Inderdaad. Weer eens wat anders dan op 't "beatmach" knopje drukken op je midi-controller.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen: ik schuif toch echt.
overigens is goed met vinyl DJén stiekem wel een kunst apart.
Met Vinyl DJen is inderdaad een kunst apart. Maar goede sets gemaakt met DJ software + midi-controller zijn vaak wel stuk toffer om te luisteren.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Inderdaad. Weer eens wat anders dan op 't "beatmach" knopje drukken op je midi-controller.
Niet eens. Als je bijv een Promo of Day-mar met vinyl ziet draaien daar kan geen mp3'tje tegenop.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:16 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Met Vinyl DJen is inderdaad een kunst apart. Maar goede sets gemaakt met DJ software + midi-controller zijn vaak wel stuk toffer om te luisteren.
Promoquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet eens. Als je bijv een Promo of Day-mar met vinyl ziet draaien daar kan geen mp3'tje tegenop.
Hardcore Dj. Ga jij maar weer naar echte klassieke muziek luisteren..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:56 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Promobedoel je nou die hardstyle dj?
Dat is echt de grootste pauper muziek ooit.
Wel lekker wijf thoughquote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:41 schreef Fortitudo het volgende:
ida engberg, nog zo iemand
liep op een gegeven moment gewoon weg van de dj-tafel om met iemand praatje te maken en sigaret te roken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:11 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Hardcore Dj. Ga jij maar weer naar echte klassieke muziek luisteren..
Promo en Hardstyle in 1 zinquote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:56 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Promobedoel je nou die hardstyle dj?
Dat is echt de grootste pauper muziek ooit.
Grappenmaker. Ik nodig je uit om eens 2 plaatjes gelijk te komen leggen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:20 schreef Inverted_World het volgende:
[..]dat soort lui vallen echt onder de " dj's die interessant lopen te doen ". Als er iets 1 tonig klinkt, simpel in elkaar zit dan is het dat wel. Ik luister overigens vrij weinig klassiek.
Nee, ook geen metal
.
Waar je ook naar luistert, het is kutquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:20 schreef Inverted_World het volgende:
[..]dat soort lui vallen echt onder de " dj's die interessant lopen te doen ". Als er iets 1 tonig klinkt, simpel in elkaar zit dan is het dat wel. Ik luister overigens vrij weinig klassiek.
Nee, ook geen metal
.
Heerlijk.quote:
DJ Jean moet qua persoonlijkheid (opzich draait ie prima) niet als representatief voor DJ's gezien worden.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heerlijk.
Zijn moeder werkt hier in Rhenen bij de DA, hihihihi.
Daar komen wel chickies op afquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:25 schreef luckass het volgende:
De grootste pauper-dj's lopen toch echt in de dirtyhouse
scene rond hoor.
Valt mee, Chuckie is een prima producer/DJ bijvoorbeeld, net als Hardwell. Wel veel van die eendagvliegen in die scene helaas.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:25 schreef luckass het volgende:
De grootste pauper-dj's lopen toch echt in de dirtyhouse
scene rond hoor.
Dit dus..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
In principe zou je aan je cue/pgm knopje kunnen draaien wat mij betreftquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen: ik schuif toch echt.
Daarmee gaat m'n plaat ook sneller lopen ja.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:59 schreef trancethrust het volgende:
[..]
In principe zou je aan je cue/pgm knopje kunnen draaien wat mij betreft
Het helpt meestal wel bij het beatmatchen als je allebei de platen kan horen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Daarmee gaat m'n plaat ook sneller lopen ja.
wat?! je ziet juist altijd dezelfde 4 of 5 namen op ALLE feesten staanquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Valt mee, Chuckie is een prima producer/DJ bijvoorbeeld, net als Hardwell. Wel veel van die eendagvliegen in die scene helaas.
Kanaal 1 over de monitoren en kanaal 2 over je headphone. Allebei de kanalen via de headphone vind ik totaal waardeloos.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:46 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Het helpt meestal wel bij het beatmatchen als je allebei de platen kan horen.
dit weekend nog gezien op Serenity, strakke setquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:11 schreef honda1990 het volgende:
Cosmic GateAls je die gasten ziet draaien weet je wat een dj moet doen om een zaal volledig los te krijgen...wat een helden!
Tijd voor vinyl ouwe.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik draai op mn eigen kamertje voor mn eigen hobby met een midicontroller ja
Nee, ik draai dus niet op feesten en ben ook nog niet zo goed ermee. Maar je moet altijd klein beginnen
Ophidian
quote:
Nostalgie is goedquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |