Ik snap hem niet. Verklaar je nader.quote:
Hoezo? Was het een Marokkaan dan? Het gaat hier om een Nederlander Meki, het staat zelfs in de TT.quote:Op zondag 19 april 2009 14:31 schreef Meki het volgende:
Waar blijven de kamervragen van zionistenpartij PVV
Ik snap al niet waarom de straffen überhaupt zo laag zijn voor mensen die kinderen verkrachten. Vooral niet wanneer het vaker dan 1x voor is gekomen. En dat ze vervolgens in een kinderrijk groot flat waar hij uitkijkt op een speeltuin en een basisschool neer zetten. Gewoon omdat niemand die verkrachter wil hebben en ook nog eens doodleuk met een smoes aankomen dat hij niet in een bepaalde wijk kon wonen omdat ze hem niet wilden belonen met een huis, en dat daar een speeltuintje was.quote:Op zondag 19 april 2009 15:31 schreef Meh7 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom een kindermisbruiker terug in de samenleving moet keren? Kinderen zijn de zwaksten in een maatschappij, die de meeste bescherming behoeven omdat ze zichzelf niet kunnen beschermen. Als je je daaraan vergrijpt geef je m.i. het recht op om onderdeel uit te maken van die maatschappij. Levenslang zou een gepaste straf zijn.
mij ookquote:Op zondag 19 april 2009 15:31 schreef Meh7 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom een kindermisbruiker terug in de samenleving moet keren? Kinderen zijn de zwaksten in een maatschappij, die de meeste bescherming behoeven omdat ze zichzelf niet kunnen beschermen. Als je je daaraan vergrijpt geef je m.i. het recht op om onderdeel uit te maken van die maatschappij. Levenslang zou een gepaste straf zijn.
Kinderen verbieden, probleem opgelost.quote:Op zondag 19 april 2009 15:31 schreef Meh7 het volgende:
Misbruik is natuurlijk niet hetzelfde als verkrachting. Verkrachting is misbruik, maar misbruik niet per definitie verkrachting.quote:Op zondag 19 april 2009 14:37 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik snap die straffen hier ook totaal niet. Een geval van kinderverkrachting bij vijf kinderen (noem het beestje bij naam met het woord verkrachting) krijgt maar drie jaar. Tegenwoordig lijkt alles wat recht hoort te zijn krom
Ja, slim plan, dan hebben we over een tijdje geen lekkere 18-jarige meiden meerquote:Op zondag 19 april 2009 17:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kinderen verbieden, probleem opgelost.
Castratie volgens Verdonkquote:Op zondag 19 april 2009 18:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Een half jaar de cel in voor pedofiele praktijken? Het gaat weer lekker, want zo te lezen heeft het weinig geholpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |