dat dus..quote:Op zondag 19 april 2009 04:07 schreef Dennis_enzo het volgende:
Welk gedeelte van 'permanent marker' begrijp je niet?
dat dus, maar als je dan toch al een whiteboard marker moet hebben, schrijf er dan gelijk mee op je gelamineerde papier, ben je daar ook weer vanaf!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:53 schreef wacko1976 het volgende:
als je op gelamineerd papier schrijft met een permanent marker, dan krijg je het inderdaad niet zomaar weg, maar je zou er dan overheen kunnen schrijven met een whiteboard marker. De inkt van de whiteboard marker lost de inkt van de permanent marker weer op zodat je het daarna alsnog weg kan poetsen met een doekje/wcpapiertje.
Althans zo doe ik het als er weer eens een dombo op onze whiteboarden (of ook leuk: activboarden) heeft geschreven.
ach ja, ik kan me voorstellen dat je iets semi-permanent wilt schrijven, oftewel, dat niet jan en alleman met één veeg met de hand het vel leegmaakt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:20 schreef styliste het volgende:
[..]
dat dus, maar als je dan toch al een whiteboard marker moet hebben, schrijf er dan gelijk mee op je gelamineerde papier, ben je daar ook weer vanaf!
Dit is echt een supertip!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:53 schreef wacko1976 het volgende:
als je op gelamineerd papier schrijft met een permanent marker, dan krijg je het inderdaad niet zomaar weg, maar je zou er dan overheen kunnen schrijven met een whiteboard marker. De inkt van de whiteboard marker lost de inkt van de permanent marker weer op zodat je het daarna alsnog weg kan poetsen met een doekje/wcpapiertje.
Althans zo doe ik het als er weer eens een dombo op onze whiteboarden (of ook leuk: activboarden) heeft geschreven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |