Ik gok dat dat iets te maken heeft met het feit dat je de mods hier kutmods noemtquote:Op zondag 19 april 2009 12:18 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Nee, ik schijn iets fout te doen.
Maar dat is gewoon mijn mening!quote:Op zondag 19 april 2009 12:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik gok dat dat iets te maken heeft met het feit dat je de mods hier kutmods noemt
Het hoeft niet minderquote:Op zondag 19 april 2009 12:20 schreef Lauriette91 het volgende:
Misschien moet ik iets minder mijn mening uit gaan spreken.En als ik het doe, iets subtieler.
Misschien moet je het op een aardige manier zeggen.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 12:20 schreef Lauriette91 het volgende:
Misschien moet ik iets minder mijn mening uit gaan spreken.En als ik het doe, iets subtieler.
quote:Op zondag 19 april 2009 @ 12:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Het hoeft niet minder, je kan het ook normaler aardiger brengen soms
quote:Op zondag 19 april 2009 12:20 schreef Lauriette91 het volgende:
En als ik dat doe krijg ik een banquote:Op zondag 19 april 2009 12:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik gok dat dat iets te maken heeft met het feit dat je de mods hier kutmods noemt
quote:Op zondag 19 april 2009 12:20 schreef Lauriette91 het volgende:
quote:
Ook naar The Killers in Amsterdamquote:
Christiaan:quote:Op zondag 19 april 2009 12:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
"Ik vind de manier waarop er gemod is niet leuk. Kunnen we daar wellicht over praten? "
En neem een cake mee en DVD's en dan houden wij een pyamafeestje.quote:Op zondag 19 april 2009 12:20 schreef Lauriette91 het volgende:
Ja dat zei wilders ook, en tegen hem loopt nu ook een strafrechtelijk onderzoekquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 12:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Het hoeft niet minder, je kan het ook normaler brengen soms
Mja, jullie hebben gelijk.quote:
Ja maar jij bent ook crewquote:
I knowquote:Op zondag 19 april 2009 12:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
WEET JE NOG BART, TOEN ZATEN WE PRECIES ZO.
Dat zou grisje nooit doenquote:
Ja?quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 12:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
I knowEn toen kwamen ook alle non-argumenten en drogredenen op tafel
Tot het gezeik met Dagonet aan toe, die ons punt wel begreep maar er uiteindelijk toch maar niks mee heeft gedaan
Ja, je bent mijn dev-bitchquote:
Oeh babyquote:Op zondag 19 april 2009 12:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, je bent mijn dev-bitch
Daar is ie toch veel te skattig voorquote:
Wat wel waar is, maargoed we kunnen niet zonder hequote:Op zondag 19 april 2009 12:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
En als laatste non argument van ons: Zonder ons geen PUB
Wanneer gaan we weer eens daten?quote:
Dat afkicken van mij gaat ook niet echt lekker ofzoquote:Op zondag 19 april 2009 12:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat wel waar is, maargoed we kunnen niet zonder heWe're addicts
Zonder mij ook geen pub gekken.quote:Op zondag 19 april 2009 12:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 april 2009 12:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgend weekend?quote:Op zondag 19 april 2009 12:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer eens daten?
quote:
Wij daten toch enkel virtueelquote:
Dat willen we allemaalquote:
Als je irl zou daten zou ik maar uitkijken dat hij niet aan je testikels gaat zittenquote:Op zondag 19 april 2009 12:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wij daten toch enkel virtueeldus het kan altijd
Dubboldeet!quote:Op zondag 19 april 2009 @ 12:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wij daten toch enkel virtueeldus het kan altijd
FFFFFUUUUUUU--quote:
Tijd voor een ballennummerquote:Op zondag 19 april 2009 12:28 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Als je irl zou daten zou ik maar uitkijken dat hij niet aan je testikels gaat zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |