Hiermee is alles gezegd! Ik eis een slotje!quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:56 schreef neo2000 het volgende:
Mensen die geen email adres hebben waar ze normaal hun mail op kunnen halen met uptime i.p.v. veelal downtime..
Exchange ftw!
Het is niet stoer, het is logisch als je weet hoe kut Hotmail isquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:56 schreef Siniti het volgende:
Mensen die hotmail haten omdat het stoer is
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:56 schreef Siniti het volgende:
Mensen die hotmail haten omdat het stoer is
quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:15 schreef Jonkowise het volgende:
Mensen die hotmail gebruiken omdat dat stoer is![]()
Waarschijnlijk omdat je hem nooit goed hebt gelezenquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:54 schreef Fritztiaan het volgende:
Hot maleik heb die naam nooit gesnapt
Nee achterlijke debiel. Fonetisch zit er geen verschil in hequote:Op zaterdag 18 april 2009 16:55 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je hem nooit goed hebt gelezen.
Dus ik ben een achterlijke debiel omdat jij de naam 'Hotmail' niet begrijpt, omdat de uitspraak op 'Hot male' lijkt? Oke.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:09 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Nee achterlijke debiel. Fonetisch zit er geen verschil in he
De tering, dat mensen echt zo achterlijk kunnen zijnquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:27 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dus ik ben een achterlijke debiel omdat jij de naam 'Hotmail' niet begrijpt, omdat de uitspraak op 'Hot male' lijkt? Oke.
quote:Op zondag 19 april 2009 16:33 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
De tering, dat mensen echt zo achterlijk kunnen zijn![]()
Even stap voor stap;
Hotmail, klinkt als hot male. Microsoft is Amerikaans. Voor Amerikanen klinkt het dus erg vreemd. Dat zou een reden geweest zijn voor mij, om een dergelijke naam niet te nemen voor een dienst die je aanbiedt. Blijkbaar ziet Microsoft hier ook iets in, aangezien zij langzaam maar zeker naar het Live migreren.
Hopelijk snap je het nu wel, achterlijke bartje
En vervolgens faalt Live zo mogelijk nog harder.quote:Op zondag 19 april 2009 16:33 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
De tering, dat mensen echt zo achterlijk kunnen zijn![]()
Even stap voor stap;
Hotmail, klinkt als hot male. Microsoft is Amerikaans. Voor Amerikanen klinkt het dus erg vreemd. Dat zou een reden geweest zijn voor mij, om een dergelijke naam niet te nemen voor een dienst die je aanbiedt. Blijkbaar ziet Microsoft hier ook iets in, aangezien zij langzaam maar zeker naar het Live migreren.
Hopelijk snap je het nu wel, achterlijke bartje
Tuurlijk begreep jij dat al lang Einstein. Dat bleek immers duidelijk uit je postsquote:Op zondag 19 april 2009 16:38 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
. Dat begreep ik allang, maar dat jij je gaat verbazen over een rare naam van een e-maildienst...
Klopt, maar het ging puur om de ongelukkig gekozen naam.quote:Op zondag 19 april 2009 17:17 schreef joepie91 het volgende:
[..]
En vervolgens faalt Live zo mogelijk nog harder.
Sowiesoquote:Op zondag 19 april 2009 17:30 schreef amvrosios het volgende:
Live is epic fail,hotmail ook...
ik draai me eigen SMTP en Imap server...
imap is sowieso een stuk liever als pop3... lekker als je troep op je server dumpen for the win!!!!!!!!!!
quote:
phuuuuuuuquote:Op zondag 19 april 2009 17:41 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
![]()
Ik ben een beetje kortaf omdat ik een ongelooflijke kater heb en wallen tot op mijn knieën
Wat de fock is dat nu weerquote:
Jij bent zo fucking stoer manquote:
quote:
Welke gebruik jij dan?quote:Op zondag 19 april 2009 18:14 schreef Morrigan het volgende:
Hotmail![]()
Gmail![]()
Zo, hebben we dat ook weer gehad.
Ja dat heb ik dus.quote:Op zondag 19 april 2009 18:23 schreef TheCoon het volgende:
Het is ook gewoon het beste om thuis een mailservertje neer te zetten en een leuk domein te registreren.
ben je tenminste niet meer afhankelijk van die gratis mail providers.
Yahoo mail natuurlijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |