het kan te gekquote:
Iers liedje om het af te leren?quote:Op zondag 19 april 2009 02:40 schreef willem-jozef het volgende:
mthrfck, ik heb laatst (toen die ene keer ooit, laatst zeg maar) een whisky gekocht die ongefilterd is (59,7% alco) en dacht: "ff kijken hoe ie zonder bronwater is. holy bitch, ff water scoren en ijsklomperts..
dus dat dus dat dus dat (wat een kut-uiting), lees ik regelmatig hieroo en ik ben voor invoering van steniging of zo
jeujjjjquote:Op zondag 19 april 2009 02:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sharia wetgeving, om te beginnen en eerst op Fok!
dus dat... dusquote:
Heerlijke muziek!quote:Op zondag 19 april 2009 02:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het kan te gek![]()
deze muziek heb ik een keer onder een mijner films (ruwe montage) op het gebied van innovatieve bouwmethoden in de spoorwegbouw gegooid (op het eind van het liedje; de filmp), meer voor de gein, maar die bobo's waren helemaal blijbtsw
![]()
Ik zit nog in dat vorige liedje van je.quote:Op zondag 19 april 2009 02:58 schreef willem-jozef het volgende:
deze clip heb ik laatst een keer hiero gepost en potverdikkiezegmedathetnietwaaris-weldus-een paar dagen later waren da specials bij jools holland op de bbc. die zangert helemaal fucked up in the face (littekens en zo) en nauwelijks bewegend tijdens 't nummer (20 jaar na dato dus; dus dat). grappig om te zien..
ook wel geinig en sort of sneu hoe ie zegt (aan het begin) dat ze z'n liedje niet op de radio wilde draaien (met dat huilhoofdje)
aanpappen met remluv und privilegesquote:Op zondag 19 april 2009 02:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat stenigen gaat hier wel een gedoe worden, eerst op de bakfiets naar de groothandel, soort uitzoeken, natuurlijk weer niet op voorraad
Zou Remlof ook met mij willen copuleren?quote:Op zondag 19 april 2009 03:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
aanpappen met remluv und privilegesscoren
een kloon aanmaken plus fobo en een lekker fotootje (van exxie de moiquote:Op zondag 19 april 2009 03:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou Remlof ook met mij willen copuleren?![]()
Waarom gooi jij die mooie wijven d'r allemaal uit, zijn mooie vrouwen dan echt zo dom?quote:Op zondag 19 april 2009 03:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
een kloon aanmaken plus fobo en een lekker fotootje (van exxie de moi) er in..wie weet durft ie dan als puntje paaltje bla bla bla komt geen neen meer te zeggen
![]()
give it a try; dus dat
die waar ik echt van hield gooiden mij d'r uitquote:Op zondag 19 april 2009 03:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom gooi jij die mooie wijven d'r allemaal uit, zijn mooie vrouwen dan echt zo dom?
Je bent 'r een beetje in blijven hangen.......? Zoek er nog eens op, misschien vind je dat ze nu wel heel dom praat en zulksquote:Op zondag 19 april 2009 03:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die waar ik echt van hield gooiden mij d'r uitalles daarna zijn troostwezens die niet meer voldoen, dus dat
![]()
NEUH, IK BEN ER NOG.quote:Op zondag 19 april 2009 03:17 schreef willem-jozef het volgende:
zit ik een beetje alleen te lullen hier of zo![]()
is die kale al naar zolder en nmns dan ook soms dus datte?
voor jou dan bovenstaand muzakjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |