Oh jammerquote:
Dat zou Pietje nooit toestaan, dus morgen is ie wegquote:Op zondag 19 april 2009 03:15 schreef Peter6000 het volgende:
Wel ruig trouwens, dat een laffe, persoonlijke aanval op een user gewoon in de OP mag blijven staan.
Hij mag best reageren hoorquote:Op zondag 19 april 2009 03:15 schreef Peter6000 het volgende:
Wel ruig trouwens, dat een laffe, persoonlijke aanval op een user gewoon in de OP mag blijven staan.
Hij is autistisch, hij leest één woord en zet er een smiley voor en achter.quote:
Aanwinst voor een forumquote:Op zondag 19 april 2009 03:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij is autistisch, hij leest één woord en zet er een smiley voor en achter.
Krijg je iets als:
hersencellen
We willen jou niet weer kwijt hier he?quote:Op zondag 19 april 2009 03:15 schreef Peter6000 het volgende:
Gaat dit over uberkotsmongool markvanrinsun?quote:Op zondag 19 april 2009 03:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Krijg je iets als:
hersencellen
Tja, waar elders dan hier is hij op z'n plaats?quote:Op zondag 19 april 2009 03:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Krijg je iets als:
hersencellen
Ik hou ook niet van aspergesquote:Op zondag 19 april 2009 03:30 schreef Soury het volgende:
Ik krijg echt het schijt van autisme, aperges en weet ik veel wat van die aandoeningen bij kinderen enz..
Godver elke ouder die ik ken heb wel een kind (onder de tien) bij een psygoloog lopen ???
Jesus ik kreeg een klap voor mijn bips en ging slapen. God wat ben ik blij dat ik ze niet heb
Ja als je op spelling gaat lettenquote:
Ik heb een Asperges pan.. Onder mijn schedelquote:Op zondag 19 april 2009 03:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maak je ze wel goed klaar? Asperges zijn toch echt wel heerlijk
Ik vind ze ook wel lekker. En ik ken alleen de goedkope troep uit blik, bij de gratie van de pizza.quote:Op zondag 19 april 2009 03:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maak je ze wel goed klaar? Asperges zijn toch echt wel heerlijk
Dat moet je ook in die andere SC doenquote:Op zondag 19 april 2009 03:39 schreef Soury het volgende:Ik dacht een leuke disussie op te starten maar gaat niet lukken.
De kutkoters die het voor het zeggen hebben
Ik had al een halve serieuze reactie af, en toen bedacht ik me dat het zaterdagnacht half 4 was.quote:Op zondag 19 april 2009 03:39 schreef Soury het volgende:Ik dacht een leuke disussie op te starten maar gaat niet lukken.
De kutkoters die het voor het zeggen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |