Ja haha heb vrij! En het is lekker weerquote:Op maandag 20 april 2009 08:38 schreef Californium het volgende:
goedemorgen ?
* leest terug
owww![]()
goedemorgen
Iki ken je probleem milou
haha... heb je nu lekker een paar dagen vrij?
wat een welkomquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 09:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat een welkom
Goed weekend gehad? Nog leuke dingen gedaan?
Ook een vraag aan eenieder trouwens
Hi Bootjequote:Op maandag 20 april 2009 09:18 schreef Bootje84 het volgende:
Goedemorgen volk!
De tering. Ik heb mn weekendje weer gehad...
Vervelend dat je moest werken, maar dat bedrag dat eraan komt, maakt natuurlijk veel goedquote:Op maandag 20 april 2009 09:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja was wel okee.. Zaterdag gewerkt van 10-16.30 dus als het goed is krijg ik daar binnenkort weer een leuk bedragje voor overgemaakt. Gisteren gesport en de rest van de dag veel gelezen (
) dus mijn voornemen om iets aan mijn scriptie te doen is genadeloos mislukt
Hoe was jouw weekend? Heb je nog een beetje kunnen genieten van het mooie weer?
wat is dit nou weer voor cliffhanger! Praten man, praten!!quote:Op maandag 20 april 2009 09:18 schreef Bootje84 het volgende:
Goedemorgen volk!
De tering. Ik heb mn weekendje weer gehad...
Vrijdag weinig spannends. Beetje tv gekeken en gecomputerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kost me alleen wel weer mooi even ¤142,- inc. verzendkosten... En nu maar hopen dat ik hem overmorgen binnen heb...Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Can't have it all... Helaas geen leuke rookpluim ofzo, of flitsenquote:Op maandag 20 april 2009 09:40 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik had stiekem wat spectaculairders verwacht van jou bootje
Maar 142 euro voor een voeding?? Ik dacht dat die dingen altijd een paar tientjes kostte
Kast voor 120¤ vond ik overkillquote:Op maandag 20 april 2009 09:48 schreef Bootje84 het volgende:
Iig, dit is een hele goede voeding, beetje de audi/mercedes onder de voedingen. Voedingen als Zalmann, Tagan, Antec zijn A-voedingen. Voedingen van een merk als HKC vertrouw ik niet zo. Zo kan je dus een behuizing kopen inclusief voeding voor ¤40,-. Ik koop een behuizing zonder voeding voor ¤120,- en dan komt er nog een voeding boven op. Tja, das een keuze.
Moet je IBG terug betalen, en dat wil je ook niet!quote:Op maandag 20 april 2009 09:57 schreef Puala het volgende:
ik geloof dat ik á la minute ga stoppen met mijn opleiding en 3 jaar ga werken.
Maken ze er weer een zooitje van?quote:Op maandag 20 april 2009 09:57 schreef Puala het volgende:
ik geloof dat ik á la minute ga stoppen met mijn opleiding en 3 jaar ga werken.
Ik heb een onvoldoende voor dat windows 2003 zooitje en niemand die mij wilt uitleggen wat ik verkeerd heb gedaan. Alles loopt door elkaar en niemand weet ergens van. Ik ben het echt spuug zat.quote:Op maandag 20 april 2009 09:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Maken ze er weer een zooitje van?
quote:Op maandag 20 april 2009 09:58 schreef denB het volgende:
[..]
Kast voor 120¤ vond ik overkill
Heb een kast van 80¤ en moet nog een nieuwe voeding kopen.
CoolerMaster Modulair 520w, iets van 60/70¤?!?!
[..]
Moet je IBG terug betalen, en dat wil je ook niet!
Tenzij je de basis stufi hebt dan kan het haha.
Ik heb namelijk de basis+aanvullende, en komt ong op 375¤ per maand en zou dan 3200~¤ moeten dokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+ voeding.
Die 30 Cm fan in de zijkant is wel super
Alleen is het een stofzuiger betreft stof
Owja, en de kast móest zo groot zijn, omdat hij anders mijn videokaart niet kwijt kon. Die videokaart is een cm of 30... Past niet in de doorsnee kasten...Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Klote ja.. Zou alleen zonde zijn van al je inzet om er nu mee te stoppen natuurlijk.quote:Op maandag 20 april 2009 10:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb een onvoldoende voor dat windows 2003 zooitje en niemand die mij wilt uitleggen wat ik verkeerd heb gedaan. Alles loopt door elkaar en niemand weet ergens van. Ik ben het echt spuug zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |