Ja, volgens mij is dat zo, heb het 14 dagen lang bewonderd (nest in boom bij caravan).quote:Op woensdag 22 april 2009 19:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ow is dat zo?
ik zie het verschil niet tussen meneer en mevrouw duif dus dan heb ik niks gezegd![]()
misschien zit meneer dan wel nu op de eitjes zou best kunnen ....
Ik snap er gans niks meer van, dacht dat we al participeerden en dat we op zeker vanwege Stork wel een toestel zouden bestellenquote:Op woensdag 22 april 2009 19:23 schreef beequeen het volgende:
Ik kijk en luister naar een nogal vreemd gesprek over de JSF. Testtoestellen, WTF???? Je koop toch iets als het al getest is, of ben ik nou gek? En Saab doet dus niet meer mee?
http://www.nos.nl/politiek24/
We doen ook mee wat betreft de productie, het gaat er alleen om of we nu al test toestellen afnemen of daar nog even mee wachten.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik snap er gans niks meer van, dacht dat we al participeerden en dat we op zeker vanwege Stork wel een toestel zouden bestellen
jah..... ik kan moeilijk de hele dag naar die stoel gaan zitten koekeloeren , maar volgens mij zit nu in ieder gevalquote:Op woensdag 22 april 2009 19:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is dat zo, heb het 14 dagen lang bewonderd (nest in boom bij caravan).
Maar je moet maar net opmerken dat ze van plek wisselen. Normaal komt de een aanvliegen, land op een tak, huppelt richting nest, dan krijg je de wisseling en vliegt de ander weg. Is een betje moelijk om dat zo te doen op een stoel
Maar was het destijds ook geen voorwaarde dat je ook bestellingen zou doen?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
We doen ook mee wat betreft de productie, het gaat er alleen om of we nu al test toestellen afnemen of daar nog even mee wachten.
Men is alleen bang dat de order die wij doen qua bedrag veel hoger zal liggen dan de tegenorder.
Houtduivenquote:Op woensdag 22 april 2009 19:38 schreef FANN het volgende:
[..]
jah..... ik kan moeilijk de hele dag naar die stoel gaan zitten koekeloeren , maar volgens mij zit nu in ieder geval
één van de andere twee op de eitjes heb net effe vergeleken met de foto .....
deze heeft een hele witte nek..... het duifje dat er nu op zit heeft maar een klein wit vlekkie
dus ja inderdaad ze hebben gewisseld![]()
[ afbeelding ]
ik weet dus alléén niet of ''meneer'' of ''mevrouw'' duif er nu opzit...... maar nu ben ik gerustgesteld
as vrijdag, ja zie de overkant, jaquote:Op woensdag 22 april 2009 19:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Wanneer begint dat Bunkergedoe eigenlijk? En is de vorm enzo al duidelijk? Kortom, kan ik beginnen met warm lopen?
Hahahaquote:Op woensdag 22 april 2009 19:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
as vrijdag, ja zie de overkant, ja
Al bijna 18.000 posts
Nee want anders waren die test toestellen nu al besteld en keek men bijvoorbeeld niet meer naar alternatieven zoals de Gripen (geen gelijkwaardig alternatief trouwens).quote:Op woensdag 22 april 2009 19:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar was het destijds ook geen voorwaarde dat je ook bestellingen zou doen?
Ah op die fietsquote:Op woensdag 22 april 2009 19:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee want anders waren die test toestellen nu al besteld en keek men bijvoorbeeld niet meer naar alternatieven zoals de Gripen (geen gelijkwaardig alternatief trouwens).
Ik wilde je net aanraden om op de tekening van de duifjes te letten maar heb je al gedaan, komt dus wel goed.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:38 schreef FANN het volgende:
[..]
jah..... ik kan moeilijk de hele dag naar die stoel gaan zitten koekeloeren , maar volgens mij zit nu in ieder geval
één van de andere twee op de eitjes heb net effe vergeleken met de foto .....
deze heeft een hele witte nek..... het duifje dat er nu op zit heeft maar een klein wit vlekkie
dus ja inderdaad ze hebben gewisseld![]()
[ afbeelding ]
ik weet dus alléén niet of ''meneer'' of ''mevrouw'' duif er nu opzit...... maar nu ben ik gerustgesteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Lekker uitblazen, als dat stupide RLS-volk ons even te veel wordt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het enige wat ik nog begrijp , is dat er eerst een motie moet komen, en dat het dan verder morgen in de kamer wordt besproken.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:23 schreef beequeen het volgende:
Ik kijk en luister naar een nogal vreemd gesprek over de JSF. Testtoestellen, WTF???? Je koop toch iets als het al getest is, of ben ik nou gek? En Saab doet dus niet meer mee?
http://www.nos.nl/politiek24/
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Even een willekeurige quote uit dat prachtige stukje interwebz.awwwwwwwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jij leest stiekem ook gewoon in TBO he.Ik heb 3x een stukje SC gelezen, eentje waarin ik las dat Liesje wilde zingen met iemand aan de foon en toen Rod & Amy ging posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ik elke 2 weken met APK zing. Hoe orgineel![]()
Toen had ik het wel weer gehad
Screw them.
We're going home.
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb 3x een stukje SC gelezen, eentje waarin ik las dat Liesje wilde zingen met iemand aan de foon en toen Rod & Amy ging posten.
Die ik elke 2 weken met APK zing. Hoe orgineel![]()
Toen had ik het wel weer gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |