Balls? Why not penis?quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:20 schreef Harajuku. het volgende:
En daar niet verder mee durft te gaan
SHOW SOME BALLS, GODDAMNIT
Als je naar Groningen wil stap je ook niet bij Beilen al uit, right.
Yah, die zag ik al aankomenquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:24 schreef klaasdj het volgende:
Als ik naar groningen zou moeten zou ik al bij de eerste halte uitstappen
Minder verzakt dan in Groningen denk ik.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Yah, die zag ik al aankomenMaar ik weet niet hoe t spoor naar Amsterdam eruit ziet
Ja, daar stappen ze dus óók niet opquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:27 schreef Susi het volgende:
Er gaat toch ook een bus vanuit Beilen naar Groningen ?
klopt, maar mods denken wat meer na voordat ze n topic openen, dus waarschijnlijk zit er een diepere bedoeling achterquote:
Er worden zoveel topics van mij gesloten, ook al ben ik modquote:
Kan je nagaan hoeveel jij toevoegt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Er worden zoveel topics van mij gesloten, ook al ben ik mod
quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
klopt, maar mods denken wat meer na voordat ze n topic openen, dus waarschijnlijk zit er een diepere bedoeling achter
QFT.quote:
vooroordelen nee hoorquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:52 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
QFT.
Vrouwen zijn luie wezens die niet hun eigen prooi willen vangen. Alleen als het om geld gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |