxxoN
aXXo doet het alleen
Bron
Zegt een online stadswacht.quote:Op zondag 19 april 2009 12:44 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die zich drukmaken om een of andere internetmongool.
Royal Sadness
?quote:
Niemand maakt zich druk om axxo zelf, maar wel om de makkelijk te vinden films die altijd 100000 seeders hebben en waar altijd ondertiteling voor vindbaar is.quote:Op zondag 19 april 2009 13:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
?
Ik maak me niet belachelijk zielig druk om een of andere klapjostie die wat filmpjes of het net zet en ineens verdwenen is. Boehoehoehoe.
Zegt het artikel uit 2007quote:Op zondag 19 april 2009 14:45 schreef DeRattebaas het volgende:
http://torrentfreak.com/a(...)sing-dvdrips-071128/
Blijkbaar is hij tijdelijk gestopt.
quote:Over de mysterieuze aXXo wordt, door een Canadese filmer, zelfs een heuse documentaire gemaakt: Searching for aXXo.
Ik zie hem er wel voor aan, net als met z'n i am legend rip toenquote:Op zondag 19 april 2009 15:01 schreef miodzio het volgende:
[..]Dit zou humor zijn:
Searching for aXXo[2009]DvDrip-aXXo
Dacht dat aXXo altijd een groep was. En dacht ook dat klaxxon dezelde was?
Awwww, hij's jaloersquote:Op zondag 19 april 2009 13:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
?
Ik maak me niet belachelijk zielig druk om een of andere klapjostie die wat filmpjes of het net zet en ineens verdwenen is. Boehoehoehoe.
Heuj Grinman!quote:Op zondag 19 april 2009 17:11 schreef C.Mongler het volgende:
Godverdomme. Kijken jullie echt 700mb xvidjes?
Ja. Niet iedereen heeft de snelheid, de opslagcapaciteit en de apparatuur om 10gb HD films kijken.quote:Op zondag 19 april 2009 17:11 schreef C.Mongler het volgende:
Godverdomme. Kijken jullie echt 700mb xvidjes?
Ik hoop srsly dat het een troll isquote:Op zondag 19 april 2009 17:25 schreef miodzio het volgende:
[..]
Ja. Niet iedereen heeft de snelheid, de opslagcapaciteit en de apparatuur om 10gb HD films kijken.
Als je goeie divxjes (die van aXXo) afspeelt heb je vrijwel geen verschil met 4+gb full dvd versies.
Wow wat ben jij cool zegquote:Op zondag 19 april 2009 17:28 schreef C.Mongler het volgende:
[..]
Ik hoop srsly dat het een troll isAnders, sterkte
Dat dus.. Niet dat ik de ruimte er niet voor heb, maar als het lijkt me toch wel veel beter om 10GB aan axxo films mee te vullen (die er trouwens qua kwaliteit niet minder uitzien), dan 1 geweldig mooi uitziende HD filmquote:Op zondag 19 april 2009 17:25 schreef miodzio het volgende:
[..]
Ja. Niet iedereen heeft de snelheid, de opslagcapaciteit en de apparatuur om 10gb HD films kijken.
Als je goeie divxjes (die van aXXo) afspeelt heb je vrijwel geen verschil met 4+gb full dvd versies.
You are the troll here, mister.quote:Op zondag 19 april 2009 17:28 schreef C.Mongler het volgende:
[..]
Vervelende fop-puristen die 't er zijn.quote:
Wat kijk jij dan, en waarom?quote:Op zondag 19 april 2009 19:16 schreef GioStyle het volgende:
Zoals bij mijn fipo:
Kijken jullie nog steeds DVDrips? How sad!
BluRay-rips, in 720p dan.quote:
Ik geef je groot gelijk dat HD veel beter is, en als je de mogelijkheid hebt zou ik het ook zeker doen! Het gaat mij alleen om die users die divxjes zonder argumenten afkraken.quote:Op zondag 19 april 2009 21:07 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
BluRay-rips, in 720p dan.
Omdat de kwaliteit gewoon zoveel beter is (op een HDTV met een goede resolutie dan), je kan gewoon zien dat lijnen die normaal iets vervaagd waren nu gewoon strakgetrokken zijn en bijvoorbeeld gezichten echt veel scherper zijn.
Het is eigenlijk een beetje alsof aXXo/DVD normaal kijken zonder bril is, en HD-rips met bril op (ik heb dan ook slechte ogen).
En ik heb maar 80GB ruimte op mijn PCquote:Op zondag 19 april 2009 21:26 schreef miodzio het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk dat HD veel beter is, en als je de mogelijkheid hebt zou ik het ook zeker doen! Het gaat mij alleen om die users die divxjes zonder argumenten afkraken.
Ik heb liever 100 divx-films op mijn mediacenter pc dan 10 hd films op dezelfde ruimte (welke die pc toch niet kan trekken laat staan dat de tv ook niet hd ready of full hd is) dus ik, en velen met mij, zijn tevreden met de divxjes.
Written by Ernesto on November 28, 2007quote:Op zondag 19 april 2009 14:45 schreef DeRattebaas het volgende:
http://torrentfreak.com/a(...)sing-dvdrips-071128/
Blijkbaar is hij tijdelijk gestopt.
Hij was 1x gestopt, dit omdat er een probleem was met een website die zijn torrents hoste, dit was later opgelost en toen is hij weer films gaan plaatsen.quote:Op zondag 19 april 2009 21:44 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Written by Ernesto on November 28, 2007
Dat is oud.
Open anders nog een topic over die keer dat je een spelfout maakte.quote:Op zondag 19 april 2009 13:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
?
Uhu zekerquote:Op zondag 19 april 2009 17:25 schreef miodzio het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op maandag 20 april 2009 10:28 schreef Apekoek het volgende:
ach 700 mb is prima voor een incidenteel filmpie! stelletje HD nerds.
dat is gewoon de grote van een normale film. er zijn hier juist mongolen die het nodig vinden om zich druk te maken dat 700 mb geen kwaliteit is en dat het veel beter moet voordat ze uberhaupt de film opstarten, dat is pas suf.quote:Op maandag 20 april 2009 11:26 schreef HostiMeister het volgende:
Vraag me serieus af waarom allemaal die klapmongooltjes hier reageren met " 700Mb". Is dat een soort onbewuste geldingsdrang? Of hebben ze gewoon allemaal zo'n zielig leven dat ze zich daar druk om maken? How sad.
8gig BDRipsquote:Op maandag 20 april 2009 11:43 schreef Apekoek het volgende:
[..]
dat is gewoon de grote van een normale film. er zijn hier juist mongolen die het nodig vinden om zich druk te maken dat 700 mb geen kwaliteit is en dat het veel beter moet voordat ze uberhaupt de film opstarten, dat is pas suf.
Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 20 april 2009 12:02 schreef Edwinuss het volgende:
aXXo![]()
Sinds ik usenet heb download ik niet meer van die gare 700Mb bestanden. Ik ga dan voor de GB's.
Tof man, zet het anders ook even op je CV.quote:Op maandag 20 april 2009 12:02 schreef Edwinuss het volgende:
aXXo![]()
Sinds ik usenet heb download ik niet meer van die gare 700Mb bestanden. Ik ga dan voor de GB's.
quote:Op maandag 20 april 2009 12:18 schreef BobbyB het volgende:
Ben ik dan de enige die zijn rips slecht vond? Na een aantal rips die constant haperde heb ik zijn rips altijd vermeden.
Nu download ik overigens alleen nog maar in HD.
quote:Op maandag 20 april 2009 12:10 schreef Nosh het volgende:
[..]
Tof man, zet het anders ook even op je CV.
quote:
Nog nooit last gehad van zijn haperende rilps.quote:Op maandag 20 april 2009 12:18 schreef BobbyB het volgende:
Ben ik dan de enige die zijn rips slecht vond? Na een aantal rips die constant haperde heb ik zijn rips altijd vermeden.
Nu download ik overigens alleen nog maar in HD.
Ja duurt wel langer, maar goed, heb je wel mooier beeld.quote:Op maandag 20 april 2009 12:37 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Nog nooit last gehad van zijn haperende rilps.
HD is leuk, duurt langer met downloaden omdat de bestanden groter zijn. En na 1x kijken flikker ik de film of serie toch weg. Dus ff een filmpje van axxo downloaden was ideaal.
Gewoon niet op ingaan, stelletje droeftoetersquote:
Als je een full HD scherm hebt, is een 700MB film echt niet leuk om te kijken, dat doe ik dan wel op mijn laptop.quote:Op zondag 19 april 2009 17:39 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Dat dus.. Niet dat ik de ruimte er niet voor heb, maar als het lijkt me toch wel veel beter om 10GB aan axxo films mee te vullen (die er trouwens qua kwaliteit niet minder uitzien), dan 1 geweldig mooi uitziende HD film![]()
En idd..het is ook gewoon een beter alternatief voor iemand met een klote verbinding.
Waarom lang wachten op een filmpje wat na 2 uur kijken alweer voorbij is
(heb de pc nog niet hdmi aangesloten etc. 720 haal ik toch niet.quote:Op maandag 20 april 2009 12:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja duurt wel langer, maar goed, heb je wel mooier beeld.
Ja, dan heeft het inderdaad niet veel zin.quote:Op maandag 20 april 2009 12:55 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
(heb de pc nog niet hdmi aangesloten etc. 720 haal ik toch niet.)
quote:Op zondag 19 april 2009 17:39 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Dat dus.. Niet dat ik de ruimte er niet voor heb, maar als het lijkt me toch wel veel beter om 10GB aan axxo films mee te vullen (die er trouwens qua kwaliteit niet minder uitzien), dan 1 geweldig mooi uitziende HD film![]()
Lang wachten is ook maar wat, de films download ik meestal 's nachts. Tja, tenzij je besluit op een zondag middag even snel een filmpje wil downloaden en kijken, dan is het wat anders, maar dat komt eigenlijk nooit voor. Heb meestal wel een aantal klaar staan. Ik download meestal van te voren ook omdat je anders de kans hebt dat je de film later niet meer kan downloaden.quote:En idd..het is ook gewoon een beter alternatief voor iemand met een klote verbinding.
Waarom lang wachten op een filmpje wat na 2 uur kijken alweer voorbij is
Dat is het niet?quote:Op maandag 20 april 2009 13:01 schreef BobbyB het volgende:
Sorry, maar je snapt zelf natuurlijk ook wel dat dit onzin is.
Ik doelde eigenlijk meer op het stukje "die er trouwens qua kwaliteit niet minder uitzien".quote:Op maandag 20 april 2009 14:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat is het niet?
Allemaal leuk en aardig, dat Blu-Ray gedoe, ook zeker betere kwaliteit
Maar ik heb ook liever 10 films van aXXo op mn PC die ik wel kan bekijken dan één HDrip die ik niet kan bekijken!
Pas als dat Blu-Ray gebeuren goedkoper wordt en bijna iedereen dat heeft, dan kijken we wel weer verder
Je lijkt wel zo'n FTD-miep, die beweren dat je geen verschil ziet tussen een 8GB Bluray rip en de originele Bluray discquote:Op zondag 19 april 2009 17:25 schreef miodzio het volgende:
[..]
open er een topic overquote:Op maandag 20 april 2009 15:40 schreef NoBody122 het volgende:
Ik hoop maar dat die lamlul opgepakt is. Het enige wat hij doet is DVDR's downloaden uit de scene en die misbruiken om er zijn eigen XviDs van te maken (jatten van source dus), ondanks het feit dat er een dag eerder al een nette DVDRip-XviD is gereleased door bijvoorbeeld DiAMOND, die -wel- gewoon aan de sceneregels voldoet en ook prima is.
En al die torrent/usenet-schapen maar kwijlend zijn shit downloaden en het daadwerkelijk populair maken, erg jammer...aXXo
Kijk mij eens stoer zijn want ik zit in de scenequote:Op maandag 20 april 2009 15:40 schreef NoBody122 het volgende:
Ik hoop maar dat die lamlul opgepakt is. Het enige wat hij doet is DVDR's downloaden uit de scene en die misbruiken om er zijn eigen XviDs van te maken (jatten van source dus), ondanks het feit dat er een dag eerder al een nette DVDRip-XviD is gereleased door bijvoorbeeld DiAMOND, die -wel- gewoon aan de sceneregels voldoet en ook prima is.
En al die torrent/usenet-schapen maar kwijlend zijn shit downloaden en het daadwerkelijk populair maken, erg jammer...aXXo
Net zoals sommige beweren dat een LP beter is dan een cd.quote:Op maandag 20 april 2009 15:25 schreef ach het volgende:
[..]
Je lijkt wel zo'n FTD-miep, die beweren dat je geen verschil ziet tussen een 8GB Bluray rip en de originele Bluray disc(wel dus)
Woah het klinkt als al die audiofielen met hun flacjesquote:Op maandag 20 april 2009 16:50 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Net zoals sommige beweren dat een LP beter is dan een cd.
Dat verschil is dan ook zo klein dat je het 90% van de tijd niet eens opvalt en als je dan een keuze moet maken tussen 8-11GB en 30-50GB weet ik het wel hoor.quote:Op maandag 20 april 2009 15:25 schreef ach het volgende:
[..]
Je lijkt wel zo'n FTD-miep, die beweren dat je geen verschil ziet tussen een 8GB Bluray rip en de originele Bluray disc(wel dus)
Mensen die huillie doen omdat iemand iets jat wat al gejat is.quote:Op maandag 20 april 2009 15:40 schreef NoBody122 het volgende:
Wat was niet duidelijk aan het zinnetje dan?quote:Op maandag 20 april 2009 15:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op het stukje "die er trouwens qua kwaliteit niet minder uitzien".
En hoezo moet blu-ray eerst goedkoper worden als je het toch download?
Die is er al; deze.quote:
Ik zit niet in de scene.quote:Op maandag 20 april 2009 16:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Kijk mij eens stoer zijn want ik zit in de scene
Faalhaasje
Zeer beperkt? Die regels bestaan juist om de kwaliteit goed te houden en de data efficiënt te gebruiken.quote:Op maandag 20 april 2009 21:18 schreef miodzio het volgende:
[..]
Mensen die huillie doen omdat iemand iets jat wat al gejat is.
Suffe scene die materiaal rippen en het zeer beperkt uitbrengen 'voor de sport'.Waarom zou je het doen als het toch niet de bedoeling is dat iemand het download?
Mensen die het publiekelijk maken via torrents/usenet.
PRECIES!quote:Op maandag 20 april 2009 13:49 schreef PDOA het volgende:
BREIN weet waar jullie huis woont, vieze criminelen!
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:52 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Die is er al; deze.
[..]
Ik zit niet in de scene.
Doei
[..]
Zeer beperkt? Die regels bestaan juist om de kwaliteit goed te houden en de data efficiënt te gebruiken.
Overigens weten die mensen in de scene heel goed dat datgene wat zij produceren verder gaat dan alleen maar andere scenegroepen. Als ze dat niet wilden dan hadden ze immers al jaren geleden kunnen stoppen met het plaatsen op dezelfde kanalen.
Wat aXXo doet is hetzelfde nogmaals doen (naar XviD encoden, ondanks dat er dan al een XviD is, die dan ook al lang op P2P staat), zonder ook maar iemand credits voor zijn bronnen te geven, want stel dat mensen zouden weten dat hij zelf niet zo liet is
Credits pakken voor andermans werk dus. Als jij met moeite en alle bijbehorende risico's DVD's zou regelen voordat deze in de winkels liggen en hij gaat vervolgens met alle eer strijken bij het grote publiek, zou jij dat ook kut vinden.
Dat het onzin is wat je zegt. een DVDrip kan nooit (bijna) dezelfde kwaliteit hebben als een HDrip.quote:Op maandag 20 april 2009 21:22 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Wat was niet duidelijk aan het zinnetje dan?
ik kijk ook vaak genoeg axxo'squote:Op zondag 19 april 2009 17:28 schreef C.Mongler het volgende:
[..]
Kan zijn, ik vind het hypocriet dat mensen gaan huilen omdat zij niet als bron worden vermeld terwijl ze zelf de makers van de film ook niet als bron vermelden/bedanken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:52 schreef NoBody122 het volgende:
Zeer beperkt? Die regels bestaan juist om de kwaliteit goed te houden en de data efficiënt te gebruiken.
Overigens weten die mensen in de scene heel goed dat datgene wat zij produceren verder gaat dan alleen maar andere scenegroepen. Als ze dat niet wilden dan hadden ze immers al jaren geleden kunnen stoppen met het plaatsen op dezelfde kanalen.
Wat aXXo doet is hetzelfde nogmaals doen (naar XviD encoden, ondanks dat er dan al een XviD is, die dan ook al lang op P2P staat), zonder ook maar iemand credits voor zijn bronnen te geven, want stel dat mensen zouden weten dat hij zelf niet zo liet is
Credits pakken voor andermans werk dus. Als jij met moeite en alle bijbehorende risico's DVD's zou regelen voordat deze in de winkels liggen en hij gaat vervolgens met alle eer strijken bij het grote publiek, zou jij dat ook kut vinden.
FXG? DIAMOND?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:41 schreef Qwea het volgende:
Axxo
Er is nog 1.
MM? Doet me eens helpen. Axxo of .... moet ik altijd hebben van je.
Je moet wel heel erg naïef zijn als je denkt dat een releasegroep zelf de film heeft gemaakt en produceert. Dat hoeven ze dus echt niet apart te vermeldenquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:27 schreef miodzio het volgende:
[..]
Kan zijn, ik vind het hypocriet dat mensen gaan huilen omdat zij niet als bron worden vermeld terwijl ze zelf de makers van de film ook niet als bron vermelden/bedanken.
Precies; je moet het dus maar net weten, van hem zelf zal je het niet te weten komen in ieder geval.quote:Wat maakt het nu écht uit dat hij andermans werk gebruikt, veel downloaders weten dat hij uit de scene lekt en prijzen hem daarvoor en het feit dat hij goeie kwaliteit verspreidt onder één naam.
Kan, maar daar zijn nu juist die regels voor. Zulke rips worden genuked (afgekeurd) en dan komt er, meestal binnen een uur of 2, een 'PROPER'-versie uit, waar die problemen niet in zitten.quote:Wel handig, je komt nog vaak genoeg films tegen ook onder 'grote' namen met een slechte kwaliteit video (overbelicht) of mono-audio o.i.d.
Neenquote:
Ze ruiken iig wel beterquote:Op maandag 20 april 2009 16:50 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Net zoals sommige beweren dat een LP beter is dan een cd.
hear hearquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:12 schreef MikeyMo het volgende:
Wat een nerd topic eigenlijk. Wat maakt het nou uit of een film online uitkomt op 14:18 of 15:17... alsof het een fucking dienstregeling is
Ik kijk gewoon elke week welke dvd's er deze week in Amerika uitgebracht worden. Weet je gelijk dat er dan ook goede DVD-rips te vinden zijn.
En ach, als je zo geilt op kwaliteit kun je net zo goed de Bluray in de winkel kopen. Ik doen geen Tc's, R5's en Cam's, maar zodra der DVD-rip achter staat vind ik de kwaliteit vaak prima genoeg.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:36 schreef boskameel het volgende:
Hahaha ga maar lekker divx rips kijken. Ik kijk alleen 720p of hoger, daaronder is echt bagger. Zelfs DVD. Waarom heb ik anders een full hd tv.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:39 schreef boskameel het volgende:
Komop zeg, een dvd rip kijken op een dikke lcd? Alsof je een postzegel naar a4 uitvergroot.
Wel met je zinsopbouw...quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet toch nog nooit moeite gehad met dvd rips
DVD kwaliteit en alles daaronder (dus ook die DVD rips) zijn sowieso bagger op een LCD TV. Op een ouderwetse beeldbuis is het dan weer stukken mooier, maar dan nog.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:36 schreef boskameel het volgende:
Hahaha ga maar lekker divx rips kijken. Ik kijk alleen 720p of hoger, daaronder is echt bagger. Zelfs DVD. Waarom heb ik anders een full hd tv.
DVD's zijn zelf ook zo groot dus dan ben je dus verplicht blu-ray of idd een hd download te doen...quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:43 schreef boskameel het volgende:
Het is wel zo. Stel een dvd rip is 720 pixels breed. Een full hdtv is 1920 pixels breed. Mits scaling uitstaat wordt het bijna 3x uitvergroot.
is gewoon qwertyquote:
En dat is dus waarom ze op tweakers zo fel zijn op dit soort topicsquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:33 schreef L-IS het volgende:
bhaha ik ben door dit topic weer films gaan downloaden![]()
Ja ok, maar als ik het op mijn 22 inch monitortje kijk is het natuurlijk niet echt nodig.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:43 schreef boskameel het volgende:
Het is wel zo. Stel een dvd rip is 720 pixels breed. Een full hdtv is 1920 pixels breed. Mits scaling uitstaat wordt het bijna 3x uitvergroot.
Fail....quote:Op zondag 19 april 2009 11:26 schreef CantFazeMe het volgende:
aXXo? Wat is dat, meer een verkrachting van Axe zeker.
R5 slechter vinden dan dvd ripsquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:12 schreef MikeyMo het volgende:
Ik doen geen Tc's, R5's en Cam's, maar zodra der DVD-rip achter staat vind ik de kwaliteit vaak prima genoeg.
bedankt voor je bijdragequote:Op woensdag 22 april 2009 09:17 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
axxo met zijn kutkwaliteit rips
bedankt voor je bedankjequote:
Geen dank. Doe het graag voor je.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:13 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
bedankt voor je bedankje
Is het toch ook?quote:Op woensdag 22 april 2009 09:18 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
R5 slechter vinden dan dvd rips
Is het niet zo dat deze hele topic nu is veranderd in: of de kwaliteit van een DVD-rip wel net zo geweldig is als een HD-rip.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat het onzin is wat je zegt. een DVDrip kan nooit (bijna) dezelfde kwaliteit hebben als een HDrip.
hehehehequote:Op woensdag 22 april 2009 11:06 schreef HostiMeister het volgende:
Wat een stelletje janksmoelen in dit topic zeg, ik kan er niet over uit
"Ik doe het niet voor minder dan 720p hoor"
![]()
Hoezo? Ik haal gewoon het beste uit mijn tv op die manier. En het verschil tussen sd en hdtv is wel erg groot vind ik. Daar is het toch voor?quote:Op woensdag 22 april 2009 12:03 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Wat moet het kut zijn om zo anaal door het leven te gaan boskameel.
swidt
Exactquote:Op woensdag 22 april 2009 12:54 schreef miodzio het volgende:
Als je de mogelijkheden hebt om HD te kijken ben je gek als je het niet doet! Er is alleen niets mis met mensen die om wat voor reden dan ook genoegen nemen met een divxje.
Blijf jij maar triest geilen op dat internetsletje op jouw avatar.quote:Op zondag 19 april 2009 12:44 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die zich drukmaken om een of andere internetmongool.
Royal Sadness
Het is idd niet supermooi. Kheb zelf een HD tv hier staan, en het verschil tussen een normale DVD en een HD-DVD is er dan ook wel.quote:Op maandag 20 april 2009 12:55 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Als je een full HD scherm hebt, is een 700MB film echt niet leuk om te kijken, dat doe ik dan wel op mijn laptop.
Voor de rest ben ik het met je eens.
Axxo
Kijk bijna vrijwel nooit naar tvzenders. En series download ik sowieso, omdat die na een paar uur na uitzending in de VS al beschikbaar zijn, en nog in hd ook. Ideaal. In NL komen ze pas een halfjaar later op tv ofzoquote:Op woensdag 22 april 2009 15:11 schreef devl1nsect het volgende:
Voor degene die graag een HD film willen hebben, omdat Axxo rips kut zijn:
Kijken jullie alle TV kanalen ook in Full HD?
Zo nee, wordt je dan verdrietig als het niet in Full HD is? Zet je de TV dan uit en download je dan de serie toch HD?
Dus je kijkt geen tv zenders. Alleen maar HD series downloaden.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:35 schreef boskameel het volgende:
[..]
Kijk bijna vrijwel nooit naar tvzenders. En series download ik sowieso, omdat die na een paar uur na uitzending in de VS al beschikbaar zijn, en nog in hd ook. Ideaal. In NL komen ze pas een halfjaar later op tv ofzo.
Jij mist het punt een beetje volgens mij; het gaat erom dat als je de keuze hebt tussen HD en niet-HD, of je dan kiest voor HD of niet..quote:Op woensdag 22 april 2009 15:38 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Dus je kijkt geen tv zenders. Alleen maar HD series downloaden.![]()
Wat zullen je ogen dan bloeden als je geen HD uitzending ziet. Je ogen zijn er al helemaal gewend aan geraakt.
Inderdaad. Gewone tv is inferieurquote:Op woensdag 22 april 2009 15:38 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Dus je kijkt geen tv zenders. Alleen maar HD series downloaden.![]()
Wat zullen je ogen dan bloeden als je geen HD uitzending ziet. Je ogen zijn er al helemaal gewend aan geraakt.
ja, hoe wil jij films dan downloadenquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:20 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
ja, hoe wil jij films dan downloaden
geef maar n goede link
Betalen om te downloadenquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:24 schreef boskameel het volgende:
[..]![]()
Nieuwsgroepen, honderden films/ series in 720 of 1080p.
link?quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:24 schreef boskameel het volgende:
[..]![]()
Nieuwsgroepen, honderden films/ series in 720 of 1080p.
usenet toegang is in veel gevallen gratis via je provider.quote:
FTDquote:
lang niet alle providers hebben usenet servers hoor. met name de goedkopere adsl providers niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:34 schreef wise het volgende:
[..]
usenet toegang is in veel gevallen gratis via je provider.
[..]
FTD
gratis?quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:34 schreef wise het volgende:
[..]
usenet toegang is in veel gevallen gratis via je provider.
[..]
FTD
Door google te gebruikenquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:40 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
gratis?
ik ging net naar usened daar stond : 2week trial
daarna moest je betalen met je creditcard.
Hoe kan ik het gratis laten doen dan (via de provider?)?
quote:Op zondag 19 april 2009 12:04 schreef LockonStratos het volgende:
Mijn aXXo wat doe je
Tevens, torrent
Vroeger had je er ook altijd van die josti's tussen zitten die even kwamen melden wat voor leete private ftp's ze wel niet haddenquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:44 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die ruzieën over welke manier van films downloaden stoerder is
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:09 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Vroeger had je er ook altijd van die josti's tussen zitten die even kwamen melden wat voor leete private ftp's ze wel niet hadden
Of van die fanboys van IRCquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:09 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Vroeger had je er ook altijd van die josti's tussen zitten die even kwamen melden wat voor leete private ftp's ze wel niet hadden
quote:Op zondag 19 april 2009 13:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
?
Hoe snel gaat dat downloaden per Torrent eigenlijk?quote:
bob ross seizoen 2, ruim 2 jaar terug ge-upt met 10 seeders. 20u, had ik hem binnen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:50 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Hoe snel gaat dat downloaden per Torrent eigenlijk?
En dan vooral ook minder populaire torrents van een maand of 4 terug?
Je haalt ze door elkaar gast.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:50 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Ligt totaal aan de torrent. Maar ik heb wel films uit de jaren 50-60 gedownload binnen de 5-6 uur, geen probleem dus als je je pc gewoon ff aan laat staan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:50 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Allang, heb net de axxo "The haunting in Conneticut" binnen (komt vrijdag in de bios oid?)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |