Wat mij betreft neem je de plaats van Weebl in, hoevaak hij niet is "vergeten" mee te doen..quote:Op maandag 1 juni 2009 22:59 schreef Clesar03 het volgende:
feli dndiek
ik zie wel of er een club vrijkomt, anders blijf ik gewoon invullen zoals afgelopen weken
Lijkt me een prima planquote:Op maandag 1 juni 2009 23:19 schreef Smeich het volgende:
Wat mij betreft neem je de plaats van Weebl in, hoevaak hij niet is "vergeten" mee te doen..
Moeilijke mensquote:Op maandag 29 juni 2009 01:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil Juve btw wel weer inwisselen voor Chievo, waar ik eerder altijd mee speelde. Mocht dat mogelijk zijn.
Parma is al geclaimd door sezten en AS Roma is in principe van Peter83.....quote:Op maandag 29 juni 2009 07:41 schreef stevengerrard het volgende:
Ik wil graag mijn team inwisselen voor Parma of Roma. Aangezien post boven mij Roma al is geclaimd doe dan maar Parma
Waarom kan niet iedereen meedoen dan ?quote:Op maandag 29 juni 2009 08:47 schreef dndiek het volgende:
[..]
Parma is al geclaimd door sezten en AS Roma is in principe van Peter83.....
Sporttv komt op de wachtlijst omdat de spelers van vorig jaar voorrang krijgen
Je kan wel meedoen, maar of je een team kan vertegenwoordigen hangt af van de deelnemers van vorig jaar..... Als iedereen weer meedoet blijft er simpelweg geen team voor je over. Dan mag je nog altijd wel voorspellen voor de weekoverwinning.quote:Op maandag 29 juni 2009 09:00 schreef Sporttv het volgende:
[..]
Waarom kan niet iedereen meedoen dan ?
quote:Op maandag 29 juni 2009 09:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je kan wel meedoen, maar of je een team kan vertegenwoordigen hangt af van de deelnemers van vorig jaar..... Als iedereen weer meedoet blijft er simpelweg geen team voor je over. Dan mag je nog altijd wel voorspellen voor de weekoverwinning.
Wat mij betreft is dat mogelijk.quote:Op maandag 29 juni 2009 01:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Moeilijke mens
Moet je ff afwachten wat Chiel-Montagne wil
Als Peter83 niet mee doet, kan je AS Roma hebben.....quote:
Ik denk het niet dat er een team overblijft, maar je mag natuurlijk altijd meespelen om de weekoverwinningquote:Op maandag 29 juni 2009 14:33 schreef DeVinger het volgende:
Zijn er nog teams over? Wil graag mee doen, zie dat Palermo al vergeven is
Prima.quote:Op maandag 29 juni 2009 01:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Moeilijke mens
Moet je ff afwachten wat Chiel-Montagne wil
Ok als Roma dan niet doorgaat dan wil ik graag juventusquote:Op maandag 29 juni 2009 16:34 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als Peter83 niet mee doet, kan je AS Roma hebben.....
Anders Juventus of Bologna....
OKquote:Op maandag 29 juni 2009 19:16 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Ok als Roma dan niet doorgaat dan wil ik graag juventus
Waarom niet vorig jaar?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Prima.Ik wilde weer even terug naar m'n roots.
Dan completeer ik de ruil met Vaduz wel. Juventus dus.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:04 schreef dndiek het volgende:
Doe maar, je mag kiezen tussen Juve en Bologna.
quote:Op maandag 6 juli 2009 22:25 schreef Beschouw het volgende:
Ook hier fraaie banners. Kan ik trouwens niet ruilen met Clesar03.
Thank you.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:14 schreef Chiel-Montagne het volgende:
[..]
Dan completeer ik de ruil met Vaduz wel. Juventus dus.
Hangt van Peter83 af....quote:
hehe, mooie combinatie inderdaadquote:Op maandag 6 juli 2009 22:25 schreef Beschouw het volgende:
Ook hier fraaie banners. Kan ik trouwens niet ruilen met Clesar03.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |