Dat heb ik nou nooit gegeten. Is het lekker?quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:27 schreef MadMaster het volgende:![]()
Moe...
Zit wat oude muziek te draaien, straks een hapje eten buiten de deur.
Kalfszwezerik...
Je moet er van houden, zegt men.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit gegeten. Is het lekker?
Waar ben je geweestquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:45 schreef Cobra4 het volgende:
Ik moet mij maar weer eens gaan focussen op wat er allemaal in Nederland aan lekkernijen zijn.
Regelmatig in het buitenland voor mijn werk. Als ik daar iets lekker eet probeer ik dat altijd ook te vinden in Nederland. Daardoor vergeet ik dus alle lekkere dingen die er gewoon al in Nederland gemaakt worden.quote:
Klinkt herkenbaar, ik heb hetzelfde. Woon momenteel ook even in het buitenland, maar zodra ik terug ben ga ik eerst een patatje met halenquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Regelmatig in het buitenland voor mijn werk. Als ik daar iets lekker eet probeer ik dat altijd ook te vinden in Nederland. Daardoor vergeet ik dus alle lekkere dingen die er gewoon al in Nederland gemaakt worden.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:50 schreef Susi het volgende:
[..]
Klinkt herkenbaar, ik heb hetzelfde. Woon momenteel ook even in het buitenland, maar zodra ik terug ben ga ik eerst een patatje met halen
Ik ookquote:
quote:
Ongelooflijk hč.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:02 schreef MadMaster het volgende:
Val met m'n neus in de boter in de AKQ.
Wat een gezeik daar...
Welke?quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb vandaag zowaar wijn gekocht! Nu hopen dat deze een beetje te buizen zijn
Die Zinfandel klinkt lekker.quote:
James was positief over Zinfandel, dit was voor zover ik zag de enige Zinfandel die de lokale supermarkt had, die keuze was snel gemaaktquote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik: 'Ik had net dat broodje hamburger gekocht...'
M'n vader: 'Eva?'
En hij blijft beweren dattie niet doof is
Ken je wel een Eva of zelfs dat niet?quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik: 'Ik had net dat broodje hamburger gekocht...'
M'n vader: 'Eva?'
En hij blijft beweren dattie niet doof is
Volgens mij is die Zinfandel behoorlijk zoet...quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
James was positief over Zinfandel, dit was voor zover ik zag de enige Zinfandel die de lokale supermarkt had, die keuze was snel gemaakt
Morgenavond weet ik of ze smaken of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |