Fout,quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:33 schreef Leonidas82 het volgende:
Krijgt sterallures
Is iig helemaal niet grappig en totaal niet bijzonder![]()
Terechte klacht!
En reclamesquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:34 schreef vanderaalst het volgende:
vind wel dat je hem tegenwoordig zowat op iedere nl zender ziet.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:37 schreef Maisnon het volgende:
Jeroen van Koningsbrugge is echter wel een held!vooral als Sayid!
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:36 schreef Maisnon het volgende:
Jeroen2 Toppers + Jeroen
Ik hoorde van de week dit op de radio:
Dat ze het stom vonden dat het imago van het Song Festival nogal nichterig is geworden en dat ze het tijd vonden voor een frisse wind daar... Door de Toppers te sturen
EDIT:
Kut das Jeroen van der Boom ofzoiets.
Fuck it
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:38 schreef Maisnon het volgende:
En dit is z'n band, Zeus. Niet allemaal tegelijk what the fucken.
Dit.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:20 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
JvK was verder goed als lama en is nu goed bij draadstaal. Lof en hulde voor deze man/duizendpoot.
Dat misschien wel ja!quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:28 schreef Adelante het volgende:
Iemand zou 'm eens moeten zeggen dat ie best wel wat minder aanwezig mag zijn op tv.
Het nadeel van marktwerking. Alles wat populair is wordt uitgemolken, inclusief mensen. Waarschijnlijk wil JvK gewoon zo veel mogelijk geld binnenhalen voordat hij gedwongen gaat rentenieren omdat iedereen moe van hem is.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:28 schreef Adelante het volgende:
Iemand zou 'm eens moeten zeggen dat ie best wel wat minder aanwezig mag zijn op tv.
Je ziet hem drie keer in de week: Tussen Je Oren (woensdag), Ik Hou Van Holland (zaterdag) en Draadstaal (zondag).quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:28 schreef Adelante het volgende:
De VPRO had hem ook gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:41 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het nadeel van marktwerking. Alles wat populair is wordt uitgemolken, inclusief mensen. Waarschijnlijk wil JvK gewoon zo veel mogelijk geld binnenhalen voordat hij gedwongen gaat rentenieren omdat iedereen moe van hem is.
Maar hij is nu wel degene die zich te pletter lacht omdat zijn ex-collega's nu zelfs een kijkerstekort hebben.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:36 schreef Len93 het volgende:
Hij was tijdens de Lama's al niet leuk en het begint steeds erger te worden.
En weer een bewijs dat vrouwen geen humor hebben!quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:33 schreef Leonidas82 het volgende:
Krijgt sterallures
Terechte klacht!
Poehee.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je ziet hem drie keer in de week: Tussen Je Oren (woensdag), Ik Hou Van Holland (zaterdag) en Draadstaal (zondag).
Maar je lacht wel in een deuk bij de zoveelste grap van Andre van Duin?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:33 schreef Leonidas82 het volgende:
Krijgt sterallures
Terechte klacht!
Vooral in ik hou van holland. Iedere keer doet ie steeds hetzelfde!quote:Op zondag 19 april 2009 00:31 schreef flat_erik het volgende:
Hij is in mijn ogen best leuk, grappig en ad rem! Echter werk hij steeds en in alle programma's met dezelfde grappen. Denk hierbij steeds aan het onduidelijk praten, zich verspreken, bepaalde geluiden, grappig bedoelen maar er geen aandacht aan schenken, zelfde stemmetjes van typjes etc etc... Is wat uitgewerkt.
Eensch !quote:
Dan ben ik maar een simpele ziel. Ik vind 'm leuk.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:39 schreef VeX- het volgende:
Het zijn vooral simpele zielen die hem leuk vinden.
True story?quote:
En studenten met gestreepte truien.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:39 schreef VeX- het volgende:
Het zijn vooral simpele zielen die hem leuk vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |