Vind de kwaliteit van FC Twente/Ajax vergelijkbaar.quote:Op zondag 19 april 2009 11:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Alles beter dan p5 is prachtig. 'Normaal gesproken' eindig je als subtopper altijd achter de traditionele top3, dus ben je 'maximaal vierde'. Nu is het wel zo dat Feyenoord het al een paar seizoenen wat minder doet, het blijft een prima prestatie voor ons subtoppers om (structureel) top4/5 te eindigen. Dan ben je toch 'best of the rest'. En incidenteel een 3e, 2e of misschien zelfs een keer een kampioenschap is uiteraard helemaal super.
De selectie van Ajax vind ik over de gehele breedte gezien sterker dan die van Twente.quote:Op zondag 19 april 2009 11:36 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Vind de kwaliteit van FC Twente/Ajax vergelijkbaar.
Maar door de schorsingen krijgen we het nu moeilijk, anders zag ik ons nog wel 2e eindigen.
Als we een goed resultaat halen in Heerenveen, dan word Twente 'gewoon' 3e.
Was het ook, alleen Twente had er in de eerste helft ook 1 moeten krijgen.quote:Op zondag 19 april 2009 11:05 schreef jorienvdherik het volgende:
De penalty was wel 100 % terecht in mijn ogen.
Over de breedte mischien wel, maar wat heb je aan 'goede' spelers als het stuk voor stuk egotrippers zijn die niks anders willen dan zo snel mogelijk naar het buitenland.quote:Op zondag 19 april 2009 11:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
De selectie van Ajax vind ik over de gehele breedte gezien sterker dan die van Twente.
Maar Twente vind ik zeker wel een ploeg om de komende jaren rekening mee te houden.
Dat willen Elia en Arnautovic niet?quote:Op zondag 19 april 2009 11:39 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Over de breedte mischien wel, maar wat heb je aan 'goede' spelers als het stuk voor stuk egotrippers zijn die niks anders willen dan zo snel mogelijk naar het buitenland.
Geen idee maar ik denk dat elke speler in de Eredivisie zo snel mogelijk naar het buitenland wil als het binnen je mogelijkheden ligt.quote:Op zondag 19 april 2009 11:39 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Over de breedte mischien wel, maar wat heb je aan 'goede' spelers als het stuk voor stuk egotrippers zijn die niks anders willen dan zo snel mogelijk naar het buitenland.
Ik vind de spelers van FC Twente niet vaak arrogant overkomen, alhoewel Marko soms wel van die trekjes heeft.quote:
Elia vertrekt na dit seizoen en Arnautovic zit al in het buitenland maar heeft al aangegeven zo snel mogelijk bij een topclub te willen spelen.quote:
Bronquote:Op zondag 19 april 2009 11:52 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
en Arnautovic zit al in het buitenland maar heeft al aangegeven zo snel mogelijk bij een topclub te willen spelen.
En geef jij eens voorbeelden dat de spelers van Ajax arroganter zijn en sneller naar het buitenland willen dan die van Twente.quote:
Dat stond laatst in een interview in de VI.quote:
Dat interview had wel een te grappige passage.quote:Op zondag 19 april 2009 12:00 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat stond laatst in een interview in de VI.
Het ging o.a. over z'n jeugd in Wenen, z'n broer en zijn ambities.
Wow, hoe weet jij dat? Bel Ajax even als jij alles van de spelers weet!!quote:Op zondag 19 april 2009 11:39 schreef DirkZz het volgende:
[..]
wel geinig inderdaadquote:Op zondag 19 april 2009 12:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat interview had wel een te grappige passage.
Passage uit het interview:"Als Sergio Zijler een goede wedstrijd had gespeeld en ik hem daarmee feliciteerde, zag ik altijd Marko met zijn jaloerse ogen. Dan trommelde hij op zijn borst en schreeuwde:"Ik ben Tony Montana, ik ga het maken."![]()
quote:Op zondag 19 april 2009 12:14 schreef Cuba-scf het volgende:
Gisteravond 90 minuten over gehad met de mensen om mij heen, maarf niet uitgekomen. Dus aan alle Tukkers: what the fuck betekende dat spandoek van jullie: Onno Kuun??????????????
Nou, niemand bij ons wist wat het was. Stond oook geen (zichtbare) RIP ofzo op. Wel een Koreaanse vlag. Al met al nogal vaag. Werrd gewoon een quiz vraag bij ons. Sommigen dachten dat het Twents was...quote:Op zondag 19 april 2009 12:39 schreef DirkZz het volgende:
[..]In wat voor een kut vak zat je dan?
Zag zelfs nog een paar feyenoord supporters met een "O.K - RIP" doek.
quote:Op zondag 19 april 2009 13:13 schreef Kopbal het volgende:
Hoi jongens. Ik heb nog een vlag hier liggen, komen jullie hem een keer ophalen?
De tweede helft heeft Twente geen kans gehad hoor.quote:Op zondag 19 april 2009 14:12 schreef DirkZz het volgende:
FC Twente was gewoon het betere elftal, door een kut penalty hebben we verloren.
Zelfs met 9 man tikten ze feyenoord nog weg.
Enige wat FC Twente te verwijten valt is dat het niet voor de rust met 0-2 voorstond.
Wat een ajax publiek daar in rotterdam, je hoort ze de hele wedstrijd niet maar zodra ze scoren trekken ze de bek los.
Pardon? Jullie hebben zo´n kut trommel nodig om vervolgens één liedje te zingen en in je handjes te klappen, knap hoor. Toegegeven, Twente heerste de eerste helft en ook met 9 tegen 11 was ik er nog niet gerust op. Maar dat zegt meer over Feyenoord dan over Twente..quote:Op zondag 19 april 2009 14:12 schreef DirkZz het volgende:
FC Twente was gewoon het betere elftal, door een kut penalty hebben we verloren.
Zelfs met 9 man tikten ze feyenoord nog weg.
Enige wat FC Twente te verwijten valt is dat het niet voor de rust met 0-2 voorstond.
Wat een ajax publiek daar in rotterdam, je hoort ze de hele wedstrijd niet maar zodra ze scoren trekken ze de bek los.
Wij hebben 90 minuten lang gezongen, en onze club gesteund.quote:Op zondag 19 april 2009 14:18 schreef Cuba-scf het volgende:
[..]
Pardon? Jullie hebben zo´n kut trommel nodig om vervolgens één liedje te zingen en in je handjes te klappen, knap hoor. Toegegeven, Twente heerste de eerste helft en ook met 9 tegen 11 was ik er nog niet gerust op. Maar dat zegt meer over Feyenoord dan over Twente..
Gister zat je gewoon te wachten op het moment van een doodschop, opstootje e.d. Om vervolgens massaal los te gaan. Scheids in paniek, gaat rare dingen doen, al was de penal gewoon terecht, dat is de kracht van de Kuip.
We wilden hem nog op komen halen na de wedstrijd. Het hek was al naar beneden maar de afdeling gevonden voorwerpen bevond zich daar niet.quote:Op zondag 19 april 2009 13:13 schreef Kopbal het volgende:
Hoi jongens. Ik heb nog een vlag hier liggen, komen jullie hem een keer ophalen?
Ik heb meerdere malen de Twente-supporters door het legioen heen horen zingen inderdaad. En dan hoorde je niet eens die trommel.quote:Op zondag 19 april 2009 15:34 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Wij hebben 90 minuten lang gezongen, en onze club gesteund.
de zo 'gevreesde' kuip, met haar 'fantastische' supporters heeft zich hoog uit 10 minuten laten horen, elke keer gevolgd door een sarcastisch applaus van onze kant.
quote:Op zondag 19 april 2009 15:34 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Wij hebben 90 minuten lang gezongen, en onze club gesteund.
de zo 'gevreesde' kuip, met haar 'fantastische' supporters heeft zich hoog uit 10 minuten laten horen, elke keer gevolgd door een sarcastisch applaus van onze kant.
Gaat de goede kant op voor ons!quote:
Ik vermaak me ook prima, wat een klasse pass van Vertonghen he voor die 3-0, pure klasse zo'n assist.quote:Op zondag 19 april 2009 17:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ben ik ook aan het doenVermaak me prima
Goeie genade, topvoetbal uit Amsterdamquote:Op zondag 19 april 2009 17:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik vermaak me ook prima, wat een klasse pass van Vertonghen he voor die 3-0, pure klasse zo'n assist.
quote:
Mijn avatar komt slechts door een verloren weddenschapquote:Op zondag 19 april 2009 17:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik vermaak me ook prima, wat een klasse pass van Vertonghen he voor die 3-0, pure klasse zo'n assist.
Hij's een Feyenoorder, volgens mij heeft hij die ava omdat hij een weddenschap verloren heeft.quote:
Valt ook wel weer meequote:
Ik zag alleen dat die neger die na afloop bovenop de glaswand stond er een paar flinke tikken mee in z'n kloten kreegquote:Op zondag 19 april 2009 13:32 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Heeft er nog iemand een pvc buis op zijn kop gekregen? zat een groot gat in het net.
wat een idioot was datquote:Op zondag 19 april 2009 17:36 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Ik zag alleen dat die neger die na afloop bovenop de glaswand stond er een paar flinke tikken mee in z'n kloten kreeg
onderin. iedereen stromde naar die gast heen. maar hij werd niet echt goed geraaktquote:Op zondag 19 april 2009 18:00 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Was dat boven in het vak, of onderin? Ik stond boven aan ergens.
Het was je eerste keer?quote:Op zondag 19 april 2009 19:20 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ook belachelijk dat de feyenoord-stewards ons in het vak wilden houden na afloop.Gelukkig was de deur snel los.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |