abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68192790
Hallo
Ik kan niet meer uitslapen
pi_68192877
goedemorgen ?

* leest terug

owww

goedemorgen

Iki ken je probleem milou
haha... heb je nu lekker een paar dagen vrij?
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_68193035
Mogguh, en laat het goede eraf
pi_68193233
quote:
Op maandag 20 april 2009 08:38 schreef Californium het volgende:
goedemorgen ?

* leest terug

owww

goedemorgen

Iki ken je probleem milou
haha... heb je nu lekker een paar dagen vrij?
Ja haha heb vrij! En het is lekker weer
pi_68193437
goedemorgen
pi_68193464
Mogguh Nico
pi_68193477
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:15 schreef Daph_ het volgende:
Mogguh Nico
wat een welkom
Goed weekend gehad? Nog leuke dingen gedaan?

Ook een vraag aan eenieder trouwens
  maandag 20 april 2009 @ 09:18:51 #183
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_68193516
Goedemorgen volk!

De tering. Ik heb mn weekendje weer gehad...
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_68193534
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:16 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

wat een welkom
Goed weekend gehad? Nog leuke dingen gedaan?

Ook een vraag aan eenieder trouwens

Ja was wel okee.. Zaterdag gewerkt van 10-16.30 dus als het goed is krijg ik daar binnenkort weer een leuk bedragje voor overgemaakt . Gisteren gesport en de rest van de dag veel gelezen ( ) dus mijn voornemen om iets aan mijn scriptie te doen is genadeloos mislukt

Hoe was jouw weekend? Heb je nog een beetje kunnen genieten van het mooie weer?
pi_68193545
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:18 schreef Bootje84 het volgende:
Goedemorgen volk!

Hi Bootje

Vertel
pi_68193565
Good day yall!

Vandaag helemaal niets doen
Manager is ziek, en gezien ik alles aan hem gegeven heb voor mn eerste examen en mn plan van aanpak voor de rest. Moet ik wachten
pi_68193684
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:19 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ja was wel okee.. Zaterdag gewerkt van 10-16.30 dus als het goed is krijg ik daar binnenkort weer een leuk bedragje voor overgemaakt . Gisteren gesport en de rest van de dag veel gelezen ( ) dus mijn voornemen om iets aan mijn scriptie te doen is genadeloos mislukt

Hoe was jouw weekend? Heb je nog een beetje kunnen genieten van het mooie weer?
Vervelend dat je moest werken, maar dat bedrag dat eraan komt, maakt natuurlijk veel goed
Wel zonde dat je niet aan je scriptie bent toegekomen, maar daar ben je nu natuurlijk heel hard mee bezig?

Ik heb ook best een goed weekend gehad. Zaterdag ben ik overdag naar utrecht geweest. Beetje door de stad gebanjerd en genoten van het zonnetje (hoewel er een koud windje stond). Daarna meteen door naar Alkmaar om naar AZ-Vitesse te kijken en daarna hard terug gereden om nog een klein uurtje van de verjaardag van een goede vriend mee te maken
Zondag lekker lui uit bed gekomen, met wat vrienden voetbal gekeken bij mij thuis, daarna op een terrasje spare ribs gegeten met vrienden en daarna nog ff een filmpje gepakt. Dus al met al een best weekend.

jammer dat ik gister niet lekker in slaap kon vallen alleen
pi_68193695
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:18 schreef Bootje84 het volgende:
Goedemorgen volk!

wat is dit nou weer voor cliffhanger! Praten man, praten!! Typen man, typen!!
  maandag 20 april 2009 @ 09:31:15 #189
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_68193795
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:20 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Hi Bootje

Vertel
Vrijdag weinig spannends. Beetje tv gekeken en gecomputerd.

Zaterdag gewerkt op de vrachtwagen (citytrailer) waarbij er een bestelbusje op de hoek van een straat stond waardoor ik 10 minuten bezig was om dat straatje in te komen Wilde eerst de bocht breder nemen, maar dat ging niet omdat er een lul in zn oude auto mij geen ruimte gaf, daarna poging 2 welke faalde, uiteindelijk achteruit de weg weer op, kont de andere kant op waardoor ik rechtdoor de weg over kon. Bij het weggaan bij de tuinder reed ik over een paar polyester platen voor een hijskraan. Deze bleven voor mn achterwielen hangen waardoor ik ze er ff vandaan moest vissen. Ik stond toen dus 1 meter voor een bruggetje welke nét breed genoeg is voor de vrachtwagen. Kwam er een fietser aan (vrouw, duh) die dus niet inzag dat het niet echt ging werken. Met pijn en moeite kwam ze langs mn bak

Bij thuiskomst mn nest in gedoken en 's-avonds nog even gaan computeren. Ik krijg een mailtje van iemand welke ik aan het beantwoorden ben, *poef*, computer uit. Uiteindelijk blijkt mn voeding overleden te zijn
Daarna nog even uitgegaan in Le Paris, waar de dansvloer kleefde als suikerwater

Stonden wel paar geile mocho's volgens mij, maar had weinig zin/lef om er op af te gaan.. Kwart voor 4 thuis.

Nu kon ik dus niet gamen niet en ook niet internetten niet

Gisteren wilde ik met een vriend naar Duinrell, dus hem opgehaald. Stonden we daar, vond hij de entreeprijs beetje prijzig (we wonen redelijk dichtbij, maar toch). Toen besloten we om maar naar Zeewolde te rijden (dik uur rijden) om even de Eemhof onveilig te maken. Daar hebben we even de Flowrider geWTFBBQpwnd en gelachen...

Uiteindelijk was ik dus om kwart over 10 thuis en ben om 11 uur als een blok in slaap gevallen..

Vanochtend maar even een nieuwe voeding besteld.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kost me alleen wel weer mooi even ¤142,- inc. verzendkosten... En nu maar hopen dat ik hem overmorgen binnen heb...
Leer spaties gebruiken!
pi_68194008
Ik had stiekem wat spectaculairders verwacht van jou bootje

Maar 142 euro voor een voeding?? Ik dacht dat die dingen altijd een paar tientjes kostte
  maandag 20 april 2009 @ 09:48:30 #191
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_68194202
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:40 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik had stiekem wat spectaculairders verwacht van jou bootje

Maar 142 euro voor een voeding?? Ik dacht dat die dingen altijd een paar tientjes kostte
Can't have it all... Helaas geen leuke rookpluim ofzo, of flitsen

Ik heb een dure smaak qua spullen. Zeker voor mn computer heb ik hoge eisen. Deze voeding is redelijk bijzonder, in die mate, dat hij "modulair" is. Je sluit kabels aan op de voeding, ipv andersom. Hierdoor sluit je dus alleen kabels aan die je nodig hebt en heb je dus minder kabels in je computer hangen.

Verder produceert de voeding max 30 Db en heeft hij een lampje

Je hebt ook voedingen van een euro of 30, maarja, als die gaat, neemt hij met een beetje pech je halve computer mee. Nu weet ik niet of mijn overige hardware nog leeft, maar daar ga ik wel van uit

Iig, dit is een hele goede voeding, beetje de audi/mercedes onder de voedingen. Voedingen als Zalmann, Tagan, Antec zijn A-voedingen. Voedingen van een merk als HKC vertrouw ik niet zo. Zo kan je dus een behuizing kopen inclusief voeding voor ¤40,-. Ik koop een behuizing zonder voeding voor ¤120,- en dan komt er nog een voeding boven op. Tja, das een keuze.
Leer spaties gebruiken!
pi_68194329
uhm.. ok.
If that makes your bell ring
pi_68194405
ik geloof dat ik á la minute ga stoppen met mijn opleiding en 3 jaar ga werken.
pi_68194434
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:48 schreef Bootje84 het volgende:

Iig, dit is een hele goede voeding, beetje de audi/mercedes onder de voedingen. Voedingen als Zalmann, Tagan, Antec zijn A-voedingen. Voedingen van een merk als HKC vertrouw ik niet zo. Zo kan je dus een behuizing kopen inclusief voeding voor ¤40,-. Ik koop een behuizing zonder voeding voor ¤120,- en dan komt er nog een voeding boven op. Tja, das een keuze.
Kast voor 120¤ vond ik overkill
Heb een kast van 80¤ en moet nog een nieuwe voeding kopen.

CoolerMaster Modulair 520w, iets van 60/70¤?!?!
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:57 schreef Puala het volgende:
Moet je IBG terug betalen, en dat wil je ook niet!
Tenzij je de basis stufi hebt dan kan het haha.

Ik heb namelijk de basis+aanvullende, en komt ong op 375¤ per maand en zou dan 3200~¤ moeten dokken
pi_68194440
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:57 schreef Puala het volgende:
Maken ze er weer een zooitje van?
pi_68194456
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:59 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

Maken ze er weer een zooitje van?
Ik heb een onvoldoende voor dat windows 2003 zooitje en niemand die mij wilt uitleggen wat ik verkeerd heb gedaan. Alles loopt door elkaar en niemand weet ergens van. Ik ben het echt spuug zat.
  maandag 20 april 2009 @ 10:00:57 #197
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_68194466
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:58 schreef denB het volgende:

[..]

Kast voor 120¤ vond ik overkill
Heb een kast van 80¤ en moet nog een nieuwe voeding kopen.

CoolerMaster Modulair 520w, iets van 60/70¤?!?!
[..]

Moet je IBG terug betalen, en dat wil je ook niet!
Tenzij je de basis stufi hebt dan kan het haha.

Ik heb namelijk de basis+aanvullende, en komt ong op 375¤ per maand en zou dan 3200~¤ moeten dokken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+ voeding.

Die 30 Cm fan in de zijkant is wel super

Alleen is het een stofzuiger betreft stof

Owja, en de kast móest zo groot zijn, omdat hij anders mijn videokaart niet kwijt kon. Die videokaart is een cm of 30... Past niet in de doorsnee kasten...
Leer spaties gebruiken!
  maandag 20 april 2009 @ 10:03:31 #198
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_68194512
Jawel, je keek.
pi_68194524
quote:
Op maandag 20 april 2009 10:00 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik heb een onvoldoende voor dat windows 2003 zooitje en niemand die mij wilt uitleggen wat ik verkeerd heb gedaan. Alles loopt door elkaar en niemand weet ergens van. Ik ben het echt spuug zat.
Klote ja.. Zou alleen zonde zijn van al je inzet om er nu mee te stoppen natuurlijk.

Trouwens Bootje.. al die spoilers die je plaatst zijn leeg?
pi_68194530
quote:
Op maandag 20 april 2009 10:03 schreef jna het volgende:
moguh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')