Inderdaad. Weer eens wat anders dan op 't "beatmach" knopje drukken op je midi-controller.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen: ik schuif toch echt.
overigens is goed met vinyl DJén stiekem wel een kunst apart.
Met Vinyl DJen is inderdaad een kunst apart. Maar goede sets gemaakt met DJ software + midi-controller zijn vaak wel stuk toffer om te luisteren.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Inderdaad. Weer eens wat anders dan op 't "beatmach" knopje drukken op je midi-controller.
Niet eens. Als je bijv een Promo of Day-mar met vinyl ziet draaien daar kan geen mp3'tje tegenop.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:16 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Met Vinyl DJen is inderdaad een kunst apart. Maar goede sets gemaakt met DJ software + midi-controller zijn vaak wel stuk toffer om te luisteren.
Promoquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet eens. Als je bijv een Promo of Day-mar met vinyl ziet draaien daar kan geen mp3'tje tegenop.
Hardcore Dj. Ga jij maar weer naar echte klassieke muziek luisteren..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:56 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Promobedoel je nou die hardstyle dj?
Dat is echt de grootste pauper muziek ooit.
Wel lekker wijf thoughquote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:41 schreef Fortitudo het volgende:
ida engberg, nog zo iemand
liep op een gegeven moment gewoon weg van de dj-tafel om met iemand praatje te maken en sigaret te roken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:11 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Hardcore Dj. Ga jij maar weer naar echte klassieke muziek luisteren..
Promo en Hardstyle in 1 zinquote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:56 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Promobedoel je nou die hardstyle dj?
Dat is echt de grootste pauper muziek ooit.
Grappenmaker. Ik nodig je uit om eens 2 plaatjes gelijk te komen leggen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:20 schreef Inverted_World het volgende:
[..]dat soort lui vallen echt onder de " dj's die interessant lopen te doen ". Als er iets 1 tonig klinkt, simpel in elkaar zit dan is het dat wel. Ik luister overigens vrij weinig klassiek.
Nee, ook geen metal
.
Waar je ook naar luistert, het is kutquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:20 schreef Inverted_World het volgende:
[..]dat soort lui vallen echt onder de " dj's die interessant lopen te doen ". Als er iets 1 tonig klinkt, simpel in elkaar zit dan is het dat wel. Ik luister overigens vrij weinig klassiek.
Nee, ook geen metal
.
Heerlijk.quote:
DJ Jean moet qua persoonlijkheid (opzich draait ie prima) niet als representatief voor DJ's gezien worden.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heerlijk.
Zijn moeder werkt hier in Rhenen bij de DA, hihihihi.
Daar komen wel chickies op afquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:25 schreef luckass het volgende:
De grootste pauper-dj's lopen toch echt in de dirtyhouse
scene rond hoor.
Valt mee, Chuckie is een prima producer/DJ bijvoorbeeld, net als Hardwell. Wel veel van die eendagvliegen in die scene helaas.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:25 schreef luckass het volgende:
De grootste pauper-dj's lopen toch echt in de dirtyhouse
scene rond hoor.
Dit dus..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
In principe zou je aan je cue/pgm knopje kunnen draaien wat mij betreftquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen: ik schuif toch echt.
Daarmee gaat m'n plaat ook sneller lopen ja.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:59 schreef trancethrust het volgende:
[..]
In principe zou je aan je cue/pgm knopje kunnen draaien wat mij betreft
Het helpt meestal wel bij het beatmatchen als je allebei de platen kan horen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Daarmee gaat m'n plaat ook sneller lopen ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |