abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 april 2009 @ 13:50:39 #1
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_68138844
SPIJKENISSE/EDE - Eén van de ontvoerders van de Edese Hannah (7) is een veroordeelde pedofiel die nog in zijn proeftijd zat toen de kidnap plaatsvond.

Politie-onderzoek bij de caravan op een camping in Brielle.
Leo S. (27) werd in juni 2008 veroordeeld tot een jaar cel, waarvan een half jaar voorwaardelijk. Hij had in tien maanden tijd meerdere malen ontucht gepleegd met zijn destijds 5-jarig stiefdochtertje. Dat bevestigt de Rotterdamse rechtbank.

Spijkenisser Leo S. zou met een kompaan (28) op woensdag 8 april de Edese Hannah hebben ontvoerd in haar woonplaats. Ze werd rond acht uur in een Peugeot getrokken, toen ze met haar vriendinnetje onderweg was naar huis na een repetitie met een jeugdkoor.

Hannah was een willekeurige prooi, zegt de politie. Een dag later werd het meisje bij de mannen gevonden op een camping in Brielle. De twee zouden er vooralsnog niet van worden verdacht dat zij haar hebben misbruikt. S. was veroordeeld voor ontucht met zijn stiefdochter, die hij tussen september 2006 en juni 2007 misbruikte.

Op de computer en mobiele telefoon van S. werden ook afbeeldingen gevonden waarop hij de ontucht had vastgelegd. De Spijkenisser zou een half jaar van zijn straf in de cel hebben uitgezeten. S. moest zich beschikbaar houden voor eventuele behandelingen in een psychiatrische kliniek of trainingen. Onbekend is of die hebben plaatsgehad.

bron

De persoon in kwestie
Schijt aan iedereen
pi_68138878
Iemand heeft een drol op z'n hoofd gelegd.
  zaterdag 18 april 2009 @ 14:00:00 #4
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68139039
arjan ederveen zou hem goed kunnen persifleren in 40 minuten. of 30.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_68168177
je gaat duidelijk jezelf afvragen of het niet verstandig is om je kinderen uit de buurt te houden van autochtonen
pi_68168428
Waarom blijven we dat soort mensen vrijlaten?
  zondag 19 april 2009 @ 14:28:35 #7
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_68168501
Nederlander EN pedofiel
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_68168619
==

[ Bericht 99% gewijzigd door paddy op 19-04-2009 14:45:40 (kap eens met je getroll) ]
pi_68168717
quote:
Op zondag 19 april 2009 14:28 schreef Damzkieee het volgende:
Nederlander EN pedofiel
Ik snap hem niet. Verklaar je nader.

Ik snap die straffen hier ook totaal niet. Een geval van kinderverkrachting bij vijf kinderen (noem het beestje bij naam met het woord verkrachting) krijgt maar drie jaar. Tegenwoordig lijkt alles wat recht hoort te zijn krom

(plaatsen ze het geval na drie jaar ook nog eens in een flat bij een school en speeltuin)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  zondag 19 april 2009 @ 14:38:15 #10
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_68168768
hij staat in z'n blote bifi op internet, het lijkt me ook echt een viespeuk als ik 'm zo zie
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_68168891
quote:
Op zondag 19 april 2009 14:31 schreef Meki het volgende:
Waar blijven de kamervragen van zionistenpartij PVV
Hoezo? Was het een Marokkaan dan? Het gaat hier om een Nederlander Meki, het staat zelfs in de TT.
pi_68170223
Kan iemand mij uitleggen waarom een kindermisbruiker terug in de samenleving moet keren? Kinderen zijn de zwaksten in een maatschappij, die de meeste bescherming behoeven omdat ze zichzelf niet kunnen beschermen. Als je je daaraan vergrijpt geef je m.i. het recht op om onderdeel uit te maken van die maatschappij. Levenslang zou een gepaste straf zijn.
pi_68170572
quote:
Op zondag 19 april 2009 15:31 schreef Meh7 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom een kindermisbruiker terug in de samenleving moet keren? Kinderen zijn de zwaksten in een maatschappij, die de meeste bescherming behoeven omdat ze zichzelf niet kunnen beschermen. Als je je daaraan vergrijpt geef je m.i. het recht op om onderdeel uit te maken van die maatschappij. Levenslang zou een gepaste straf zijn.
Ik snap al niet waarom de straffen überhaupt zo laag zijn voor mensen die kinderen verkrachten. Vooral niet wanneer het vaker dan 1x voor is gekomen. En dat ze vervolgens in een kinderrijk groot flat waar hij uitkijkt op een speeltuin en een basisschool neer zetten. Gewoon omdat niemand die verkrachter wil hebben en ook nog eens doodleuk met een smoes aankomen dat hij niet in een bepaalde wijk kon wonen omdat ze hem niet wilden belonen met een huis, en dat daar een speeltuintje was.
Nee, zet hem in een kinderrijk flat met uitkijk op een basisschool en speeltuin bovendien.

Nog niet eens een jaar per verkracht kind gezeten

En nee, ik ben niet voor de doodstraf, maar dit zijn niet meer dan tikjes tikjes over de vinger.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  zondag 19 april 2009 @ 15:58:43 #14
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68171018
quote:
mij ook . het 'systeem' is niet zo feilloos.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 19 april 2009 @ 17:04:36 #15
219969 Ghazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_68173571
Zit er een prijsgeld op zijn hoofd?
What lies in the shadow of the statue?
  zondag 19 april 2009 @ 17:07:38 #16
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_68173729
quote:
Kinderen verbieden, probleem opgelost.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_68175852
quote:
Op zondag 19 april 2009 14:37 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik snap die straffen hier ook totaal niet. Een geval van kinderverkrachting bij vijf kinderen (noem het beestje bij naam met het woord verkrachting) krijgt maar drie jaar. Tegenwoordig lijkt alles wat recht hoort te zijn krom
Misbruik is natuurlijk niet hetzelfde als verkrachting. Verkrachting is misbruik, maar misbruik niet per definitie verkrachting.
pi_68175900
quote:
Op zondag 19 april 2009 17:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Kinderen verbieden, probleem opgelost.
Ja, slim plan, dan hebben we over een tijdje geen lekkere 18-jarige meiden meer
pi_68176448
Een half jaar de cel in voor pedofiele praktijken? Het gaat weer lekker, want zo te lezen heeft het weinig geholpen.
Cool story, Hansel.
  woensdag 29 april 2009 @ 18:47:05 #20
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_68507192
quote:
Op zondag 19 april 2009 18:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Een half jaar de cel in voor pedofiele praktijken? Het gaat weer lekker, want zo te lezen heeft het weinig geholpen.
Castratie volgens Verdonk
Schijt aan iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')