dan mis je X-Factorquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:48 schreef Woelli het volgende:
Ik ben maandag tot vrijdag (laat) niet in Nederland.
Dus ik kan donderdag de personen die de prono dan nog neit hebben ingeleverd een pm sturen!
Als alles goed gaat land ik om 4 uur. Zou ik tussen 8 en 9 thuis zijn.quote:
Wat een geweldige optiequote:Op zondag 19 april 2009 00:33 schreef MisterO het volgende:
Het zou nog steeds fijner zijn als het klassement met getallen werd verdeeld, zodat je zou kunnen zien of je gezakt of gestegen bent.
Is dit een sollicitatie voor het bijhouden van de prono van IDO/XFA 2010?quote:Op zondag 19 april 2009 00:33 schreef MisterO het volgende:
Het zou nog steeds fijner zijn als het klassement met getallen werd verdeeld, zodat je zou kunnen zien of je gezakt of gestegen bent.
quote:Op zondag 19 april 2009 01:07 schreef Woelli het volgende:
[..]
Is dit een sollicitatie voor het bijhouden van de prono van IDO/XFA 2010?
Nee, ik snap alleen niet waarom je er zo moeilijk over doetquote:Op zondag 19 april 2009 01:07 schreef Woelli het volgende:
[..]
Is dit een sollicitatie voor het bijhouden van de prono van IDO/XFA 2010?
Ik doe niks anders dan de voorgaande jaren. Ik doe gewoon wat BVO normaal deed, dus dan snap ik je kritiek niet.quote:Op zondag 19 april 2009 02:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, ik snap alleen niet waarom je er zo moeilijk over doet![]()
waarom kras je het weer door ?quote:Op zondag 19 april 2009 10:03 schreef PatriQue89 het volgende:
EN IK BEN ER VRIJDAG BIJ, LIVE VANUIT STUDIO 22!
Speciaal voor jou, anonimouszquote:Op maandag 20 april 2009 17:02 schreef Anonymousz het volgende:
Bijna iedereen denken dat Luigiano eruit gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
Haha, dat heb ik ookquote:Op maandag 20 april 2009 13:34 schreef Montagui het volgende:
Na de onterechte exits van Irma en Rev 'n Ros heb ik eigenlijk nog weinig animo....maar vooruit, afmaken wat je begonnen bent dan maar.
en je hebt weer gelijkquote:Op donderdag 23 april 2009 17:53 schreef Promiss het volgende:
Nou ik heb het gevoel dat er eens een vreemde uitslag kan komen vrijdag, dus bij deze:
Gevarenzone:
Rachel
Luigiano
Exit:
Luigiano
Finale:
1. Lisa
2. Whatever
3. Roan
Ik dacht ook al; Iemand heeft er inderdaad gelijkquote:
quote:
Volgende week ineens 3 eruit. Hoppa, Opruiming bij X-Factor...quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:55 schreef Qarinx het volgende:
Ik heb even iets gemist, hoezo is de finale al over 2 weken???
Ivm met het songfestivalquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:55 schreef Qarinx het volgende:
Ik heb even iets gemist, hoezo is de finale al over 2 weken???
Het programma is kennelijk met twee weken ingekort omdat de finale anders op 15 (of 16?) mei zou zijn, en dat is precies één dag voor de finale van het Songfestival, of de dag van de finale van het Songfestival zelf. Natuurlijk hadden ze een week over kunnen slaan, maar daar had RTL vermoedelijk geen zin in. Gordon moet ruim een week eerder al in Moskou zijn voor de repetities, en natuurlijk voor de tweede halve finale van het Songfestival op donderdag 14 mei. Gordon zou eerst terugvliegen voor de aflevering van X Factor op 8 mei, maar klaarblijkelijk is hij weer van gedachten veranderd en daar worden nu kandidaten het slachtoffer van. RTL kan het zich niet permitteren om X Factor twee weken stil te leggen, dus was dit de enige oplossing die ze zagen. Gevalletje bar en boos slechte planning en de doodsteek voor het programma.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:07 schreef Qarinx het volgende:
Echt stom zeg.. gaat toch nergens over
Dan bellen ze toch even naar Moskou en vragen ze Gordon :"May we have your votes please"
Een behoorlijke afknapper idd. Snap echt niet dat RTL niet iets creatiever kon zijn met een oplossing bedenken. Slechte zaak.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:28 schreef Riparius het volgende:
[..]
Het programma is kennelijk met twee weken ingekort omdat de finale anders op 15 (of 16?) mei zou zijn, en dat is precies één dag voor de finale van het Songfestival, of de dag van de finale van het Songfestival zelf. Natuurlijk hadden ze een week over kunnen slaan, maar daar had RTL vermoedelijk geen zin in. Gordon moet ruim een week eerder al in Moskou zijn voor de repetities, en natuurlijk voor de tweede halve finale van het Songfestival op donderdag 14 mei. Gordon zou eerst terugvliegen voor de aflevering van X Factor op 8 mei, maar klaarblijkelijk is hij weer van gedachten veranderd en daar worden nu kandidaten het slachtoffer van. RTL kan het zich niet permitteren om X Factor twee weken stil te leggen, dus was dit de enige oplossing die ze zagen. Gevalletje bar en boos slechte planning en de doodsteek voor het programma.
quote:
Ontzettend stom natuurlijk, maar de doodsteek? Nee, dat vind ik niet. Die laatste 3 moesten er toch uit, of dat nu in 1 of in 3 shows gaat.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:28 schreef Riparius het volgende:
[..]
Het programma is kennelijk met twee weken ingekort omdat de finale anders op 15 (of 16?) mei zou zijn, en dat is precies één dag voor de finale van het Songfestival, of de dag van de finale van het Songfestival zelf. Natuurlijk hadden ze een week over kunnen slaan, maar daar had RTL vermoedelijk geen zin in. Gordon moet ruim een week eerder al in Moskou zijn voor de repetities, en natuurlijk voor de tweede halve finale van het Songfestival op donderdag 14 mei. Gordon zou eerst terugvliegen voor de aflevering van X Factor op 8 mei, maar klaarblijkelijk is hij weer van gedachten veranderd en daar worden nu kandidaten het slachtoffer van. RTL kan het zich niet permitteren om X Factor twee weken stil te leggen, dus was dit de enige oplossing die ze zagen. Gevalletje bar en boos slechte planning en de doodsteek voor het programma.
Nah het was voor de kandidaten een stuk prettiger geweest denk ik als er gewoon 2 per uitzending uit waren gegaan ipv in 1x 50%quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:54 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ontzettend stom natuurlijk, maar de doodsteek? Nee, dat vind ik niet. Die laatste 3 moesten er toch uit, of dat nu in 1 of in 3 shows gaat.
Wat raar, ik heb je inmiddels wel in de lijst gezet.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:45 schreef UltraR het volgende:
Ik sta niet in de weekstand, terwijl ik wel gewoon weer heb meegedaan.
Dat had ik graag gedaan, maar leuk me vrij terecht dat het onderkruipseltje nu weg is he:Dquote:Op zondag 19 april 2009 12:34 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
waarom kras je het weer door ?
Maar als je erbij bent en er wordt weer iemand onterecht weggestuurd, kun je dan iets ludiek doen namens het fok!forum ?
yep, geen reden tot protesten deze keer, behalve dan dat Rachel in de sing-off zat...quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat had ik graag gedaan, maar leuk me vrij terecht dat het onderkruipseltje nu weg is he:D
inderdaad..quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:00 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
yep, geen reden tot protesten deze keer, behalve dan dat Rachel in de sing-off zat...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |