quote:
quote:
quote:
En dit topic is wel een lichtend voorbeeld?quote:Op zondag 19 april 2009 01:38 schreef muay-toy het volgende:
Ik vind de topics van deze avond/nacht maar matig, had ik beter kunnen gaan stappen.![]()
Klacht: Matige topics, had beter kunnen gaan stappen.
quote:
Check.quote:Op zondag 19 april 2009 02:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Daar zou je toch spontaan varicocele van krijgen!
quote:
Als je thuisblijft om topics te checken heb je geen enkel recht van spreken.quote:Op zondag 19 april 2009 01:38 schreef muay-toy het volgende:
Ik vind de topics van deze avond/nacht maar matig, had ik beter kunnen gaan stappen.![]()
Klacht: Matige topics, had beter kunnen gaan stappen.
Does it seems like?quote:
Voor serieuze bagger loont dat dus de moeite al niet meer.quote:Op zondag 19 april 2009 04:08 schreef Siniti het volgende:
Hardcore, ik ga over 7 minuutjes al naar bedje toe
Heee, ik weet wel veel dingen van economie enzo.quote:
Dat moet ik je wel nagevenquote:Op zondag 19 april 2009 04:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Heee, ik weet wel veel dingen van economie enzo.En daar gaat het op dit moment ook bagger mee.
!
IS WEL EEN HOAX EN DIE HOGE PIEFEN IN DEN HAAG SCHRAPEN WEER HET GELD BIJ ELKAARquote:Op zondag 19 april 2009 04:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
De kredietcrisis is zeker geen hoax. Wat wel een hoax is is dat de crisis te wijten is aan gebrekkig toezicht op financiele spelers in de economie.
Nee klaar met afspelenquote:Op zondag 19 april 2009 04:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Laat maar horen, ik ben dol op home-made muziek.
Bier en spa-rood tegelijk, maar niet in één glas hier. Stevig bittere smaak van bier een paar minuten in de mond en dan nablussen met wat prikkelend spa water.quote:Op zondag 19 april 2009 04:18 schreef Sapstengel het volgende:
Nu nog aan het bier? Ik neem wat spa lemon cactus voor de verfrissing.
Dus? Jij doet serieus 2 uur met een halve liter?quote:Op zondag 19 april 2009 04:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik trek net een verse halve liter open dus tot zes uur nog plezier, en dan slapen.Twee uur bagger dus nog.
Ze slaapt denk ik.quote:
Dat klinkt wel fijn.quote:Op zondag 19 april 2009 04:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Bier en spa-rood tegelijk, maar niet in één glas hier. Stevig bittere smaak van bier een paar minuten in de mond en dan nablussen met wat prikkelend spa water.
Nee, niet serieus eigenlijk ik ben nu al weer op 3/4e fles.quote:Op zondag 19 april 2009 04:19 schreef Twerk het volgende:
Dus? Jij doet serieus 2 uur met een halve liter?
Geen koud bier, gewoon lekker op kamertemperatuur.quote:Op zondag 19 april 2009 04:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat klinkt wel fijn.
Een koud biertje ook wel, alleen van whiskey terug naar bier gaat nooit zo goed bij mij.
Groeten.quote:Op zondag 19 april 2009 04:21 schreef Siniti het volgende:
Ik ga slapen welterusten allemaal tot morgen ik zal jullie missen vergeet me niet!
Zeker, zo'n 18 graden, wind uit het oosten en hier en daar een klein wolkje. Prachtig weer dus. Iedereen vanmiddag trouwens gezien hoe ontzettend helder het was?quote:
Nee, vertel. Hoe helder was het.quote:Op zondag 19 april 2009 04:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zeker, zo'n 18 graden, wind uit het oosten en hier en daar een klein wolkje. Prachtig weer dus. Iedereen vanmiddag trouwens gezien hoe ontzettend helder het was?
Alleen die smaak is nu teveel voor me. Daarom gewoon koud.quote:Op zondag 19 april 2009 04:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Geen koud bier, gewoon lekker op kamertemperatuur.Bier heeft smaak dat moet je niet temperen door het te koelen.
Dan zit er een 2e of 3e ook nog wel in voor 6:00quote:Op zondag 19 april 2009 04:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, niet serieus eigenlijk ik ben nu al weer op 3/4e fles.
Stel je een vlak van 1x1 m voor op het aardoppervlak, trek dat vlak door naar 10 km hoogte. Dan heb je dus een kolom lucht van 10 miljoen liter, in die kolom zat maar 8 liter water vandaag.quote:Op zondag 19 april 2009 04:27 schreef Rots het volgende:
Nee, vertel. Hoe helder was het.
Maar het moet niet te gek worden he.quote:Op zondag 19 april 2009 04:29 schreef Twerk het volgende:
[..]
Dan zit er een 2e of 3e ook nog wel in voor 6:00
Ik volg je niet. Maar dat kan ook andere oorzaken hebben.quote:Op zondag 19 april 2009 04:31 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Stel je een vlak van 1x1 m voor op het aardoppervlak, trek dat vlak door naar 10 km hoogte. Dan heb je dus een kolom lucht van 10 miljoen liter, in die kolom zat maar 8 liter water vandaag.Deze gegevens heb ik uit metingen die dagelijks verricht worden in de atmosfeer.
Maar vergeet al het technische gezeur, de lucht was vandaag blauw tot aan de horizon, dat betekent dat het echt heel erg helder is. Gebeurt maar een paar keer per jaar.
Kom op. Een grote jongen worden.quote:Op zondag 19 april 2009 04:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar het moet niet te gek worden he.
In een vliegtuig is het nog mooier, ik vind het altijd fascinerend dat als je uit het raampje naar boven kijkt de lucht gewoon zwart is.quote:Op zondag 19 april 2009 04:33 schreef Rots het volgende:
[..]
Ik volg je niet. Maar dat kan ook andere oorzaken hebben.
Het was dus ziek helder? Moet niet gekker wordne.
Ik durf niet te vliegenquote:Op zondag 19 april 2009 04:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
In een vliegtuig is het nog mooier, ik vind het altijd fascinerend dat als je uit het raampje naar boven kijkt de lucht gewoon zwart is.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rayleigh_scatteringquote:Op zondag 19 april 2009 04:35 schreef Rots het volgende:
Zwarte lucht? Nooit van gehoord.
29 mei in Utrecht.quote:Op zondag 19 april 2009 04:35 schreef Rots het volgende:
Wanneer is de AEX meeting dan? En waar? Ik kom ook wel ff.
Goed verhaalquote:Op zondag 19 april 2009 04:31 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Stel je een vlak van 1x1 m voor op het aardoppervlak, trek dat vlak door naar 10 km hoogte. Dan heb je dus een kolom lucht van 10 miljoen liter, in die kolom zat maar 8 liter water vandaag.Deze gegevens heb ik uit metingen die dagelijks verricht worden in de atmosfeer.
Maar vergeet al het technische gezeur, de lucht was vandaag blauw tot aan de horizon, dat betekent dat het echt heel erg helder is. Gebeurt maar een paar keer per jaar.
Rayleigh verstrooiing is de reden waarom de lucht blauw is als er geen wolken zijn. Als dat er niet was zou de lucht zwart zijn in plaats van mooi staalblauw.quote:Op zondag 19 april 2009 04:37 schreef Rots het volgende:
Ik zie allemaal rare formules. Dat kan niet goed zijn, meteen weggeklikt.
Ik heb een nier gedoneerd.quote:Op zondag 19 april 2009 04:41 schreef Rots het volgende:
He bolkie, hoe word je een mod dan?
Klinkt zeker goed hoor. Maar dat is meer iets voor rond 17 uur ofzo, als je in de ondergaande zon net het eerste pilsje open trekt na een dag hard werken. En dan naar mate de nacht vordert trek je het hardere spul van stal.quote:
Depends how you look at it. Het is wel min of meer de essentie. Vanuit het hart.quote:Op zondag 19 april 2009 04:49 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Klinkt zeker goed hoor. Maar dat is meer iets voor rond 17 uur ofzo, als je in de ondergaande zon net het eerste pilsje open trekt na een dag hard werken. En dan naar mate de nacht vordert trek je het hardere spul van stal.
Hehe ok. Nee dat is dan weer niet mijn ding.quote:Op zondag 19 april 2009 04:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hmmmz, hier zit in lastig parket, ik hou ook van detroit-techno, maar het hangt van de stemming af.Schranz-techno kan ook super zijn.
Goede minimal wel. Meer ook de oude platen @ Perlon enz.quote:Op zondag 19 april 2009 05:02 schreef Sapstengel het volgende:
Dubtechno is geweldig. Schranz verveeld me echt al na een paar maten.
Minimal blijft toch het beste.
Dubtechno werkt niet zozeer met samples. Het zijn juist meer de diepe akkoorden (evoluerend over time) en de basis zoals een eentonige subbass-line en simpele doch effectieve ritmes die het interessant houden. In een (techno-)variant als minimal is dat al anders. Je zou kunnen zeggen dat dubtechno wat muzikaler is en bijv. minimal wat meer freaky.quote:Op zondag 19 april 2009 05:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik hou toch meestal van de wat stevigere techno. Maar in essentie hoeft dubtechno niet veel van echte schranz te verschillen, doormiddel van kleine verschuiven in de opeenvolging van samples en het ritme waarmee dat gebeurt kun je een nummer heel erg aansprekend maken. Dat vind ik het mooie er aan, de losse samples zijn totaal niet aantrekkelijk, maar voeg het bij elkaar en varieer in de tijd met een paar samples en je krijgt ineens hele levende muziek die zeer interessant is. Fascinerend dat soort 1 + 1 = 3 scenarios.
Idd. In essentie heeft pop imo ook weinig karakter. Zoals vrijwel alles wat bij het grote publiek scoort. Techno, Jazz en klassiek o.a. zijn daar doorgaans uitzonderingen op.quote:Op zondag 19 april 2009 05:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik ben niet zo muzikaal onderlegd, ik schrijf gewoon op wat ik hoor, en wat mij trekt in de muziek.Terugkerend patroon is echter wel die synergie van geluiden, bij popmuziek etc. heb ik dat echt nooit, het klinkt allemaal als dezelfde droge rommel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |