SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ Saartje ♫
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:25 schreef cattie het volgende:
Iemand interesse in mijn millefiori groen/wit maat 5? Ik gebruik hem niet meer en dat is zonde van zo'n mooie doek. Ik wil hem graag ruilen voor een rode of roze indio.
En je hebt natuurlijk al een Jade Deliquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:17 schreef LovelyLady het volgende:voor moi
Macka, ik vind die rode Zara niet zo mooi (het patroon vind ik niet zo leuk eerlijk gezegd, plus de rode kleur staat me ook een beetje tegen.)
Ja maar of je die nou kan vergelijken met een Zara......quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:41 schreef Macka66 het volgende:
[..]
En je hebt natuurlijk al een Jade Deli
Niet zo stevig? Zou je Sander er in kunnen houden?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar of je die nou kan vergelijken met een Zara......
Dat weet ik niet. Jade Delhi is heel dun en heeft best wel wat rek. Kwestie van uitproberen denk ik.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:50 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Niet zo stevig? Zou je Sander er in kunnen houden?
Pfau en Zara zijn iig wel vergelijkbaar, naar het schijnt.
(Leuk trouwens, die draagfoto's van Sander weer)
Daar kan jij prima mee rücken! Ik kan het met een 3.7 incl.chestbelt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:29 schreef Ticootje het volgende:
die maten staan bij didymos, ik krijg nu een doek van 3,2, daar kan ik toch ook wel een ruck mee?
Och kijk nou dat arme mannetjequote:Op zaterdag 18 april 2009 20:58 schreef Webkim het volgende:
Gedragen worden is fijn als je ziek bent, vindt Thomas.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan er ook een doek bij?quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:52 schreef cattie het volgende:
Mefke, een draagdoek van ByKay moet je ook knopen, zoals een geweven doek. Met een niet sterke rug dragen hoeft geen enkel probleem te zijn. Voor kleine baby's is een rekkende draagdoek prima, als ze wat zwaarder zijn is het voor je rug fijner om een geweven doek te kiezen.
Millefiori is verkocht! En ik ga een indio Primula kopen om hem te vervangen. De actiefoto's die ik er van gezien heb staan me wel aan. Ik zag trouwens dat Didymos restlapjes stof verkoopt, 300 gram voor 5 euro. Als iemand hier daarvoor interesse heeft wil ik die wel bij mijn bestelling erbij doen, dan hoeven jullie alleen maar 5 euro plus de verzendkosten van mij naar jullie te betalen (of ik geef het volgende week bij Maneki) en niet de verzendkosten van Didymos.
Een quilt maken, aaien, naar kijken, enz!quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:08 schreef Reinhilde het volgende:
wat moet ik me bij die restlapjes voorstellen?
Wat kan je daarmee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |