Heb jij al een reactie op de mail die je gister hebt verstuurd?quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En waarom dan wachten tot einde van de maand?
nee...quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:05 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Heb jij al een reactie op de mail die je gister hebt verstuurd?
Je ligt goed in de markt :pquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nee...
Kreeg vandaag wel weer een mailtje van een ander die ik al eerder ontvangen had
Donatie van de nederlandse regering staat dan op mn rekening (stufiquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En waarom dan wachten tot einde van de maand?
Goede reden om daarop te wachtenquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:32 schreef denB het volgende:
[..]
Donatie van de nederlandse regering staat dan op mn rekening (stufi)
En omdat je een uit de 100 bent die terug mailtquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
blijkbaar heb ik geld of zo zeker![]()
Maar die tweede heb ik nooit gemaild, maar daarvan kreeg ik wel weer precies hetzelfde mailtje van als een week geleden.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
En omdat je een uit de 100 bent die terug mailt
quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar die tweede heb ik nooit gemaild, maar daarvan kreeg ik wel weer precies hetzelfde mailtje van als een week geleden.
Maar jij bent een vrouw, dus dat is logischquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nouwja, ik zou sowieso niet terug mailen
Ik ook..quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga echt lachen als AZ verliest vanavond.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:30 schreef The_Dean het volgende:
Nieuwe auto
Eerst wassen, straks foto's
quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ook..
heb ik ook wat goeds te schrijven
hoelaat begint de wedstrijd dan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ook..
Tofquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:30 schreef The_Dean het volgende:
Nieuwe auto
Eerst wassen, straks foto's
Lerendequote:Op zaterdag 18 april 2009 18:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
eeen echte sportverslaggever
Veel plezier vanavond.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ook..
Jij ook al? Ik ook maar dit was al geregeldquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:43 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Veel plezier vanavond.Kan de wedstrijd niet zien, heb zo verjaardag.
Heb je een goed excuusquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik ook maar dit was al geregeld
Ja.. Ging er niet vanuit dat ik in 1 keer goed zou rijden en ik zat al in utrecht.. Dus ja..quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:46 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dan ben je wel erg vroeg![]()
Heb je een goede plek
Ah nou mooi tochquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja.. Ging er niet vanuit dat ik in 1 keer goed zou rijden en ik zat al in utrecht.. Dus ja..
En perstribune is altijd goed
Hollanderquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:54 schreef Psychonikeo het volgende:
Ach ja.. Broodjes kaas en het drinken is gratis
Zeg ik dat danquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:58 schreef PieterBas het volgende:
dus jij vind het niet leuk.. als je dingen gratis krijgt
quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:54 schreef Psychonikeo het volgende:
Ach ja.. Broodjes kaas en het drinken is gratis
Ik vind van welquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:20 schreef PieterBas het volgende:
uhm.. Misschien toch maar internet op mijn mobiel gaan nemen. Is toch wel handig..
Ieder geval.. het kwam donderdagavond misschien goed van pas... Had de bus gemist.. kon meteen een uur wachten.quote:
en dan nog eens uit gaan vinden waarom ze aan het huilen zijnquote:
Het is niet mijn baby, dus niet mijn probleem. Ga zo mijn raam maar eens dichtdoen. Dan ook geen last meer van baby'squote:Op zaterdag 18 april 2009 19:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en dan nog eens uit gaan vinden waarom ze aan het huilen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |