Oh wat was er gebeurt dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:13 schreef Novus het volgende:
Trein 8030 schijnt een ongelukje te hebben gehad in Zwolle.. .weer een emmer V naar z'n gallemiezen. ;o
de 2de klas compartimenten hebben toch gewoon 6 stoelen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:06 schreef ReisT het volgende:
2e klas ICL heeft ook 5 zitplaatsen per coupé, dat is het 'm nou juist.![]()
Naar horen zeggen heeft iemand geprobeerd bij castricum tussen de spoorbomen te gaan, weer eens wat anders dan bij Heilooquote:
oh jaquote:
Heel logisch ook als je er over nadenkt, door die drie/twee opstelling zit je niet zo snel met de knieeen tegen elkaar, zoals in een (volle) ICK nog wel eens het geval kon zijn, voornamelijk lange mensen, of mensen zoals ik die standaard een relaxte houding aannemen (andere mensen noemen dat onderuitgezaktquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:06 schreef ReisT het volgende:
2e klas ICL heeft ook 5 zitplaatsen per coupé, dat is het 'm nou juist.![]()
Logisch qua indeling wel ja, maar de ruimtebenutting gaat er niet echt op vooruit. ICK was al erg met zes stoelen per raam, maar dat is nog erger.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Heel logisch ook als je er over nadenkt, door die drie/twee opstelling zit je niet zo snel met de knieeen tegen elkaar
Je raakt wel weer zitplaatsen kwijt ja, dat dan weer wel. Trade-off: meer ruimte, minder stoelen, of juist andersom...quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Logisch qua indeling wel ja, maar de ruimtebenutting gaat er niet echt op vooruit. ICK was al erg met zes stoelen per raam, maar dat is nog erger.
Het zal 'm vooral in de indeling zitten, technisch zijn het allemaal varianten van hetzelfde typequote:Op dinsdag 21 april 2009 16:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat is eigenlijk verschil Tussen ICK (Bm235 ) en ICL (Aimz261, Bimz264 en Bimdz268.)
De bakken hebben alleen een andere indeling, en technisch wat anders?
Waarvoor dat nou weer??quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:02 schreef Socios het volgende:
Wel mooi dat we er volgend jaar een 4-sporig overdekt kopstation voor terug krijgen.
Kunnen ze de Harlingerlijn niet meteen verdubbelen ofzo?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarvoor dat nou weer??Ik wou net vragen wat ze ervan gingen maken trouwens
Dat gaat ook gebeuren en het stuk wordt ook meteen geëlektrificeerd.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kunnen ze de Harlingerlijn niet meteen verdubbelen ofzo?
Jaquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kunnen ze de Harlingerlijn niet meteen verdubbelen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |