quote:Op donderdag 23 april 2009 18:37 schreef henkway het volgende:
helemaal geen vliegtuigen.
Koop maar een paar mini-nukes en een snel scheepje erbij, om die zeerovers te pakken en niet gelijk loslaten svp
Als vliegtuigen zo nuttig waren, zou men er meer mee doen he??
quote:Ik denk dat de rekenkamer gelijk heeft
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:58 schreef Shizzah het volgende:
[..]
Ge-quote voordat TS spijt krijgt
om te huilen gewoon
![]()
_OEDIT-
![]()
Waarom? omdat alles wat je zegt een tegen argument heeft gekregen?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:29 schreef Verluste het volgende:
Slotje
en hoe ga je die nukes op hun plek krijgen...quote:Op donderdag 23 april 2009 18:37 schreef henkway het volgende:
helemaal geen vliegtuigen.
Koop maar een paar mini-nukes en een snel scheepje erbij, om die zeerovers te pakken en niet gelijk loslaten svp
Als vliegtuigen zo nuttig waren, zou men er meer mee doen he??
Ik denk dat de rekenkamer gelijk heeft
je zou ook met argumenten kunnen komenquote:Op donderdag 23 april 2009 23:29 schreef Verluste het volgende:
Slotje
Doe ik. Maar ja, tis tegen een muur van blinde pro-Amerika JSF-fanboys praten hequote:Op vrijdag 24 april 2009 13:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
je zou ook met argumenten kunnen komen
Zie mijn post boven de jouwe. De F-16 is in de basis een heel goed airframe, dat nieuwgebouwd nog steeds heel goed mee kan. Stealth is overrated, het was leuk in de jaren 80 en jaren 90, maar inmiddels goed te detecteren. De F-16 is daarnaast qua motorvermogen krachtiger (en stiller) dan de JSF. Het enige dat ik nog nergens gevonden heb is welke van de twee wendbaarder is. De F-16 versloeg wat dat betreft zijn voorgangers (waaronder de F-4, F-104 en F-105) ruimschoots. Ik kan me niet voorstellen dat de F-35 heel veel wendbaarder is.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:51 schreef Karrs het volgende:
Ik heb wel eens gedacht dat het goedkoper en (wie weet) beter zou zijn om nieuwe F-16-airframes te bouwen/kopen en die vol te stoppen met de laatste technische snufjes, dan een geheel nieuw ontworpen vliegtuig als de JSF, de Typhoon of de Gripen te nemen.
Onder het mom: if it ain't broken, don't fix it.
dat kan nog steeds, echter niet voor de vs want die hebben een stovl vliegtuig nodigquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:51 schreef Karrs het volgende:
Ik heb wel eens gedacht dat het goedkoper en (wie weet) beter zou zijn om nieuwe F-16-airframes te bouwen/kopen en die vol te stoppen met de laatste technische snufjes, dan een geheel nieuw ontworpen vliegtuig als de JSF, de Typhoon of de Gripen te nemen.
Onder het mom: if it ain't broken, don't fix it.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:29 schreef Verluste het volgende:
[..]
Doe ik. Maar ja, tis tegen een muur van blinde pro-Amerika JSF-fanboys praten heDan houdt het een keer op.
Kan de JSF ook verticaal landen (zonder neer te storten)?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat kan nog steeds, echter niet voor de vs want die hebben een stovl vliegtuig nodig
daar is transport voor hequote:Op vrijdag 24 april 2009 13:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
en hoe ga je die nukes op hun plek krijgen...
Ze lieten de F-15s alle hoeken zien. En dat lag niet aan de F-15s, maar aan de piloten en tactieken. Een F-15 piloot heeft geleerd dat een Sukhoi piloot op de Russische manier georganiseerd en getraind is. Het vervelende is alleen dat de Indiase luchtmacht georganiseerd en getraind is op dezelfde basis als de Royal Air Force. Niet zo vreemd als je bedenkt dat India deel uitmaakt van de Commonwealth. Ze vechten dus op de westerse manier, en daar moet je je tactiek op aanpassen. Dat verzuimden ze.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:00 schreef Asgard het volgende:
Hadden die Indiėrs met Sukhoi's die Amerikanen met hun F16's een tijdje geleden niet een paar hoeken laten zien? Dan kan je toch niet zeggen dat die F16's nog lang meegaan?
De F-35B wel ja. De F-35A en F-35C landen zoals een 'normaal' vliegtuig.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:09 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Kan de JSF ook verticaal landen (zonder neer te storten)?
Correct. De C-versie is voor vliegdekschepen, en die hebben we niet.quote:
Stellingquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:11 schreef Verluste het volgende:
Kan niet draaien, klimmen en vluchten
Tering wat een Telegraafkop voor iets wat in de tekst nogal wordt afgezwaktquote:Voor Gripen NG belooft Saab een stuwkracht-gewicht-verhouding van 1,09 bij een doorsnee belading. De F35 komt uit op een verhouding van 0,90, aanmerkelijk maar niet dramatisch minder. Ook heeft de F-35 relatief kleine vleugels voor zijn gewicht, wat het maken van snelle bochten lastiger maakt. De Gripen NG scoort voor die verhouding beter, vergelijkbaar met de F22.
Je bent zelf wanhopig dat je nog steeds blijft geloven in een papieren vliegtuig wat ook nog een er bekaaid van af komt in virtuele testsquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Stelling
[..]
Tering wat een Telegraafkop voor iets wat in de tekst nogal wordt afgezwakt
Je wordt redelijk wanhopig he?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |