Scheelt weer lopenquote:Op maandag 20 april 2009 21:34 schreef Bob. het volgende:
Oh my.
Staat mijn huisgenootje hier net in mijn kamer "Ja, er staat een zwerver met je tas voor de deur en ze wil hem pas terug geven voor 4,50" Want dan kon ze naar de daklozen opvang.
Ik had sowieso maar een euro kleingeld ofzo (die overigens in mijn tas zat en ze er al uit had gehaald.)
Dus toen wilde ze de 2 bierkratjes die ze achter het raam zag staan.
Nou oke, prima deal, d'r zit voor een paar honderd euro aan boeken/GR/bril in die tas.
Ach, die GR had ze echt makkelijk kunnen verkopen voor heel wat meer dan 4,50.quote:Op maandag 20 april 2009 21:38 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zo was die zwerver er bij mij niet af gekomen.
quote:Op maandag 20 april 2009 21:34 schreef Bob. het volgende:
Oh my.
Staat mijn huisgenootje hier net in mijn kamer "Ja, er staat een zwerver met je tas voor de deur en ze wil hem pas terug geven voor 4,50" Want dan kon ze naar de daklozen opvang.
Ik had sowieso maar een euro kleingeld ofzo (die overigens in mijn tas zat en ze er al uit had gehaald.)
Dus toen wilde ze de 2 bierkratjes die ze achter het raam zag staan.
Nou oke, prima deal, d'r zit voor een paar honderd euro aan boeken/GR/bril in die tas.
Neuh.quote:Op maandag 20 april 2009 21:38 schreef 2cv het volgende:
[..]
Huh ? Ik dacht dat iedereen lid konen mocht worden van dat forum. Heb je ook een bericht gehoord waarom je account niet geactiveerd is ?
Zal ik eens gaan vissen ? 74 vergeet ook wel eens wat.quote:
Wat had je dan willen doen slimmerd. Daar sta je dan met je handen vol principes, maar zonder je tas.quote:Op maandag 20 april 2009 21:50 schreef 2cv het volgende:
maar zijn stelling van 'ik geld, jij je tas' gaat er bij mij dan niet door.
Nee. Ik kom toch niet meer op andere fora dan BB. Nou ja, beetje fok ter ontspanning soms.quote:Op maandag 20 april 2009 21:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zal ik eens gaan vissen ? 74 vergeet ook wel eens wat.
Met een smoesje naar binnen lokken (oh, is goed, kom maar binnen, dan pak ik even het geld) en als je de uitgang geblokkeerd hebt onverwacht tegen de grond werken. Als hij dan plat op z'n buik ligt en je hebt je knie tussen z'n schouderbladen dan doet 'ie niet zo veel meer.quote:Op maandag 20 april 2009 21:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat had je dan willen doen slimmerd. Daar sta je dan met je handen vol principes, maar zonder je tas.
Ohja, dat was leukquote:Op maandag 20 april 2009 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Ik kom toch niet meer op andere fora dan BB. Nou ja, beetje fok ter ontspanning soms.
En ik kan me een leuk zwervertadreel in![]()
![]()
Eindhoven
![]()
![]()
herinneren met jou
![]()
(Voor de rest: zwerver kwam op mij, 2c, mijn ex en nog een vriend af.. heeft u geld? .. die vriend zo "nou ja, we helpen maar 1 zwrver per dag,m en we hebben hem (wijst naar 2cv) net een nieuwe jas gegeven.... Die blik van zowel 2cv als die zwerver.. onbetaalbaar)
Het was een vrouw.quote:Op maandag 20 april 2009 22:06 schreef 2cv het volgende:
Met een smoesje naar binnen lokken (oh, is goed, kom maar binnen, dan pak ik even het geld) en als je de uitgang geblokkeerd hebt onverwacht tegen de grond werken. Als hij dan plat op z'n buik ligt en je hebt je knie tussen z'n schouderbladen dan doet 'ie niet zo veel meer.
Dat zou je bij elke zwerver doen? En als hij nou uit paniek jou bewerkt met een willekeurig voorwerp uit je huis?quote:Op maandag 20 april 2009 22:06 schreef 2cv het volgende:
[..]
Met een smoesje naar binnen lokken (oh, is goed, kom maar binnen, dan pak ik even het geld) en als je de uitgang geblokkeerd hebt onverwacht tegen de grond werken. Als hij dan plat op z'n buik ligt en je hebt je knie tussen z'n schouderbladen dan doet 'ie niet zo veel meer.
En dan maar hopen dat ze een Defibrillator bij zich heeft en alsnog behulpzaam is.quote:Op maandag 20 april 2009 22:06 schreef 2cv het volgende:
Die ¤4,50 daar ga ik echt niet failliet aan, de manier waarop wel.quote:Op maandag 20 april 2009 22:08 schreef Bob. het volgende:
[..]
Het was een vrouw.En ze zat de hele tijd sorry te zeggen, en wilde gewoon graag binnen slapen.
Wat kan jou die 4,50 schelen, vooral als je wel al je spullen daarna terug hebt.
Verassingsaanval.quote:Op maandag 20 april 2009 22:09 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat zou je bij elke zwerver doen? En als hij nou uit paniek jou bewerkt met een willekeurig voorwerp uit je huis?
quote:Op maandag 20 april 2009 22:11 schreef nietzman het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat ze een Defibrillator bij zich heeft en alsnog behulpzaam is.
Hmkay.quote:Op maandag 20 april 2009 18:54 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ti's gewoon altijd hetzelfde liedje, altijd als er hier weer eens een opstootje is zit jij er als een soort van evil puppetmaster boven!
Hoe zit ie?quote:Op maandag 20 april 2009 22:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hmkay.![]()
Mooi dat ik ook een reputatie begin te krijgen.
Zorgen dat die pipo met zijn rug naar je toe staat.quote:Op maandag 20 april 2009 22:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Verassen nog wel. Met je laser-ogen?
Is ook wel leuk ja, maar toch van stuk minder niveau dan DHR. Beetje plas/poep teksten ditquote:Op maandag 20 april 2009 18:05 schreef nietzman het volgende:
[..]
De voorste Linie is dan toch hipper.
http://voorstelinie.hyves.nl/
Bekend van hits als 'braderie' en 'verkrachter'.
Ik mag van 1400 tot 1700 aan de bak, verwacht rond 1500 weer klaar te zijnquote:Op maandag 20 april 2009 17:50 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh ja ging slecht.
Achja, maar nu mag ik vanavond even chillen, en ik heb een ijsje.
Hoe laat heb jij woensdag? Misschien zitten we wel op dezelfde tijd in de examenhal.
Liukquote:
Wat voor bliepjesmuziek?quote:Op maandag 20 april 2009 19:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat dan gelukkig weer net niet.
Nu ga ik weer bliepjesmuziek luisteren.
Oh ja, ik ook! Toch niet ook toevallig finance II he?quote:Op maandag 20 april 2009 23:40 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik mag van 1400 tot 1700 aan de bak, verwacht rond 1500 weer klaar te zijn.
Ze zijn echt heerlijk ja.quote:Liuk! Geniale ijsjes zijn dat, kocht die dingen in Italiė altijd, omdat die krengen nooit in Nederland te koop waren. Tot vorige week, zag ze al liggen in de AH
!
[ afbeelding ]
Die dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |