Goedemorgen,quote:Op zondag 19 april 2009 05:55 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Iemand ervaring met Elba eiland in Italie?
Wij gaan hier heen:quote:Op zondag 19 april 2009 07:58 schreef hondjes het volgende:
[..]
Manu , ben eens in Varna geweest, ga je daar heen.
je vond het niet leuk dus..quote:Op zondag 19 april 2009 07:58 schreef hondjes het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Elba is leuk, en zeker het huis van Napoleon, met prachtig uitzicht.
en leuke bikinis, maar ja, dat zal je een biet zijn.
Manu , ben eens in Varna geweest, ga je daar heen.
Wat een mooi hotel zeg.en al die zwembaden.quote:Op zondag 19 april 2009 08:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wij gaan hier heen:
http://www.arke.nl/Zonvak(...)Ki_JkCFYM_3god6UqEFg
Duidelijk..quote:Op zondag 19 april 2009 08:12 schreef hondjes het volgende:
[..]
Wat een mooi hotel zeg.en al die zwembaden.
Zag de fotos, informatie was niet beschikbaar op dit moment, heb ik weer.
Jawel , zeg ik toch.quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 08:16 schreef hondjes het volgende:
[..]
Jawel , zeg ik toch.
Het is er harstikke leuk, het uitgaansleven weet ik niet, was er een paar uur.
Denk het wel, want de stad is behoorlijk groot en veel winkels,, met hele mooie kleding.
En het ligt prachtig, en het huis moet je echt heen, moeilijk te vinden, ligt op een berg met ruines
en dan daar aan de achterkant, met prachtig uitzicht., maar wel midden in de stad.
quote:Op zondag 19 april 2009 08:12 schreef hondjes het volgende:
[..]
Wat een mooi hotel zeg.en al die zwembaden.
Zag de fotos, informatie was niet beschikbaar op dit moment, heb ik weer.
Je kunt echt op hem rekenen he?quote:Op zondag 19 april 2009 11:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb vandaag nog internetWant ik slaap nog hier.
Ex heeft even geen zin in verhuizen, en gaat wat leuks doen vanmiddag.![]()
En omg! Dat topic van vannacht!![]()
quote:Op zondag 19 april 2009 12:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kom er net achter dat ik een deel gemist heb, van vannacht.
Ik heb gekekenquote:
Even de boel terug gelezen.quote:Op zondag 19 april 2009 12:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
NIets aan gemist hoor
!
(Ik dacht vanochtend ook heel even, huh? We hadden toch veel meer gechat?)
Was een gezellig druk nachtje!
Het was toen al tijd voor een afspraak bij Schoonenberg.quote:Op zondag 19 april 2009 12:21 schreef Copycat het volgende:
Ik ben de zon kwijt.
Wat een pijnlijk optreden was dat. Gelukkig gaf Oostenrijk ons nog 4 punten. Was de blamage iets minder. Iets.
Niet? Want jij weet het beter dan Brabanders van in de zeventig?quote:Op zondag 19 april 2009 12:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Even de boel terug gelezen.
Nu weet ik tenminste hoe je asperges vooral niet klaar moet maken.
Ik kook ze in ieder geval niet kapot.quote:Op zondag 19 april 2009 13:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet? Want jij weet het beter dan Brabanders van in de zeventig?
Nou, vertel ons dan maar hoe je ze wél goed klaar moet maken. Maak ons wijzer!quote:Op zondag 19 april 2009 13:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik kook ze in ieder geval niet kapot.
Spreek jij namens iedereen hier tegenwoordig?quote:Op zondag 19 april 2009 13:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, vertel ons dan maar hoe je ze wél goed klaar moet maken. Maak ons wijzer!
In dit geval "Ja", want ik heb volgens jou iedereen hier vannacht op het verkeerde been gezet.quote:Op zondag 19 april 2009 13:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Spreek jij namens iedereen hier tegenwoordig?
Gewoon lekker koken tot ze zacht zijn, maar zeker niet zo zacht dat je er een vork doorheen kunt laten "vallen".quote:Op zondag 19 april 2009 14:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In dit geval "Ja", want ik heb volgens jou iedereen hier vannacht op het verkeerde been gezet.
Zet dat nu even recht voor ons allemaal s.v.p. Anders wordt het één groot asperge drama voor de liefhebbers
Iets over het aantal hersencellen van vanrinsumquote:Op zondag 19 april 2009 12:08 schreef Copycat het volgende:
Wat stond er in die OP?
Een lege OP dus?quote:Op zondag 19 april 2009 14:04 schreef Manu82 het volgende:
Iets over het aantal hersencellen van vanrinsum
quote:
Welke namen stonden er in die TT dan?quote:Op zondag 19 april 2009 14:23 schreef Manu82 het volgende:
een poll van Peter6k, maar heel die post is verwijderd
Stonden geen namen in, slecht een poll of dhr. vanrinsum 0,1,2,3,4 of 5 hersencellen hadquote:Op zondag 19 april 2009 14:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Welke namen stonden er in die TT dan?
Bij mark denk ik alleen maar aan![]()
![]()
Juist. Aan nikszeggende, retarded smiley posts.quote:
Tsssss, de beste SC ober die je je maar kunt bedenken en dan dat.quote:Op zondag 19 april 2009 14:34 schreef Manu82 het volgende:
Stonden geen namen in, slecht een poll of dhr. vanrinsum 0,1,2,3,4 of 5 hersencellen had
Nee?quote:Op zondag 19 april 2009 14:37 schreef Peter6000 het volgende:
CC, ben je je ervan bewust dat je binnenkort een boek (je weet wel, zo`n ouderwets ding met papier en lettertjes) van mij kado krijgt?
boek
Het gaat om dit boekquote:Op zondag 19 april 2009 14:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee?
En wat leuk!
Ik hou van boeken!
Kun je iets meer over dit specifieke boek vertellen?
Ik ben echt blij! En lichtelijk verbaasd.quote:Op zondag 19 april 2009 14:50 schreef Peter6000 het volgende:
Nu moet je net doen of je blij bent (ook al vind je het een kutboek).
Dat hoort namelijk zo.
Gewoon, ik dacht: wat moet ik met zo`n boek, ik heb toch niet de concentratie om het uit te lezen.quote:
Ik win wel.quote:Op zondag 19 april 2009 14:59 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het heel erg aardig van je, Peter! Ongeacht je het boek wel of niet wint. De gedachte is mooi!
quote:
Waar moet ik stemmen?quote:Op zondag 19 april 2009 15:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik win wel.![]()
Bij meerdere inzenders mogen de FOK!-users namelijk stemmen, en ik heb een vrij grote achterban.![]()
quote:Op zondag 19 april 2009 15:01 schreef Marrije het volgende:
Bijna. Ik zat bijna goed met mn gokje.
Wel opletten he!
hoe duur is het boek? ongeveer zelfde prijs al de verzendkosten?quote:Op zondag 19 april 2009 15:04 schreef Copycat het volgende:
Dan geef ik het boek na lezing aan Day, et cetera, enzovoorts!
Maken we er een soort bookcrossing van.
Weet ik niet.quote:Op zondag 19 april 2009 15:05 schreef Marrije het volgende:
hoe duur is het boek? ongeveer zelfde prijs al de verzendkosten?
Spannend. Ik zie de link wel verschijnen.quote:Op zondag 19 april 2009 15:05 schreef Peter6000 het volgende:
Er komt een stemtopic.
Maar het is een beetje een geheime prijsvraag.
Of ze houdt niet van lezen. Kan hè?quote:
Voorlezen!quote:Op zondag 19 april 2009 15:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Of ze houdt niet van lezen. Kan hè?
Daarbij, met 2 kleine kindjes heb je niet zo heel veel tijd om te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |