Ik weet het niet, ik zat de krant te lezen en toen hoorde ik: "hebt u ook last van anale ongemakken?" en toen spitste ik mijn oren.quote:
Moet je je Safesearch uitzetten bij het googelen naar afbeeldingen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:19 schreef Rosbief het volgende:
Hoe zien aambeien eruit eigenlijk? Als ik er op google krijg ik ik niet echt duidelijke resultaten te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I HATE MUSIC
Rood, en ze zitten vlakbij je bips.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:19 schreef Rosbief het volgende:
Hoe zien aambeien eruit eigenlijk? Als ik er op google krijg ik ik niet echt duidelijke resultaten te zien.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:21 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Moet je je Safesearch uitzetten bij het googelen naar afbeeldingen.
Krijg hongerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 april 2009 @ 18:21 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Spoiler in Fok!Silver op plaatjes werkt niet en daar ben ik in dit geval niet blij mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Die heb ik uiteraard altijd uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat is dus een aambei? Ik dacht dat dat een zogenaamde aarstulp was.![]()
En dat aambeien gewoon kleine rode bultjes ofzo rond je reet waren
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
quote:De meeste aambeien behoeven geen behandeling tenzij ze langdurig klachten veroorzaken. Deze behandeling kan een operatie zijn, wat over het algemeen alleen in ernstige gevallen gedaan wordt. Ook kunnen er in een ziekenhuis elastiekjes om de aambei(en) geschoten worden met een speciaal apparaat waarna deze langzaam verschrompelen.
door aardbeien te eten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:33 schreef Jin_Kazama het volgende:
ik wist niet wat aambeien waren en ik heb het opgezocht en,
nu weet ik het maar ik weet niet hoe ik het kan voorkomen dus ;
hoe kan ik aambeien voorkomen?
aambeien googlen in je vrije tijdquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:19 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Aiii, toch nieuwsgierig zijn terwijl je zit te eten is NIET verstandig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ik zie er een gezichtje inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ontstaan meestal door periodes van stress doordat vloeistoffen niet meer wegstromen omdat je te gespannen bent.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |