quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
en kaalscherenik ben het net aan het laten groeien.....
dus vergeef het me maar....... het spijt me
wh'eh'eh'e dat dacht ik al......quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zoiets ja, totaal niet boeiend, niet voor betalen dus.
ikke ook een beetjequote:Op zaterdag 18 april 2009 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit in mijn positieve "iedereen-is-lief"-fase
Niet in de mijne.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Je moet wel ff op de "ze zei meneer tegen me" klikken hè schatje
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat is ook niet echt Deisyy, gewoon, voor de reclame.
Ohhhhhhhhhhh!! ik dacht dat ik de enige was die dat vondquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!![]()
Gelukkig maar, want dat jochie is lief en Jef is net Fred Flintstone
pardon?quote:
Dat ik dat nu hier moet lezenquote:Op zondag 19 april 2009 01:30 schreef willem-jozef het volgende:
caroo![]()
![]()
ik zit met die twee bejaarden (apk en nnsmsn) in dat andere ding, maar er is geen reet an![]()
Gaat nog even duren, denk ik.quote:Op zondag 19 april 2009 01:30 schreef willem-jozef het volgende:
caroo![]()
![]()
ik zit met die twee bejaarden (apk en nnsmsn) in dat andere ding, maar er is geen reet an![]()
geef een teken van leven als je wilt praten tot mij
plato en zoquote:Op zondag 19 april 2009 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat nog even duren, denk ik.
Wat is jouw relatie met CarO, leg eens uit?
daarna werd het opeens heel leukquote:Op zondag 19 april 2009 01:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat ik dat nu hier moet lezen
goed nummert. die 'palladio' is btw echt knall!quote:
nee joh, was een geintjuhquote:Op zondag 19 april 2009 02:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee, dat kan allemaal niet per PM![]()
Die hebben we gebruikt voor een filmpie, effe 600¤ dokken aan Buma en dan kunnen we het online zetten.quote:
Nee, dat soort vieze dingen doe ik nietquote:Op zondag 19 april 2009 02:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee joh, was een geintjuh![]()
nog geplompzakt lately, ouwe rakker?
doe je goed! laat effe weten als het zoverre is.quote:Op zondag 19 april 2009 02:19 schreef APK het volgende:
[..]
Die hebben we gebruikt voor een filmpie, effe 600¤ dokken aan Buma en dan kunnen we het online zetten.
jezus, ben je zo'n gozer dan die z'n moeder nog achterop de kreidler heeft en gewoon thuis woont of zo?quote:Op zondag 19 april 2009 02:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dat soort vieze dingen doe ik niet![]()
Bovendien gaat het helemaal de verkeerde kant op, m'n moeder, dat ouwe mens, mag 'r graag
Ja, en ben ook nog dagelijks bezig metquote:Op zondag 19 april 2009 02:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jezus, ben je zo'n gozer dan die z'n moeder nog achterop de kreidler heeft en gewoon thuis woont of zo?
haha, nee hoor! ik weet dah ge op uwe zelve verblijftquote:Op zondag 19 april 2009 02:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en ben ook nog dagelijks bezig met [ afbeelding ]
Dat was gelogen.....quote:Op zondag 19 april 2009 02:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, nee hoor! ik weet dah ge op uwe zelve verblijft
Sharia wetgeving, om te beginnen en eerst op Fok!quote:Op zondag 19 april 2009 02:40 schreef willem-jozef het volgende:
dus dat dus dat dus dat (wat een kut-uiting), lees ik regelmatig hieroo en ik ben voor invoering van steniging of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |