Welnee!!!quote:
Zo is dat maar mijn nagels zijn geslepenquote:Op zondag 19 april 2009 03:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kans van één op drie dattie gelijk krijgt![]()
Maar dat maakt niets uit, 't is nu lekker, dus maar gewoon genieten
Die koop ik ook altijdquote:Op zondag 19 april 2009 03:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Welnee!!!![]()
Aan de 28 literpakken "witte wijn" voor vier euro twintig van de Aldi natuurlijk.
Nee, moet zo nog slapen, moet morgenvroeg naar de kerkquote:Op zondag 19 april 2009 03:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zei geen goedemorgen, nog steeds wakker?
Afgezeken en weggebonjourd .. Same old same oldquote:
Nee toch, door wie danquote:Op zondag 19 april 2009 03:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Afgezeken en weggebonjourd .. Same old same old
Oh bonjour is daaaaaaaaagg in het nederlands (ff voor APK)quote:Op zondag 19 april 2009 03:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Afgezeken en weggebonjourd .. Same old same old
Even denken, ik zie een 'P' en een 'W' en een 'L' in jouw username!quote:
Hier niet nog.. maar in de sc van gs zie ik toch wel antie patie tegen anderen terwijl die zich gedragenquote:
Ja, het is gewoon geweldig, er is zo'n enorme "klik"quote:Op zondag 19 april 2009 03:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan, Ik weet niet wat word, ik weet wat is, en het is nu heel erg leuk!![]()
quote:Op zondag 19 april 2009 03:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, moet zo nog slapen, moet morgenvroeg naar de kerk
Ik stel me juist extreem toegankelijk op naar nieuwe users.quote:Op zondag 19 april 2009 03:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bang voor jou zijn Peter
Oh daar, da's daar die ouwe wijvenclub, vol met zwangerschapstriemen en uitgelubberde buikenquote:Op zondag 19 april 2009 03:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier niet nog.. maar in de sc van gs zie ik toch wel antie patie tegen anderen terwijl die zich gedragen
quote:Op zondag 19 april 2009 03:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon geweldig, er is zo'n enorme "klik"![]()
En flexibelquote:Op zondag 19 april 2009 03:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik stel me juist extreem toegankelijk op naar nieuwe users.
Jou woordenquote:Op zondag 19 april 2009 03:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oh daar, da's daar die ouwe wijvenclub, vol met zwangerschapstriemen en uitgelubberde buiken![]()
Ja, balen is datquote:Op zondag 19 april 2009 03:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon geweldig, er is zo'n enorme "klik"![]()
't'quote:Op zondag 19 april 2009 03:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan, Ik weet niet wat word, ik weet wat is, en het is nu heel erg leuk!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |