Ik gok dat dat iets te maken heeft met het feit dat je de mods hier kutmods noemtquote:Op zondag 19 april 2009 12:18 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Nee, ik schijn iets fout te doen.
Maar dat is gewoon mijn mening!quote:Op zondag 19 april 2009 12:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik gok dat dat iets te maken heeft met het feit dat je de mods hier kutmods noemt
Het hoeft niet minderquote:Op zondag 19 april 2009 12:20 schreef Lauriette91 het volgende:
Misschien moet ik iets minder mijn mening uit gaan spreken.En als ik het doe, iets subtieler.
Misschien moet je het op een aardige manier zeggen.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 12:20 schreef Lauriette91 het volgende:
Misschien moet ik iets minder mijn mening uit gaan spreken.En als ik het doe, iets subtieler.
quote:Op zondag 19 april 2009 @ 12:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Het hoeft niet minder, je kan het ook normaler aardiger brengen soms
quote:Op zondag 19 april 2009 12:20 schreef Lauriette91 het volgende:
En als ik dat doe krijg ik een banquote:Op zondag 19 april 2009 12:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik gok dat dat iets te maken heeft met het feit dat je de mods hier kutmods noemt
quote:Op zondag 19 april 2009 12:20 schreef Lauriette91 het volgende:
quote:
Ook naar The Killers in Amsterdamquote:
Christiaan:quote:Op zondag 19 april 2009 12:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
"Ik vind de manier waarop er gemod is niet leuk. Kunnen we daar wellicht over praten? "
En neem een cake mee en DVD's en dan houden wij een pyamafeestje.quote:Op zondag 19 april 2009 12:20 schreef Lauriette91 het volgende:
Ja dat zei wilders ook, en tegen hem loopt nu ook een strafrechtelijk onderzoekquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 12:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Het hoeft niet minder, je kan het ook normaler brengen soms
Mja, jullie hebben gelijk.quote:
Ja maar jij bent ook crewquote:
I knowquote:Op zondag 19 april 2009 12:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
WEET JE NOG BART, TOEN ZATEN WE PRECIES ZO.
Dat zou grisje nooit doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |