quote:Op zondag 19 april 2009 10:43 schreef dekloonvanzuen het volgende:
ik ging over mijn baard toen ik het at.
quote:
Een beetje dit idee?quote:Op zondag 19 april 2009 10:43 schreef dekloonvanzuen het volgende:
ik ging over mijn baard toen ik het at.
en dan maar ontkennen dat mensen met rood haar inteelt zijnquote:
Of mensen uit Rotterdam.quote:Op zondag 19 april 2009 11:08 schreef genakt het volgende:
[..]
en dan maar ontkennen dat mensen met rood haar inteelt zijn
halalvlees is een van de meest dieronvriendelijke vleesprodukten die bestaan. dieren worden nodeloos gekweld bij het afmaken "omdat de profeet dat zo gewild heeft" in zijn bijna prehistorische tijd.quote:
Breek me de bek niet open over Turkenquote:Op zondag 19 april 2009 11:28 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
halalvlees is een van de meest dieronvriendelijke vleesprodukten die bestaan. dieren worden nodeloos gekweld bij het afmaken "omdat de profeet dat zo gewild heeft" in zijn bijna prehistorische tijd.
Gaan we weer. Wat is precies het bewijs dat een dier onnodig en intensiever lijdt bij halalslachten? Ten tweede, wat is er bijvoorbeeld precies zo diervriendelijk aan kippen die in 35 dagen tot helemaal dik en vet worden gekweekt zodat ze zo hard groeien dat hun botten misvormen onder hun eigen gewicht?quote:Op zondag 19 april 2009 11:28 schreef zomaareennaam het volgende:
halalvlees is een van de meest dieronvriendelijke vleesprodukten die bestaan. dieren worden nodeloos gekweld bij het afmaken "omdat de profeet dat zo gewild heeft" in zijn bijna prehistorische tijd.
en waar worden die al die ritueel geslachte dieren dan gefokt?quote:Op zondag 19 april 2009 12:19 schreef Iblis het volgende:
[..]
Gaan we weer. Wat is precies het bewijs dat een dier onnodig en intensiever lijdt bij halalslachten? Ten tweede, wat is er bijvoorbeeld precies zo diervriendelijk aan kippen die in 35 dagen tot helemaal dik en vet worden gekweekt zodat ze zo hard groeien dat hun botten misvormen onder hun eigen gewicht?
Ritueel slachten is natuurlijk geen feestje, maar de verontwaardiging hierover en de relatieve stilte over het leven van menig beest in de vleesindustrie is natuurlijk een beetje dubbel.
Niet ritueel geslachte kippen krijgen eerst een schok en dan een mes door een keel van een apparaatje. Vaak gebeurt het dat het apparaatje niet goed mikt dus zit er een halfdode kip op de lopende band.quote:Op zondag 19 april 2009 12:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
en waar worden die al die ritueel geslachte dieren dan gefokt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |