Volgens Coos eet je als een zieke kipquote:
Frits, ga een keer echte kopen in het seizoen, je eet je vingers er bij op. Vooral die toppen, zo heerlijk wegzuigenquote:Op zondag 19 april 2009 03:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik vind ze ook wel lekker. En ik ken alleen de goedkope troep uit blik, bij de gratie van de pizza.![]()
Hahaha en een berg notes (en ban)quote:Op zondag 19 april 2009 03:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat moet je ook in die andere SC doen![]()
Met ham moet je het eten of niet? En wanneer is het aspergetijd eigenlijk?quote:Op zondag 19 april 2009 03:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Frits, ga een keer echte kopen in het seizoen, je eet je vingers er bij op. Vooral die toppen, zo heerlijk wegzuigen
Ja en gensipperde gekookte eitjes !! Heerlijkquote:Op zondag 19 april 2009 03:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Met ham moet je het eten of niet? En wanneer is het aspergetijd eigenlijk?
quote:Op zondag 19 april 2009 03:39 schreef Soury het volgende:Ik dacht een leuke disussie op te starten maar gaat niet lukken.
De kutkoters die het voor het zeggen hebben
Je zuigt je vingertoppen erbij uit..quote:Op zondag 19 april 2009 03:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
je eet je vingers er bij op. Vooral die toppen, zo heerlijk wegzuigen
Hallo, welkom in de SC van TBO.quote:Op zondag 19 april 2009 03:49 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Ah SC...Vuurzee! is dat leuk? waar gaat dat over?
Vergeet vooral niet om goed te schillen. Een berg afval krijg je. Maar in schillen zit wel de crux, er echt veel afhalen. Daarna gewoon in een bak met water een minuut of 20 koken in ruim water. Eten met boterjus en een paar gekookte eieren. Ham kan er ook best bij.quote:Op zondag 19 april 2009 03:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Met ham moet je het eten of niet? En wanneer is het aspergetijd eigenlijk?
quote:Op zondag 19 april 2009 03:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hallo, welkom in de SC van TBO.![]()
Vuurzee was een Nederlandse serie, ging over branden, maffia en menselijke verhoudingen.
Maar vanavond was de laatste aflevering.
Helmaal waar. Ik heb er echt geen verstand van. Maar ik zie dat ouders heel snel grijpen naar een plaatje omdat ze domweg geen opvoeding aankunnen. En tja tis nog steeds lastiger om een hond uit het asiel te halen dan een kind te krijgen. En alles voor werk en dan klagen dat het kind lastig is ??? Pffffquote:
Het is nog wel te bekijken via uitzending gemist hoor, maar eigenlijk moet je de eerste serie ook gezien hebben om het echt te begrijpen, denk ik.quote:
Er is zelfs een handig asperge mesje te koop !!! Mijn lief lust het nietquote:Op zondag 19 april 2009 03:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vergeet vooral niet om goed te schillen. Een berg afval krijg je. Maar in schillen zit wel de crux, er echt veel afhalen. Daarna gewoon in een bak met water een minuut of 20 koken. Eten met boterjus en een paar gekookte eieren. Ham kan er ook best bij.
De lekkerste komen uit het westen van Brabant, zilte lucht en dat proef je.
Mei en juni heb je de grootste aanvoer in Nederland, dan is het echt aspergetijd
Tip: Bewaren in een vochtige theedoek!
Asperges kun je nu al kopen, ik heb ze in de koelkast liggen. Ze komen uit Peru
O ja, nee..zo bedoel ik het nietquote:Op zondag 19 april 2009 03:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is nog wel te bekijken via uitzending gemist hoor, maar eigenlijk moet je de eerste serie ook gezien hebben om het echt te begrijpen, denk ik.
Ik wil bij deze aan je vertellen, dat ik het als prettig ervaar dat je de TBO-SC hebt ontdekt.
Oké, volgende maand is het dus echt de tijd van het jaar.quote:Op zondag 19 april 2009 03:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vergeet vooral niet om goed te schillen. Een berg afval krijg je. Maar in schillen zit wel de crux, er echt veel afhalen. Daarna gewoon in een bak met water een minuut of 20 koken. Eten met boterjus en een paar gekookte eieren. Ham kan er ook best bij.
De lekkerste komen uit het westen van Brabant, zilte lucht en dat proef je.
Mei en juni heb je de grootste aanvoer in Nederland, dan is het echt aspergetijd
Tip: Bewaren in een vochtige theedoek!
Asperges kun je nu al kopen, ik heb ze in de koelkast liggen. Ze komen uit Peru
De eerste serie was tè verrassend, en deze iets te voorspelbaar.quote:Op zondag 19 april 2009 03:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, net...
Vond het niet echt verrassend....
Ik las meisje.quote:Op zondag 19 april 2009 03:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is zelfs een handig asperge mesje te koop !!! Mijn lief lust het niet
Is erg leuke serie, echt een aanrader om op een regenachtige zondag helemaal te kijkenquote:
Dat is toch een site waar flexibele mensen kijken hè?quote:Op zondag 19 april 2009 03:54 schreef JoeThePlumber het volgende:
maar gelukkig bestaat er uitzendinggemist.nl
De buitenkant is taai .. De vochtige doek ken ik niet, weer wat geleerdquote:Op zondag 19 april 2009 03:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oké, volgende maand is het dus echt de tijd van het jaar.
Veel afhalen omdat de buitenkant bitter is zeker?
Bewaren in een vochtige theedoek vóór je ze gaat schillen?
Buitenkant is bitter idd (en heul niet lekker) en in een vochtige theedoek bewaren voordat je ze gaat schillen.quote:Op zondag 19 april 2009 03:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oké, volgende maand is het dus echt de tijd van het jaar.
Veel afhalen omdat de buitenkant bitter is zeker?
Bewaren in een vochtige theedoek vóór je ze gaat schillen?
Ik schil ze altijd met een aardappelschillertje, gaat uitstekend!quote:Op zondag 19 april 2009 03:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is zelfs een handig asperge mesje te koop !!! Mijn lief lust het niet
Waarom en hoe lang?quote:Op zondag 19 april 2009 03:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
in een vochtige theedoek bewaren voordat je ze gaat schillen.![]()
Die heb ik wel, retehandig die dingen.quote:Op zondag 19 april 2009 03:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik schil ze altijd met een aardappelschillertje, gaat uitstekend!
[ afbeelding ]
Alleen een beetje jammer, dat het vaak bij mij alleen met internet Explorer te bekijken is..quote:Op zondag 19 april 2009 03:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is toch een site waar flexibele mensen kijken hè?
Neee Vertel Ik zie een hoop nieuwe users en ik vind Renate wel een meisje om te volgenquote:Op zondag 19 april 2009 03:59 schreef Peter6000 het volgende:
Soury en NMNS: zijn jullie je ervan bewust dat we een nieuwe user hebben?
Hij staat boven je.quote:Op zondag 19 april 2009 04:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Neee Vertel Ik zie een hoop nieuwe users en ik vind Renate wel een meisje om te volgen
Bij een aspergemesje staat het "mesje" haaks op de steel zodat je het kopje slechts vast hoeft te houden om er met 1 vloeiende beweging langs te kunnen gaan.quote:Op zondag 19 april 2009 03:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik schil ze altijd met een aardappelschillertje, gaat uitstekend!
[ afbeelding ]
Wie is Renate?..quote:Op zondag 19 april 2009 04:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Neee Vertel Ik zie een hoop nieuwe users en ik vind Renate wel een meisje om te volgen
Waarom weet ik eigenlijk helemaal niet, maar volgens de Brabantse moeder van muh ex was het heel belangrijk en ik moest ik echt die doek er omheen houden.quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 04:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bij een aspergemesje staat het "mesje" haaks op de steel zodat je het kopje slechts vast hoeft te houden om er met 1 vloeiende beweging langs te kunnen gaan.
Een kaasschaaf aardappelschilmesje schilt dikker.
Wie is het? Kan het allemaal niet meer volgen lately!quote:Op zondag 19 april 2009 03:59 schreef Peter6000 het volgende:
Soury en NMNS: zijn jullie je ervan bewust dat we een nieuwe user hebben?
Ja, ik ook.quote:Op zondag 19 april 2009 04:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik discrimineer niet.quote:Op zondag 19 april 2009 04:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat een handig asperge meisje tegenwoordig pools is
Hoe kan een nieuw user jouw zere neus nemen,,?quote:Op zondag 19 april 2009 04:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wie is het? Kan het allemaal niet meer volgen lately!
Hoe dan ook, welkom nieuwe user
Ja idemquote:Op zondag 19 april 2009 04:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wie is het? Kan het allemaal niet meer volgen lately!
Hoe dan ook, welkom nieuwe user
Eeehh...quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:22 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Gaat zij zelfmoord plegen? anders is het niet interessant..
Oké, maar dat klinkt toch een beetje vaag. Stel, ik koop ze op dinsdagmiddag. Kan ik ze dan dinsdagavond klaarmaken en opeten of moeten ze eerst nog even een nachtje in de vochtige theedoek liggen?quote:Op zondag 19 april 2009 04:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom weet ik eigenlijk helemaal niet, maar volgens de Brabantse moeder van muh ex was het heel belangrijk en ik moest ik echt die doek er omheen houden.![]()
En net zo lang totdat je ze gaat schillen. Natuurlijk moet je geen dagen wachten met eten, hoe verser hoe lekkerder.
Dat is geen reden om hem niet te verwelkomen Liesje.quote:Op zondag 19 april 2009 04:04 schreef liesje1979 het volgende:
Joe is heul geen nieuwe user, die is hier al veel vaker geweest.
Ga ff terug naar de index van de Bunker .. Renate gaat erin en heeft mijn hart al gestolen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |