Maar wtf hoe kan je een OS dat net na de prehistorie is gelaunched en lelijk is en waar je geen zak mee kan vet vinden?quote:Windows Vista.
Windows XP.DOS
.
Wiskundequote:Op zaterdag 18 april 2009 08:43 schreef DJ_Gadget het volgende:
Je kent ze vast wel van die mensen die in Vista bash-topics doen alsof MS DOS/3.11 vet is.
Een voorbeeldje ;
[..]
Maar wtf hoe kan je een OS dat net na de prehistorie is gelaunched en lelijk is en waar je geen zak mee kan vet vinden?![]()
Nouja het zal wel aan mij liggen....
Samenvatting ; Zie TT + OP.
Klacht : Mensen die doen alsof MS DOS/3.11 vet is.
Bonus-klacht : Wiskunde.
Sub-klacht : Je hebt voor zo'n beetje alle beroepen wiskunde nodig tegenwoordig..
Sub-klacht 2 : Ik ben niet goed in wiskunde..
Sub-klacht 3 : Mijn wiskunde leraar..
Sub-klacht 4 : Mijn wiskunde leraar heeft discalculie..
Met DOS was je tenminste zélf de baas over de pcquote:Op zaterdag 18 april 2009 08:43 schreef DJ_Gadget het volgende:
Je kent ze vast wel van die mensen die in Vista bash-topics doen alsof MS DOS/3.11 vet is.
Een voorbeeldje ;
[..]
Maar wtf hoe kan je een OS dat net na de prehistorie is gelaunched en lelijk is en waar je geen zak mee kan vet vinden?![]()
Samenvatting ; Zie TT + OP.
-knip-
Windows 3.11 was inderdaad kut. DOS daarentegen is geweldig. Daar kon ik tenminste zelf mee bepalen wat ik wel en niet wilde laden bij opstarten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 08:43 schreef DJ_Gadget het volgende:
Een voorbeeldje ;
[..]
Die van mij 250, DOS 6.22 was tof! In DOS moest je je echt ff verdiepen in computers, wilde je ermee kunnen werken. Met Vista en XP kan elke huisvrouw op e PC werken, met alle gevolgen van dien.quote:Op zaterdag 18 april 2009 08:59 schreef Leandra het volgende:
Oeh, m'n laatste DOS PC had een harde schijf van wel 30 MB![]()
Maar damn, wat is dat lang geleden
He pubertje ook hier! Jij kent waarschijnlijk alleen windows xp en vista.quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:43 schreef multivitamine88 het volgende:
flikker toch op met je dos
dos is een oud kut programma. kan je net zo goed meteen je kontje verkopen achter het station
kansloos dus
wat lul je nou ik ben geboren in het jaar 88quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:46 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
He pubertje ook hier! Jij kent waarschijnlijk alleen windows xp en vista.DOS was vroeger geweldig. Nam ook niet veel ruimte in.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:49 schreef SadKingBilly het volgende:
Het pubertje roept gewoon wat omdat hij geen enkel DOS commando kenten dat is nog veel sneuer. En nu gaat hij snel ff google gebruiken om er een paar op te zoeken
faalhaas..
Weet je wat pas kansloos is? Mensen die niet inzien wat een vervuiling vista (en XP ook al trouwens) op je pc veroorzaakt.. Sinds windows gemiddeld een GB per maand groeit is het al niks meer.
Oké.quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:18 schreef Iblis het volgende:
DOS 3.11 heeft volgens mij nooit bestaan. 3.3 wilde je sowieso hebben, want die ondersteunde harde schijven > 32 MB en 1.44 MB diskettes.
Mijn god. Die zijn toch minstens net zo erg, Linux fan boysquote:Op zaterdag 18 april 2009 09:06 schreef RemcoDelft het volgende:
Mensen die doen alsof MS vet is...
Terwijl iedereen weet dat [ afbeelding ] veel dikker is dan [ afbeelding ]!
Als je geen pubertje ben praat dan beetje normaal en niet zo banaal prutserquote:Op zaterdag 18 april 2009 09:48 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
wat lul je nou ik ben geboren in het jaar 88
ik had vroeger een 286
dat moet jij zo nodig zeggen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:28 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Als je geen pubertje ben praat dan beetje normaal en niet zo banaal prutser
Ja? Zoals Multiprogramming? Multithreading? Virtual memory? Segmentation? Paging? Disk caching?quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:40 schreef SadKingBilly het volgende:
DOS deed tenminste wat je wilde zonder zelf beslissingen te nemen over wat er met je PC gebeurt, waar en hoe dingen opgeslagen worden en hoe het eruit ziet.. Zoals inderdaad vista wel doet
Overigens kan iemand met wat meer skill dan rechstklikken met een muis vrijwel ALLES dat vista kan ook nog gewoon met DOS hoor. Maargoed TS, ga lekker verder spelen met je iFoon
Dat jij er geen zak mee kan maakt het niet slecht.quote:Op zaterdag 18 april 2009 08:43 schreef DJ_Gadget het volgende:
Een voorbeeldje ;
[..]
Task switching all the wayquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:29 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ja? Zoals Multiprogramming? Multithreading? Virtual memory? Segmentation? Paging? Disk caching?
DOS was een prima OS imho, maar het is natuurlijk al jaren achterhaald door moderne OS'en.
Ja idd,quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:44 schreef CloseToTheEdge het volgende:
Bij mij was het voornamelijk
[ code verwijderd ]
of
[ code verwijderd ]
quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:34 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ik gebruikte thuis ook altijd dit trouwens:
[ afbeelding ]
De jeugd van tegenwoordig kent Keen alleen maar als een band met zielige Sesamstraaliedjes. Ohja, ik speelde vaak:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |