Tofquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:06 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
hehe, mooie combinatie inderdaad
ik vind het allebei wel mooie clubs, dus als je wilt ruilen vind ik het best
Mij maakt het niets uit als jullie willen ruilen vind ik het primaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:47 schreef Beschouw het volgende:
[..]
TofDankjewel.
Als diek instemt en WeebI de naam op de banner aanpast, kan mijn seizoen niet meer stuk.
En zo niet hou ik gewoon Bologna??quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 07:41 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
En zo niet hou ik gewoon Bologna??
Je kan meedoen zonder team en meespelen om de weekoverwinning.quote:
okequote:Op donderdag 30 juli 2009 17:05 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je kan meedoen zonder team en meespelen om de weekoverwinning.
22-08-09, 18.00 uur Bologna-Fiorentinaquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:54 schreef sezten het volgende:
heeft iemand al de 1ste speelronde?
Tsja.... je had ruim twee maanden de tijd gehad om je deelname voor dit seizoen te bevestigen. Op een gegeven moment wilde ik de deelnamelijst rond hebben en omdat ik helemaal niets van jou hoorde en andere mensen staan te popelen om mee te doen, heb ik de knoop doorgehakt om iemand anders de plek toe te zeggen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:30 schreef Peter83 het volgende:
Late reactie, maar ik neem toch gewoon aan dat je je team niet kwijtraakt? Ik ben dus gewoon Roma.
Wel dus?! Ik zie dat ik vergeten ben te bevestigen, maar ik zat dan ook in trainingskamp in Le Marche. Zonde, na 4/5 jaar trouwe dienst, waarin ik bijna nooit een voorspelling ben vergeten. Nu dus zonder mijn favoriete team. Jeetje.
OK.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:11 schreef stevengerrard het volgende:
Peter, jij bent meer meegaand met de Serie A dan dat ik dan ben. Dus ik wil graag mijn plek dan wel opofferen.
Lijkt me duidelijk.quote:Mocht er dan volgend seizoen een plek vrijkomen zou ik dan de 1e kunnen zijn die die plek kan krijgen???
Idd weer een front minder waar je gigantisch op de klote kan krijgenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:25 schreef Smeich het volgende:
Jammer, is toch weer één front minder om stevengerrard op uit te dagen![]()
Ik had dit al eens eerder geopperd, maar is het geen idee om, let's say, de 2 bottom boys in de stand niet meer mee te laten doen en dus te laten degraderen zodat de weg vrij kan zijn voor anderen?
Dat zou voor het eerst sinds 40 jaar zijn, ik help je mee hopenquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:42 schreef methodmich het volgende:
23-08-09, 20.45 uur Palermo-Napoli 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |