Ga je naar de kust?quote:Op zondag 19 april 2009 05:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zal bij ons hotel geen probleem zijn. Zijn 5 restaurants en krijgt zeer goede referenties
Waar is dat rauwe vlees voorquote:Op zondag 19 april 2009 05:49 schreef Twerk het volgende:
[..]
+ Rauw vlees en gekookte eieren in de handtas van hun vrouw te deponeren voor op het strand.
Ja, het is een soort resort met 5 hotels geloof ik, maar we wilden graag uitrusten en eventueel wat watersporten doen en dat was daar allemaalquote:
Omdat er een saus in de titel zit natuurlijk.quote:Op zondag 19 april 2009 05:46 schreef Twerk het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. Het spreekt mij ook wel aan,
Ik zou de plaat iig checken
Iemand ervaring met Elba eiland in Italie?quote:Op zondag 19 april 2009 05:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, het is een soort resort met 5 hotels geloof ik, maar we wilden graag uitrusten en eventueel wat watersporten doen en dat was daar allemaal
Napoleon, maar die wil d'r niet veel meer over kwijtquote:Op zondag 19 april 2009 05:55 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Iemand ervaring met Elba eiland in Italie?
Nope alleen ooit voor tussenstop in Italie geweestquote:Op zondag 19 april 2009 05:55 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Iemand ervaring met Elba eiland in Italie?
Ik voel er niet zoveel voor haar ex-schoonfamilie te ontmoetenquote:Op zondag 19 april 2009 05:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De eerste trein gaat over anderhalf uur
Gaan die haar verhuizen?quote:Op zondag 19 april 2009 05:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik voel er niet zoveel voor haar ex-schoonfamilie te ontmoeten
Ik ook.quote:Op zondag 19 april 2009 06:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dan zou ik nog liever een bakfiets huren ofzo.
Ik zou bijna zeggen "Ze kan gelukkig wel heel goed hockeyen"quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 06:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
Eigenlijk vind haar gewoon heel leuk hoor Manu.![]()
Ik heb zelfs het hele liedje uit laten spelen.![]()
Maar ik zie haar liever in Ranking the Stars ofzo![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |