abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69294703
Ik heb ook al geprobeerd om de papieren te plastificeren of er een dunne folie op te plakken. Maar dit helpt enkel tegen witbordstiften en dus niet tegen permanent marker.
op zoek naar iemand die handig is met proxies voor een kleine opdracht
  Moderator / Miss SHO vrijdag 22 mei 2009 @ 16:48:31 #17
22592 crew  Ole
pi_69296455
Papier lamineren?
Dan kun je de permanent marker verwijderen met aceton/ nagellakremover zoals WRH al meldde
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 22 mei 2009 @ 16:53:59 #18
5792 wacko1976
Ape(n)staartje, met of zonder?
pi_69296618
als je op gelamineerd papier schrijft met een permanent marker, dan krijg je het inderdaad niet zomaar weg, maar je zou er dan overheen kunnen schrijven met een whiteboard marker. De inkt van de whiteboard marker lost de inkt van de permanent marker weer op zodat je het daarna alsnog weg kan poetsen met een doekje/wcpapiertje.
Althans zo doe ik het als er weer eens een dombo op onze whiteboarden (of ook leuk: activboarden) heeft geschreven.
zonder moeite bereik je alleen wat de moeite niet waard is
pi_69297412
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 16:53 schreef wacko1976 het volgende:
als je op gelamineerd papier schrijft met een permanent marker, dan krijg je het inderdaad niet zomaar weg, maar je zou er dan overheen kunnen schrijven met een whiteboard marker. De inkt van de whiteboard marker lost de inkt van de permanent marker weer op zodat je het daarna alsnog weg kan poetsen met een doekje/wcpapiertje.
Althans zo doe ik het als er weer eens een dombo op onze whiteboarden (of ook leuk: activboarden) heeft geschreven.
dat dus, maar als je dan toch al een whiteboard marker moet hebben, schrijf er dan gelijk mee op je gelamineerde papier, ben je daar ook weer vanaf!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 22 mei 2009 @ 17:23:17 #20
22592 crew  Ole
pi_69297471
Ik zie eik het doel niet zo?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 22 mei 2009 @ 21:06:30 #21
5792 wacko1976
Ape(n)staartje, met of zonder?
pi_69304825
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 17:20 schreef styliste het volgende:

[..]

dat dus, maar als je dan toch al een whiteboard marker moet hebben, schrijf er dan gelijk mee op je gelamineerde papier, ben je daar ook weer vanaf!
ach ja, ik kan me voorstellen dat je iets semi-permanent wilt schrijven, oftewel, dat niet jan en alleman met één veeg met de hand het vel leegmaakt.
zonder moeite bereik je alleen wat de moeite niet waard is
pi_69305635
probeer eens met een zurig iets, citroen, azijn. etc.

vele kleurstoffen verdwijnen ermee.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_69329449
Bedankt voor alle reacties!
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 16:53 schreef wacko1976 het volgende:
Dit is echt een supertip!
op zoek naar iemand die handig is met proxies voor een kleine opdracht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')