Nee dat kloptquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:40 schreef nuget het volgende:
[..]
Geiser build up![]()
en ik denk dat niemand aan je kaas lul wil zitten tbh.
quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:44 schreef Samcali het volgende:
De vraag is natuurlijk: WAAROM??? Maar in ieder geval bedankt voor je tomeloze inzet
quote:Klachten
Een te kort frenulum (of toompje in gewoon Nederlands) kan pijn veroorzaken bij het masturberen of tijdens geslachtsgemeenschap. Ook kan het daarbij scheuren en hevig bloeden. Bij sommige mannen kan het toompje zelfs zó kort zijn dat bij een erectie de eikel enigszins naar beneden getrokken wordt.
Frenulumplastiek
Soms is het probleem voorbij wanneer het toompje een keertje gescheurd is. Een uroloog kan een te kort toompje verhelpen door middel van een frenulumplastiek. Met deze ingreep wordt het toompje langer gemaakt.
De ingreep kan onder plaatselijke verdoving of algehele narcose plaatsvinden en gebeurt meestal in dagbehandeling, wat betekent dat je dezelfde dag weer naar huis mag.
Auw. Dan heb je een goede keuze gemaaktquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:44 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Nou, nee.
Dat ding was al maanden ingescheurd. Seks was dus vaak pijnlijk, en elke keer als het weer een stukje verder inscheurde, werd het door het littekenweefsel een stukje korter. Overigens zou ik wel kunnen, want TS heeft een vriendin.
Het doet alleen pijn als ik het zeg maar naar achter trek. En als ik er op duw ofzo. Verder heel af en toe spontaan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:46 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Auw. Dan heb je een goede keuze gemaakt
Deed/doet het nog erg pijn?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:47 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Ik moest zelfs in zo'n gynaecologenstoel met m'n benen wijd
Toen moest je met een iPhone en dat ene programmaatje zoeen foto maken en dan versturenquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:47 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Ik moest zelfs in zo'n gynaecologenstoel met m'n benen wijd
Ja achquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:47 schreef fraubitch het volgende:
[..]hier moest ik toch wel ff om lachen
"It's a boy!"quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Toen moest je met een iPhone en dat ene programmaatje zoeen foto maken en dan versturen
Deze dokter was het zeker?quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:47 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Ik moest zelfs in zo'n gynaecologenstoel met m'n benen wijd![]()
Weet je wel zeker dat je naar een dokter toe gaat?quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:49 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Deze dokter was het zeker?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:50 schreef zoalshetis het volgende:
tsVriendin kan er gewoon niet mee omgaan dat zijn lul dikker is gegroeit dan zijn velletje. en wil dat kenbaar maken.
Dr Gay Reinartz staat op z'n voordeurquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:50 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je naar een dokter toe gaat?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:52 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dr Gay Reinartz staat op z'n voordeur
typische vraag van een player.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:11 schreef Leanne het volgende:
wat is klaarkomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |