Ja ja the whole packagequote:Op woensdag 22 april 2009 09:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Met een koekje CarO, en een stukje waardering.
Dweilen?quote:Op woensdag 22 april 2009 09:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Volgens mij heb ik die wel gezien. zal ook even zoeken. Maar éérst dweilen!
Nou moppie ik heb inmiddels geen keuken, douche en wc meer.quote:
Neuh, ik moest ineens Desperate Housewives kijken.quote:
Oh dat is wel erg ja.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou moppie ik heb inmiddels geen keuken, douche en wc meer.
Vanmiddag ga ik tijdelijk verhuizen.
Jemig Coos, how come?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou moppie ik heb inmiddels geen keuken, douche en wc meer.
Vanmiddag ga ik tijdelijk verhuizen.
Zoete broodjes kunnen ook verkeerd op de maag liggen.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:19 schreef Twerk het volgende:
Zoutloze kritiek op de wanorde werpt zijn vruchten niet af.
Tis toch echt de bedoeling dat ze afwisselen...als dat maar goed gaat..quote:Op woensdag 22 april 2009 18:17 schreef FANN het volgende:
Het duifje op mijn tuinstoeltje heeft nu al twee eitjes ......
maar die meneer Duif is nergens te bekennendie heb ik helemaal niet meer teruggezien
ze zit altijd alléén
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tis toch echt de bedoeling dat ze afwisselen...als dat maar goed gaat..
Wanneer begint dat Bunkergedoe eigenlijk? En is de vorm enzo al duidelijk? Kortom, kan ik beginnen met warm lopen?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:01 schreef FANN het volgende:
[..]
nee ze zitten allemaal ''in de bunker'' ......
nah ik heb ook niet alles gelezen hoor..... beetje veelquote:Op woensdag 22 april 2009 19:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wanneer begint dat Bunkergedoe eigenlijk? En is de vorm enzo al duidelijk? Kortom, kan ik beginnen met warm lopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |