wauw, ja iddquote:Op zondag 19 april 2009 20:55 schreef Lauriette91 het volgende:
Hier zijn echt hele toffe wallpapers te vinden.
Zou je een linkje van het origineel kunnen geven? Ik heb goede herinneringen aan zo'n beetje die exacte plek.quote:
Die taakbalk is volgens mij gewoon de standaard taakbalk die 50% van de XP gebruikers heeft hoorquote:Op zondag 19 april 2009 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je hebt een windows update![]()
Je taakbalk is lelijk![]()
Foto zelf gemaakt?
edit: en er zitten lijntjes onder de tekst van je snelkoppelingen
De eerste die een wallpaper vind die niet mooi staat op een mac krijg van mij kudos. OSX laat alles er mooi uitzienquote:
Is de XP theme wat er voor zorgt dat de taakbalk geen scheidingen meer heeft tussen de programma's? Te vet namelijk, al kan ik niet met thema's omgaan in me vistaquote:Op maandag 20 april 2009 03:12 schreef bassiedekloon het volgende:
[ afbeelding ]
wallpaper
Xp theme
Klok-ding met weer legale versie heeft geen weer meer geloof ik
Je kan de kleur van je windows media player ook veranderen in zwart past beter bij je taakbalk etc.quote:Op maandag 20 april 2009 03:12 schreef bassiedekloon het volgende:
[ afbeelding ]
wallpaper
Xp theme
Solomioquote:Op maandag 20 april 2009 03:12 schreef bassiedekloon het volgende:
[ afbeelding ]
wallpaper
Xp theme
OSX is een zegen als je fan bent van mooie desktops.quote:Op maandag 20 april 2009 02:32 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
De eerste die een wallpaper vind die niet mooi staat op een mac krijg van mij kudos. OSX laat alles er mooi uitzien
Alleen als je niets hebt geselecteerd hoor..quote:Op maandag 20 april 2009 12:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Is de XP theme wat er voor zorgt dat de taakbalk geen scheidingen meer heeft tussen de programma's? Te vet namelijk, al kan ik niet met thema's omgaan in me vista
quote:Op maandag 20 april 2009 12:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je kan de kleur van je windows media player ook veranderen in zwart past beter bij je taakbalk etc.
quote:
1680x1050quote:
Zitten mooie tussenquote:Op maandag 20 april 2009 17:28 schreef dirkjo het volgende:
Alstublieft
http://interfacelift.com/(...)helake_1680x1050.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |