Voor mij het belangrijkste voordeel van een abonnement: de mogelijkheid om banners uit te zetten.quote:Op zondag 19 april 2009 18:37 schreef FANN het volgende:
heb jij helemaal geen banners? bij mij stikt het ervan, onder opzij...... overal
ow.... jah.... dat abo gedoe...... nah.....het stoort me niet hoor die banners all'e'en als ze soms ineensquote:Op zondag 19 april 2009 18:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor mij het belangrijkste voordeel van een abonnement: de mogelijkheid om banners uit te zetten.
Het begint idd het overwegen waard te worden..... kan dat dan ook zonder zo'n "ik sponsor FOK! zo hard metertje" boven je posts??quote:Op zondag 19 april 2009 18:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor mij het belangrijkste voordeel van een abonnement: de mogelijkheid om banners uit te zetten.
Dat heb ik ook uitgezet.quote:Op zondag 19 april 2009 18:48 schreef Leandra het volgende:
Het begint idd het overwegen waard te worden..... kan dat dan ook zonder zo'n "ik sponsor FOK! zo hard metertje" boven je posts??
Ik zie ze bij jou allemaal, incl. het feit dat je een FOK!plus abonnement hebtquote:Op zondag 19 april 2009 18:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heb ik ook uitgezet.
Jij ziet het bij mij wel, denk ik? Maar ik zie alleen PM-enveloppe, homepage-huisje, fobo, profiel en de twee quote-opties. De rest er allemaal uitgefilterd. Ontsierende zooi.
Ja dat ik ook, zelfs signatures staan uit, krijg daar de notes voor terugquote:Op zondag 19 april 2009 18:50 schreef Copycat het volgende:
Dat heb ik ook uitgezet.
Jij ziet het bij mij wel, denk ik? Maar ik zie alleen PM-enveloppe, homepage-huisje, fobo, profiel en de twee quote-opties. De rest er allemaal uitgefilterd. Ontsierende zooi.
'Vroegah' liet ik die tag weghalen, maar dat kan nu dus niet meer.quote:Op zondag 19 april 2009 18:54 schreef Leandra het volgende:
Ik zie ze bij jou allemaal, incl. het feit dat je een FOK!plus abonnement hebt
Inderdaad, een beetje voorpret.quote:Op zondag 19 april 2009 19:05 schreef BONG4002 het volgende:
Hoi
De SC begint weer een beetje op gang te komen nu de startdatum van de kelder dichterbij komt
quote:
Natuurlijk Bongetje!quote:Op zondag 19 april 2009 19:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Al denk ik het niet echt op de voet te gaan volgen, de verslavingsfactor is te hoog dus zal het voornamelijk doen met de highlights van Y-tube etc.
quote:Op zondag 19 april 2009 19:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Natuurlijk Bongetje!*op schouder klopt*
![]()
Stiekem denk ik dat ook......en zal ik ook wel weer oranje worden in het weekendquote:Wacht maar tot het hier weer echt loopt, dan ben je er heus wel weer.
Ik ook niet...quote:Op zondag 19 april 2009 19:46 schreef BONG4002 het volgende:
Stiekem denk ik dat ook......en zal ik ook wel weer oranje worden in het weekend, kan eigenlijk niet wachten tot de COS weer begint
gmtaquote:
Ik neem aan van wel?quote:
like duuhquote:
Best spannend, helaas ben ik die zaterdag daarop weg ivm verjaardag maar ga zeker die vrijdagavond kijkenquote:Op zondag 19 april 2009 19:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vrijdag om 21u de officiële start, begint nu toch wel dichtbij te komen.
Ja ik ookquote:
Had ik nou goed begrepen dat de streams 's nachts offline gaan als er geen activiteit is? Zoiets meen ik namelijk te hebben gelezen...quote:
Nee ze gaan niet off, de bediening gaat "automatisch" op basis van beweging. Dus als iedereen slaapt dan beweegt er niks. Zo begreep ik 't.quote:Op zondag 19 april 2009 19:54 schreef BONG4002 het volgende:
Had ik nou goed begrepen dat de streams 's nachts offline gaan als er geen activiteit is? Zoiets meen ik namelijk te hebben gelezen...
Ja, maar ik ga geen streams kopen, dus in de COS zal ik alleen lurkenquote:
Ah okej, net zoiets als in BB/DGK dus, statische streamsquote:Op zondag 19 april 2009 19:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee ze gaan niet off, de bediening gaat "automatisch" op basis van beweging. Dus als iedereen slaapt dan beweegt er niks. Zo begreep ik 't.
tuurlijk beweegt er wel wat dan.......quote:Op zondag 19 april 2009 19:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee ze gaan niet off, de bediening gaat "automatisch" op basis van beweging. Dus als iedereen slaapt dan beweegt er niks. Zo begreep ik 't.
Geen streams? Dan mis je wel wat denk ikquote:Op zondag 19 april 2009 19:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga geen streams kopen, dus in de COS zal ik alleen lurken
Ik bedoel de bediening van de camera's he, je ziet alles wel gewoonquote:Op zondag 19 april 2009 19:58 schreef FANN het volgende:
tuurlijk beweegt er wel wat dan.......maar dat mogen wij natuurlijk niet zien
Er komen toch wel weer youtubes, en caps, dus daar wordt je wel weer bijgepraat denk ik.quote:Op zondag 19 april 2009 19:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nergens last van.quote:Op zondag 19 april 2009 19:56 schreef FANN het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
wat heb je nou aan streams als je overdag niet kan kijken?quote:Op zondag 19 april 2009 19:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geen streams? Dan mis je wel wat denk ik
Waarom geen streams Manu? Die 8 eurootjes voor 25 dagen, schijntje toch?quote:Op zondag 19 april 2009 19:56 schreef Manu82 het volgende:
Kickoff is vanaf vrijdag a.s. 21:00 t/m zondag denk ikquote:Op zondag 19 april 2009 20:01 schreef FANN het volgende:
[..]
wat heb je nou aan streams als je overdag niet kan kijken?
's avond wel maar dan staat het dus op automatisch.....
maar ik ga wel effe de kick off kijken... tenminste zoveel mogelijk dan, maar die is dan als ik het goed begrijpp
vrijdag zaterdag en zondag? toch? volgende week of niet?
Zal wel meevallen, bij DGK heb ik ook nooit betaald voor streamsquote:Op zondag 19 april 2009 19:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geen streams? Dan mis je wel wat denk ik
ok'e thx da's wel mooi kan ik dan wel veel van zien..... en of ik daarna streams neem zie ik dan welquote:Op zondag 19 april 2009 20:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kickoff is vanaf vrijdag a.s. 21:00 t/m zondag denk ik
Daarna gaat de boel officiëel van start en moet je betalen voor de streams
tot de 30ste heb ik in principe geen tijd om te kijken en de 10de ben ik alweer weg, dus zou ik in principe voor 10 dagen betalen, terwijl die 10 dagen waarschijnlijk ook nogal druk worden aangezien er nog 3 verjaardagen zijn dan dus uiteindelijk zou ik voor 6/7 dagen betalenquote:Op zondag 19 april 2009 20:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom geen streams Manu? Die 8 eurootjes voor 25 dagen, schijntje toch?
13 is de laatste, dus nog 3 kijkenquote:Op zondag 19 april 2009 20:00 schreef Copycat het volgende:
Nergens last van.
Ik ga aflevering 11 van Lost kijken. Hoe ver loop ik dan achter, Pietje? En hoeveel heb ik er dan nog te gaan?
Duidelijk.quote:Op zondag 19 april 2009 20:06 schreef Manu82 het volgende:
tot de 30ste heb ik in principe geen tijd om te kijken en de 10de ben ik alweer weg, dus zou ik in principe voor 10 dagen betalen, terwijl die 10 dagen waarschijnlijk ook nogal druk worden aangezien er nog 3 verjaardagen zijn dan dus uiteindelijk zou ik voor 6/7 dagen betalen
Dan hoop ik dat er 'rusteloze' slapers bijzitten, leuker voor de kijkersquote:Op zondag 19 april 2009 19:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is er überhaupt iets intressants dan?quote:Op zondag 19 april 2009 20:17 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga me klaarmaken voor de TV dus tot morgen iig![]()
de bunkeraars raken natuurlijk helemaal hun ritme kwijt, dus met een beetje mazzel is er 's nachts ook genoeg te belevenquote:Op zondag 19 april 2009 20:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat er 'rusteloze' slapers bijzitten, leuker voor de kijkers
enjoyquote:Op zondag 19 april 2009 20:17 schreef BONG4002 het volgende:
Geen idee, maar dat gevoel deel ik welquote:Op zondag 19 april 2009 20:09 schreef Copycat het volgende:
En is het dan écht écht afgelopen met Lost? Zijn ze dan Found? One way or another?
Dat mag van mij onderhand wel eens. Eedrlijk gezegd dan. Leuke serie, maar ergens moet je ermee ophouden.
Wegmisbruikers, Peterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr en daarna Studio Voetbalquote:
Mwah, misschien dat ik alleen effe Studio Voetbal kijk.quote:Op zondag 19 april 2009 20:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wegmisbruikers, Peterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr en daarna Studio Voetbal
Oeh, dat klinkt spannend.quote:Op zondag 19 april 2009 20:17 schreef BONG4002 het volgende:
Je ziet volgens mij live het aantal stemmen op iets vermeerderen zodra je op die optie stemt. Ik zeg maar wat: Kandidaat A meer eten dan de rest.quote:Op zondag 19 april 2009 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
Hoe weet je nou als "betaler" nou dat die trekpop daar ook daadwerkelijk gaat doen waarvoor je betaald hebt? Ik weet nu nóg geen flikker hoe het werkt...
Peter en erna Match of the day.quote:Op zondag 19 april 2009 20:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wegmisbruikers, Peterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr en daarna Studio Voetbal
Hahaha.. nee hoor, de universele rechten van de Mens zeggen in dat geval zoiezo al dat we collectief belazert gaan worden..quote:Op zondag 19 april 2009 20:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je ziet volgens mij live het aantal stemmen op iets vermeerderen zodra je op die optie stemt. Ik zeg maar wat: Kandidaat A meer eten dan de rest.
Maar het is dus niet zo dat als jij denkt dat je betaalt voor moord en doodslag, je dat ook daadwerkelijk geserveerd krijgt.
quote:Op zondag 19 april 2009 20:57 schreef Danny het volgende:
lul toch geen onzin. 's nachts gaan de streams door, alleen gaat vanaf middernacht iedereen slapen. De camera's hebben afaik bewegingsdetectoren en worden 's nacht automatisch geschakeld. Wat loop je nou raar stemming te maken? Wie ben je en wat probeer je te bereiken?
quote:Op zondag 19 april 2009 21:03 schreef FANN het volgende:
ow we zitten niet in de chat... volgens mij ben ik helemaal offtopic....
sorry........
quote:
in deze chat bedoel ik Mark...... of hoe het ook genoemd wordt..... ik ga daar geen antwoord geven heur....quote:
nah..... d'r kwam wat tussen vandaag..... en nu ligt ie te pitten...... en ik was het eigenlijk ook alweerquote:Op zondag 19 april 2009 21:27 schreef Deisyy het volgende:
Beetje donkerblauw, dat wel![]()
Hee Fann, heeft de Griek de boel nog op VS gekregen?
quote:MSN: NEE
jah.... maar dat heb ik ook 'echt niet !quote:
Misschien moet je het dan gewoon zo houdenquote:Op zondag 19 april 2009 21:33 schreef FANN het volgende:
[..]
nah..... d'r kwam wat tussen vandaag..... en nu ligt ie te pitten...... en ik was het eigenlijk ook alweer
een beetje vergeten toen we w'el tijd hadden........ maar eh...... misschien strakkies als ie zin heeft tenminste
ik begin er al een beetje aan te wennen
En vooral niet sms-enquote:Op zondag 19 april 2009 21:35 schreef FANN het volgende:
[..]
jah.... maar dat heb ik ook 'echt niet !
als ze me nodig hebben dan moeten ze maar mailen of bellen
jah die ken ik ook welquote:Op zondag 19 april 2009 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet je het dan gewoon zo houden![]()
Ik begin er net aan te wennen en het is net alsof je met een dialect tikt.
Hier heerst een ijslollie-manie, weet je wel, die in de plastic zakkies
h'e ik dacht dat jij aan het verhuizen was?quote:Op zondag 19 april 2009 21:42 schreef liesje1979 het volgende:
Mitch en Tommy zitten bij Lekker Slim.
Wat doe jij hierquote:Op zondag 19 april 2009 21:42 schreef liesje1979 het volgende:
Ben je al over?quote:Op zondag 19 april 2009 21:42 schreef liesje1979 het volgende:
Achteraf bezien viel het wat tegen dus zit ik hier @the moment even in lurkmodus op het Wii Systeemquote:
Zit ik Mitch (jeweets die butler van DGK) voor je te zoeken, stuit ik hieropquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit ik Mitch (jeweets die butler van DGK) voor je te zoeken, stuit ik hierop![]()
[ afbeelding ]
brrrrrquote:Op zondag 19 april 2009 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit ik Mitch (jeweets die butler van DGK) voor je te zoeken, stuit ik hierop![]()
[ afbeelding ]
Oquote:Op zondag 19 april 2009 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
Ex heeft vanmiddag wat leuks gedaan, die was even zat van het verhuizen. Daarom slaap ik dus nog hier.
wat is ''even iets leuks'' ?quote:Op zondag 19 april 2009 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
Ex heeft vanmiddag wat leuks gedaan, die was even zat van het verhuizen. Daarom slaap ik dus nog hier.
Ik ga hem ook ff aanzetten, kan ik me ook even ergerenquote:Op zondag 19 april 2009 21:50 schreef lies1958 het volgende:
lekker slim aan het kijken.
Staan ook 2 leraren bij die zijn nog stommer af en toe dan die vrouwen in hun antwoorden. Ze vroegen naar 3 ministers namen noemde die leraren zalm en rita verdonk.
En willem alexander had volgens hun ook een zuster.
Nu snap ik waarom die vrouwen niet zo veel weten als er les wordt gegeven door zulke docenten.
Morgen.quote:Op zondag 19 april 2009 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O![]()
En jij was erop ingesteld dat je dit weekend zou verhuizen![]()
Wanneer staat het nu op de planning?
geeft niet....... ben al weer over de schok heen....quote:
Ik ken het verhaal niet, maar je lijkt er nogal rustig onder.quote:Op zondag 19 april 2009 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Morgen.
En alles wat ik dan nog niet mee heb brengt hij dan na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |