Laat mensen nou eens lekker hun prono invoerenquote:Op maandag 20 april 2009 17:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Je weet dat Kirchen zelf heeft gezegd niet voor de winst te kunnen gaan, omdat ie net is herstelt van een blessure?
wil gewoon een regiogenoot helpen ;Pquote:Op maandag 20 april 2009 17:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Laat mensen nou eens lekker hun prono invoeren
wow, ik vind sportiviteit oké enzo. Maar een onderdeel van dit spel is toch wel dat mensen zelf uitzoeken wie wel en niet vooraan mee gaat doen enzo....... dat is ook de fun van het spel. En als je dan soort dingen gaat posten als reacties op prono's staat dat er voor mij een beetje haaks opquote:Op maandag 20 april 2009 17:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Je weet dat Kirchen zelf heeft gezegd niet voor de winst te kunnen gaan, omdat ie net is herstelt van een blessure?
Zulke dingen zijn een risico maar Cavendish zei ook dat hij nog niet voor winst kon gaan in Milaan-San Remo natuurlijkquote:Op maandag 20 april 2009 17:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan nog, hou ze lekker voor je. Ik ben het met Eend eens.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:24 schreef OProg het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn een risico maar Cavendish zei ook dat hij nog niet voor winst kon gaan in Milaan-San Remo natuurlijk
zal het niet meer doen ;[quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan nog, hou ze lekker voor je. Ik ben het met Eend eens.
Ik vind dat ook dat eigen risico is voor de invuller... Wil je er een user op wijzen kan dat altijd nog via de PMquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:33 schreef franklop het volgende:
[..]
zal het niet meer doen ;[
alleen bij renners die niet meedoen dan ok?
Ben ik het mee eens. Ik wil zeggen dat iemand gewoon nog bewust er voor kan kiezen dan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan nog, hou ze lekker voor je. Ik ben het met Eend eens.
Als je zo wilt winnen..quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:47 schreef OProg het volgende:
[..]
En als je iemand opstelt die niet meedoet is dat imho dan ook eigen fout.
Ja als je wil winnen door andermans foute prono's niet te gaan aanpassen, echt walgelijk onsportiefquote:
Is het dan zo'n kunst om te achterhalen wie er in de lappemand zitten en wedstrijden overslaan? Als je het nieuws een beetje volgt volgt weet je toch welke favorieten er zijn, dat is onderdeel van het spel.quote:
1. Damiano Cunegoquote:Op zondag 19 april 2009 20:03 schreef trxq het volgende:
Waalse Pijl woensdag 22 april
1. Damiano Cunego
2. Cristian Pfannberger
3. Philippe Gilbert Alejandro Valverde
4. Robert Gesink Andy Schleck
5. Michael Albasini Vincenzo Nibali Samuel Sanchez
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |