Ik schil ze altijd met een aardappelschillertje, gaat uitstekend!quote:Op zondag 19 april 2009 03:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is zelfs een handig asperge mesje te koop !!! Mijn lief lust het niet
Waarom en hoe lang?quote:Op zondag 19 april 2009 03:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
in een vochtige theedoek bewaren voordat je ze gaat schillen.![]()
Die heb ik wel, retehandig die dingen.quote:Op zondag 19 april 2009 03:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik schil ze altijd met een aardappelschillertje, gaat uitstekend!
[ afbeelding ]
Alleen een beetje jammer, dat het vaak bij mij alleen met internet Explorer te bekijken is..quote:Op zondag 19 april 2009 03:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is toch een site waar flexibele mensen kijken hè?
Neee Vertel Ik zie een hoop nieuwe users en ik vind Renate wel een meisje om te volgenquote:Op zondag 19 april 2009 03:59 schreef Peter6000 het volgende:
Soury en NMNS: zijn jullie je ervan bewust dat we een nieuwe user hebben?
Hij staat boven je.quote:Op zondag 19 april 2009 04:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Neee Vertel Ik zie een hoop nieuwe users en ik vind Renate wel een meisje om te volgen
Bij een aspergemesje staat het "mesje" haaks op de steel zodat je het kopje slechts vast hoeft te houden om er met 1 vloeiende beweging langs te kunnen gaan.quote:Op zondag 19 april 2009 03:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik schil ze altijd met een aardappelschillertje, gaat uitstekend!
[ afbeelding ]
Wie is Renate?..quote:Op zondag 19 april 2009 04:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Neee Vertel Ik zie een hoop nieuwe users en ik vind Renate wel een meisje om te volgen
Waarom weet ik eigenlijk helemaal niet, maar volgens de Brabantse moeder van muh ex was het heel belangrijk en ik moest ik echt die doek er omheen houden.quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 04:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bij een aspergemesje staat het "mesje" haaks op de steel zodat je het kopje slechts vast hoeft te houden om er met 1 vloeiende beweging langs te kunnen gaan.
Een kaasschaaf aardappelschilmesje schilt dikker.
Wie is het? Kan het allemaal niet meer volgen lately!quote:Op zondag 19 april 2009 03:59 schreef Peter6000 het volgende:
Soury en NMNS: zijn jullie je ervan bewust dat we een nieuwe user hebben?
Ja, ik ook.quote:Op zondag 19 april 2009 04:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik discrimineer niet.quote:Op zondag 19 april 2009 04:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat een handig asperge meisje tegenwoordig pools is
Hoe kan een nieuw user jouw zere neus nemen,,?quote:Op zondag 19 april 2009 04:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wie is het? Kan het allemaal niet meer volgen lately!
Hoe dan ook, welkom nieuwe user
Ja idemquote:Op zondag 19 april 2009 04:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wie is het? Kan het allemaal niet meer volgen lately!
Hoe dan ook, welkom nieuwe user
Eeehh...quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:22 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Gaat zij zelfmoord plegen? anders is het niet interessant..
Oké, maar dat klinkt toch een beetje vaag. Stel, ik koop ze op dinsdagmiddag. Kan ik ze dan dinsdagavond klaarmaken en opeten of moeten ze eerst nog even een nachtje in de vochtige theedoek liggen?quote:Op zondag 19 april 2009 04:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom weet ik eigenlijk helemaal niet, maar volgens de Brabantse moeder van muh ex was het heel belangrijk en ik moest ik echt die doek er omheen houden.![]()
En net zo lang totdat je ze gaat schillen. Natuurlijk moet je geen dagen wachten met eten, hoe verser hoe lekkerder.
Dat is geen reden om hem niet te verwelkomen Liesje.quote:Op zondag 19 april 2009 04:04 schreef liesje1979 het volgende:
Joe is heul geen nieuwe user, die is hier al veel vaker geweest.
Ga ff terug naar de index van de Bunker .. Renate gaat erin en heeft mijn hart al gestolen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |