Steins is geen schrijverquote:Op donderdag 15 april 2010 23:24 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Oke, klinkt goed. Waar kan ik wat meer vinden over het werk van Steins? Wellicht dat ik er al bekend mee ben, maar het komt me momenteel niet bekend voor..
Thnx in advance.. keep it coming
Phobos verhaal is zeker interessant! Eens kijken wat er in WFL over gezegd wordt ter vergelijking!
quote:Op donderdag 15 april 2010 23:48 schreef Handschoen het volgende:
Steins is geen schrijver. Google het eens
![]()
Ok, thnx.. dan had ik het idd al eens gelezenquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:21 schreef Dutch. het volgende:
'Steins' is de asteroide die een bezoekje heeft gehad van Rosetta. Richard Hoagland maakt een vergelijking qua uiterlijk tussen Ohobos en Steins. Allebei hebben indicaties dat ze kunstmatig zijn.
In eerdere posts heb ik uitgelegd hier dat de omloopt van 'asteroide' Steins intelligent gekoppeld is aan de omloop van de aarde middels Pi, zoals uitgelegd in het HDDesign materiaal.
Ik heb hier nog meer over te zeggen, misschien later vandaag
Het enigste wat ik niet echt volg is waarom een holle asteroide kunstmatig zou (moeten) zijn? Kan je dat wellicht toelichten Dutch?quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:42 schreef Dutch. het volgende:Al sinds de ontdekking zijn Phobos en Demos discutabel en het idee dat Phobos hol zou zijn ( dus kunstmatig ) is al tientallen jaren oud ( gebaseerd op wetenschappelijk waargenomen metingen, berekeningen en afwijkeningen).
Wáárom niet! En living history... wat, 150 jaar? Blink of an fucking eye in cosmische termenquote:If such a giant solar flare will ever happen in the direction of Earth than its not happening by coincidence.......
Phobos is een maan. Volgens de heersende wetenschappelijke verklaring kan zo'n hemellichaam niet hol zijn maar slechts uit gesteente etc. bestaan. ( zwaartekracht )quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:32 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Het enigste wat ik niet echt volg is waarom een holle asteroide kunstmatig zou (moeten) zijn? Kan je dat wellicht toelichten Dutch?
Totdat je praat over inslagen en samensmeltingen van hemellichamen. er kan veel gebeuren met je rotsblok in 4 miljard jaar...quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:01 schreef Dutch. het volgende:
[..]
Phobos is een maan. Volgens de heersende wetenschappelijke verklaring kan zo'n hemellichaam niet hol zijn maar slechts uit gesteente etc. bestaan. ( zwaartekracht )
wat bedoel je met 150 jaar? denk je niet dat onze historie verder terug gaat? Het feit dat jij bestaat betekend dat het in onze historie (nog) niet gebeurd is.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:59 schreef Jumparound het volgende:
Godsamme:
[..]
Wáárom niet! En living history... wat, 150 jaar? Blink of an fucking eye in cosmische termen
Soms heb je wel goede dingen Dutch, maar dit is echt klink en klare onzin
als je denkt dat daaruit 'holle' hemellichamen kunnen onstaan, die ook nog eens een orbit hebben die dmv Pi gekoppeld is aan de omloop van de Aarde zoals Steins, dan moet je er nog maar eens over nadenken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:05 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Totdat je praat over inslagen en samensmeltingen van hemellichamen. er kan veel gebeuren met je rotsblok in 4 miljard jaar...
Oke, wie kon er tot 150 jaar geleden (of 300) een solarflare waarnemen, en wie had er tot 100 jaar geleden last van?quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:13 schreef Dutch. het volgende:
[..]
wat bedoel je met 150 jaar? denk je niet dat onze historie verder terug gaat? Het feit dat jij bestaat betekend dat het in onze historie (nog) niet gebeurd is.
Het komt zoals het komt, deze gigantische solar flare en het einde van de Mayan Long count creeren een 'ascension timeframe' ( zoals beschreven in het HDDesign materiaal).
Ik noem het een kansberekening. Neem het aantal astoiden (wat dat is phobos, toch? 15 mile ~25 km doorsnede)en laat ze miljarden jaren in random banen rondjes rond de zon draaien. Wie zegt dan dat iets niet bestaat!quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:20 schreef Dutch. het volgende:
[..]
als je denkt dat daaruit 'holle' hemellichamen kunnen onstaan, die ook nog eens een orbit hebben die dmv Pi gekoppeld is aan de omloop van de Aarde zoals Steins, dan moet je er nog maar eens over nadenken.
Zo ver ik weet komt dat hij zo klein is doordat het niet als onze maan is, maar meer een 'gecapturede' asteroid. Dat daar holtes in voorkomen vind ik namelijk niet zo vreemdquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:01 schreef Dutch. het volgende:
[..]
Phobos is een maan. Volgens de heersende wetenschappelijke verklaring kan zo'n hemellichaam niet hol zijn maar slechts uit gesteente etc. bestaan. ( zwaartekracht )
Maar heb je nou het artikel gelezen dat gedaseerd is op de vrijgegeven data van ESA's Mars express flyby?quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:44 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Zo ver ik weet komt dat hij zo klein is doordat het niet als onze maan is, maar meer een 'gecapturede' asteroid. Dat daar holtes in voorkomen vind ik namelijk niet zo vreemd
De solar flare van 4 november 2003 is later in 2004 nog opgewaardeerd tot een X45 ipv X28, zie BBC science:quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:22 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Oke, wie kon er tot 150 jaar geleden (of 300) een solarflare waarnemen, en wie had er tot 100 jaar geleden last van?
Wat is de impact van een massive solar flare op de aarde, op de mens niets. Door de atmosfeer en magnetisch veld zijn we goed beschermt. De enige impact is die op electronica, en die is er pas een paar jaar.
En sinds een paar jaar (sinds SOHO) kunnen we ze redelijk volgen...
We hebben niets te vrezen van de zon! behalve dan dat onze electronica naar de hel gaat... mar dat is vervangbaar...
Heb het zeker gelezen, en er zitten inderdaad typische en interessante zaken tussenquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:18 schreef Dutch. het volgende:
[..]
Maar heb je nou het artikel gelezen dat gedaseerd is op de vrijgegeven data van ESA's Mars express flyby?
Geometrische structuren, radar reflectie die interne ruimtes veronderstellen, het nog steeds 'lekken' , de vorm, de extreem lage omloop etc. Lees het artikel nou eens goed door.
Vind je het niet vreemd dat juist die hemellichamen die wij met een bezoek vereren zulke uitzonderlijke kenmerken vertonen zoals Steins ( Rosetta ) en Phobos ( binnenkort de Russen )?
Eigenlijk niet, want de "13-in-een-dozijn" objecten zijn namelijk niet interessant. Afwijkende daarentegen wel.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:18 schreef Dutch. het volgende:Vind je het niet vreemd dat juist die hemellichamen die wij met een bezoek vereren zulke uitzonderlijke kenmerken vertonen zoals Steins ( Rosetta ) en Phobos ( binnenkort de Russen )?
* Ticker mompelt iets over hemellichamen.quote:
quote:Could be that somekind of confirmation will show up about 'artificially', as it is Pi point in 'Steins'orbit ( intelligently linked to Earth's orbit by Pi)
I don't no WHAT to expect, but the timing is right
Ik begrijp je opmerking niet helemaal ... ben je nou in support van wat ik zeg, of juist ertegen?quote:Op zondag 25 april 2010 17:14 schreef Ticker het volgende:
[..]
* Ticker mompelt iets over hemellichamen.
quote:Since the Kuiper belt was discovered in 1992, the number of known Kuiper belt objects (KBOs) has increased to over a thousand, and more than 70,000 KBOs over 100 km (62 mi) in diameter are believed to exist.
en hoeveel daarvan geven de indruk kunstmatig te zijn?quote:
Weet ik veel, ik heb ze nog niet allemaal bekekenquote:Op maandag 26 april 2010 21:14 schreef Dutch. het volgende:
en hoeveel daarvan geven de indruk kunstmatig te zijn?
"vermeende kunstmatige herkomst"quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:01 schreef Dutch. het volgende:
Je zegt het nou toch zelf? van al die ontelbare objecten vertonen juist deze paar binnen ons bereik een kunstmatige herkomst. Deze worden ook echt door ons met een bezoek vereerd. Als dat normaal zou zijn dan zou statistisch gezien het heelal overbevolkt moeten zijn met 'afwijkende'objecten. Sterker nog: objecten als Steins en Phobos zouden eerder de norm moeten zijn
]http://www.crimesite.nl/liquidaties/moord/pim-fortuyn-werd-door-tweede-schutter-vermoord-volkert-van-der-graaf.html[/quote][/url]quote:As said numerous times before:
This 911 Golden Mean based timecoded spiral in Dutch society is in fact linked to 'Srebrenica Karma'
I have been identifying and monitoring it here, during the last couple of years:
911 based Phi spiral in Dutch society
http://hddesign.forumup.nl/about87-hddesign.html
Balkan Karma Venus based
http://hddesign.forumup.nl/about4-hddesign.html
First identified event on this timecoded spiral was the assassination of Pim Fortuyn and this HDDesign 'research' shows that this was in fact a karmic expression related to the Srebrenica massacre.
Venus based indeed:
Srebrenica July 11, 1995 - September 1, 2009 = timeframe of 5.167 days
or Venus at the same orbital position
5.167 / 224.68 ( Venus year in Earth days ) = 23
This development emerges, true or not, its hitting the timecoded pattern:
Pim Fortuyn was killed by a second shooter!
Actrice Ine Veen has written a book based on a scret report ( that's what she claims ) in which she stated that indeed Volkert van de Graaf did shoot 3 bullets at Pim Fortuyn ( 2 in his back, one in his neck), but that Pim Fortuyn was already killed by 2 bullets in his head fired by a second shooter from on top a nearby building.
The Dutch secret service AIVD would know about these 2 kinds of ammunition. The book is called "killed by the Crown".
[url=http://www.crimesite.nl/liquidaties/moord/pim-fortuyn-werd-door-tweede-schutter-vermoord-volkert-van-der-graaf.html
]http://en.wikipedia.org/wiki/Liberation_Day_(The_Netherlands)[/quote][/url]quote:May 5, 2010 - Venus Transit timeframe of 13 Venus Years after the assassination of 'would have been Prime Minister of The Netherlands' Pim Fortuyn a few weeks prior to the elections..... SREBRENICA KARMA.....
Liberation Day (The Netherlands)
In the Netherlands, Liberation Day (Dutch: Bevrijdingsdag) is celebrated each year on 5 May, to mark the end of the occupation by Nazi Germany during World War II.
[url=http://en.wikipedia.org/wiki/Liberation_Day_(The_Netherlands)
It wouldn't amaze me if a >7 EQ would happen around the last orbital position of Mercury marking 'contact'quote:Op woensdag 14 april 2010 15:37 schreef Maurice76 het volgende:
Uit een bericht van hem op 2 maart:
[..It wouldn't amaze me if a >7 EQ would happen around the last orbital position of Mercury marking 'contact': May 27, 2010
]
Dat zijn nogal harde voorspellingen, dus ik ben benieuwd ...
Ik blijf gefascineerd door het laatste deeltjequote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:06 schreef Dutch. het volgende:
It wouldn't amaze me if a >7 EQ would happen around the last orbital position of Mercury marking 'contact'
Nah, het is wel bovenop een breuklijnquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:27 schreef sir_Tachyon het volgende:
Kijk nu wordt het leuk, niet dat ik echt op aardbevingen of andere voorspellingen zit te wachten maar het wordt nu wat behapbaarder. Ik ga er even vanuit dat we niet dagelijks aardbevingen van 7.5 hebben in dat gebied. En ook niet soortgelijke of grotere aardbevingen in de dagen ervoor en erna.
quote:Magnitude 7.2 VANUATU May 27, 2010
Magnitude 5.8 PUERTO RICO May 16, 2010
Magnitude 7.2 NORTHERN SUMATRA, INDONESIA May 09, 2010
Magnitude 6.5 SOUTHEAST OF TAIWAN April 26, 2010
Magnitude 4.9 UTAH April 15, 2010
Magnitude 6.9 SOUTHERN QINGHAI, CHINA April 13, 2010
Magnitude 6.3 SPAIN April 11, 2010
Magnitude 6.8 SOLOMON ISLANDS April 11, 2010
Magnitude 7.8 NORTHERN SUMATRA, INDONESIA April 06, 2010
Magnitude 7.2 BAJA CALIFORNIA, MEXICO April 04, 2010
Magnitude 4.4 GREATER LOS ANGELES AREA, CALIFORNIA March 16, 2010
Magnitude 6.7 OFFSHORE BIO-BIO, CHILE March 16, 2010
Magnitude 6.5 NEAR THE EAST COAST OF HONSHU, JAPAN March 14, 2010
Magnitude 6.9 LIBERTADOR O HIGGINS, CHILE March 11, 2010
Magnitude 6.1 EASTERN TURKEY March 08, 2010
Magnitude 6.8 SOUTHERN SUMATRA, INDONESIA March 05, 2010
Magnitude 6.6 OFFSHORE BIO-BIO, CHILE March 05, 2010
Magnitude 8.8 OFFSHORE MAULE, CHILE February 27, 2010
Magnitude 7.0 RYUKYU ISLANDS, JAPAN February 26, 2010
Magnitude 6.9 CHINA-RUSSIA-NORTH KOREA BORDER REGION February 18, 2010
Magnitude 3.8 ILLINOIS February 10, 2010
Magnitude 5.9 OFFSHORE NORTHERN CALIFORNIA February 04, 2010
Magnitude 6.2 BOUGAINVILLE REGION, PAPUA NEW GUINEA February 01, 2010
Magnitude 5.9 HAITI REGION January 20, 2010
Magnitude 4.0 OKLAHOMA January 15, 2010
Magnitude 7.0 HAITI REGION January 12, 2010
Magnitude 6.5 OFFSHORE NORTHERN CALIFORNIA January 10, 2010
Magnitude 4.1 SAN FRANCISCO BAY AREA, CALIFORNIA January 07, 2010
Magnitude 6.8 SOLOMON ISLANDS January 05, 2010
Magnitude 7.1 SOLOMON ISLANDS January 03, 2010
Magnitude 6.6 SOLOMON ISLANDS January 03, 2010
quote:On January 21, 2010 I have posted on the timeline with this post here:
http://hddesign.forumup.nl/viewtopic.php?p=9506&mforum=hddesign#9506
[quote][quote][quote]the markers are set.
October 9, 2006
May 25, 2009
on the Awakeningstriggers: 'Opening of The Tacoma Narrows Bridge[/quote]quote:January 20-21, 2009 - Inauguration Barack Obama.Flight 522 crash ('running on auto pilot towards nuclear event'): 1666 Ascension starttrigger day555 starttrigger on a 1111 days awakeningstimeframe around January 20, 2009 is July 16, 2007: Nagasaki 'echo'
[quote] For last year on July 12 or 15 (+/- 1 day ), 2007 I had determined a direct echo for Hirhoshima - Nagasaki, already posted in this HDDesign material years ago, years prior to the timeframe. This echo was based on the theoretical long term cycle based on the 911/Tetrahedron Design, causing a 'difference' between our 'actual' percecption of time and based on the elements as described in the 'breaking the code' thread. This is not a running pattern with several recurring keydates, its a direct link between for instance Nagasaki on August 9, 1945 and July 15, 2007 (+/- 1day), based on the precession cycle as described in this HDDesign. When that day came, a strong Earthquake struck Japan, coinciding with a powerful typhon, causing the worlds biggest nuclear plant to leak. There's no better way to express this Nagasaki echo without throwing another fatman on Japan.
Tacoma Narrows Bridgequote:The new bridge opened July 15, 2007.
http://en.wikipedia.org/wiki/Natalee_Hollowayquote:With Aruban investigators citing what was described as newly discovered evidence, Joran van der Sloot and Satish and Deepak Kalpoe were rearrested November 21, 2007, on suspicion of involvement in "manslaughter and causing serious bodily harm that resulted in the death of Holloway". Van der Sloot was detained by Dutch authorities in the Netherlands, while the Kalpoe brothers were both detained in Aruba. Van der Sloot subsequently returned to Aruba and was incarcerated.
==
On November 30, 2007, a judge ordered the release of Satish and Deepak Kalpoe, despite attempts by the prosecution to extend their detention
I want to emphasize that these underlying themes are related the annually recurring orbital position of the 'Grand Cross'.quote:June 26, 2010 - 'on top' Grand Cross, read related posts on page 1 of the Q2 timeline
San Andreas fault
Exit of Sun King
probably getting momentum on June 23 already: Venus at same orbital position as during Robert Encke committed suicide
also: next hit on the last 911 Phi based timecoded spiral which end on the end of the Mayan Long Count December 21 or 23, 2012. read related thread here:
The last 911 based Phi spiral
http://hddesign.forumup.nl/viewtopic.php?t=119&mforum=hddesign
The Next Big One
The next Big One could strike Tokyo, Istanbul, Tehran, Mexico City, New Delhi, Kathmandu or the two metropolises near California's San Andreas Fault, Los Angeles and San Francisco.
also: the last Hyper Dimensional Tetrahedron with the end of the Mayan Calendar, 911 days. Is monitored events timeframe with end of Mayan Long count as 911 endtriggerdate and the assassination of Benazir Bhutto on December 27, 2007 as 911 based starttrigger date/event.
Bhutto - end of Mayan Long count creates 1823 days 'control timeframe', with Grand Cross orbital position around June 26, 2010 as monitored events timeframe. Also based on the same underlying Design:
NASA astronomers refine the trajectory of new asteroid 2007 WD5, giving it a 1-in-25 (4%) chance of striking Mars on January 30, 2008. The object, estimated to be 50 meters wide, could impact Mars with the force of about three megatons of TNT. The potential strike area is close to the location of the Opportunity rover.
http://en.wikipedia.org/wiki/December_2007
already getting momentum early:
Magnitude 5.7 - SOUTHERN CALIFORNIA
2010 June 15 04:26:58 UTC
and
Strong quakes rock eastern Indonesia
4 shakers hit the same region in an hour ( June 16)
Ah, zo kan ik ook voorspellenquote:and this year I expect San Adreas activity, but it might aswell find momentum next year or 2012 ( not later)
Mensen die geloven dat Michael Jackson dood is...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:48 schreef Dutch. het volgende:
Last year we saw the exit of Michael Jackson ( exit of Sun King)
Dat kan niet, want dan is de aarde al vergaan.quote:
Wat een zinvolle post weerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
Mensen die geloven dat Michael Jackson dood is...
Dat kan niet, want dan is de aarde al vergaan.
dan moet je wel verdomd goed lezen om te zien dat ie aan de orbital position refereerd voor de san andreas beving... maar je hebt gelijkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:33 schreef Dutch. het volgende:
Goed lezen,
Er staat in feite rond 26 juni dit jaar, rond 26 juni 2011 of rond 26 juni 2012.
met een focus op dit jaar, dus rond 26 juni 2010
Jouw quote beperkt zich tot een gedeelte van de tekst waardoor er heel iets anders gesuggereert wordt.
Mensen die serieus ingaan op een grapje...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:10 schreef UncleScorp het volgende:
Wat een zinvolle post weer![]()
Zelfs na zoveel topics over 2012 heb je nog niet door dat die zogezegde datum 21/12/2012 is![]()
En een eenvoudig rekensommetje leert je dat 21/12 na 12/6 komt
updated Venus Transit timeframe around June 7:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:36 schreef Dutch. het volgende:
focus on Earth´s orbital position of the Venus Transits of our times, around June 7 coming up.
http://hddesign.forumup.nl/viewtopic.php?t=401&mforum=hddesign
login ´reader´ password ´reader´
´preemptive´
ik zie niets... of je moet doelen opquote:Be aware of the fact that this all indicates that we are dealing here with the Destiny of Mankind, so please focus on the upcoming timeframe around June 26, 2010 and try to understand the events during this timeframe with the information I have been giving in mind.
quote:On June 27, NASA's historic Deep Impact spacecraft will fly past Earth for the fifth and last time on its current University of Maryland-led EPOXI mission. At time of closest approach to Earth, the spacecraft will be about 30,400 kilometers (18,900 miles) above the South Atlantic.
http://hddesign.forumup.n(...)mforum=hddesign#9996quote:With these big Earth quakes at Mercury ( Chili) and Venus ( Eureka) orbital positions marking this timeframe around August 23, it is Mars to unveil what this truly is about: 'Tunguska'
[quote] A small asteroid exploded over Africa this week following what astronomers said was the first firm prediction of an incoming space rock.
It did not strike Earth.
My reply:quote:1st March 2010, 10:25 PM
Originally Posted by Blue Mountain
Hi Dutch,
Can HDD tell us when and where the NEXT >7.0 earthquake will be, instead of having to showhorn the event into HDD after it's occurred?
You can review the post here:quote:It wouldn't amaze me if a >7 EQ would happen around the last orbital position of Mercury marking 'contact': May 27, 2010
followed by a big EQ in the San Andreas area around Earth's orbital position of the Grand Cross: around June 26, 2010, with a possibility on June 23 too ( Venus at same orbital position as during Robert Ecke committed suicide )
I expect 'Contact' is around August 23, 2010, not by means of EQ, but more like somekind of 'Tunguska' 'conditioning'
Mount St. Helens/Yellowstone is expected for around HD Cube timeframe in November this year. That means EQ or volcanic activity, high impact or subtle.
Already years ago I linked the Hariri situation to Yellowstone but I said back then that unfortunately not much people would understand and accept it and as of today I have to admit not much has changed.quote:Mount St. Helens/Yellowstone is expected for around HD Cube timeframe in November this year. That means EQ or volcanic activity, high impact or subtle.
http://www.stargatezero.c(...)msg5267.html#msg5267quote:Yes,
We all have a shared responsibility in this, as with everything that happens in our reality. I cannot emphasize enough that we CAN make these subtle expressions possible. We may not be able to avoid to have to deal with specific ( karmic ) issues/underlying themes in our reality at specific moments in our perception of time, but as long as we understand WHY these events are happening, or at least if we do have a bit of understanding, than it becomes possible that the expressions will find a more subtle way to materialize in our reality.
Yellowstone doesn't have to blow
back in 2006, about a yellowstone article:
[quote]In recent years, the possibility of a large volcanic eruption has been a popular media topic, but Smith said the scenario seems overhyped. A more likely possibility would be a large earthquake, he said, noting that the most powerful quake in the interior Western United States happened at Hebgen Lake on Aug. 17, 1959.
"It's a much higher risk," he said.
Interessante theorie van iemand die een hele andere insteek heeft maar uiteindelijk wel alle punten van de huidige BNW kijk op een globaal complot bevat. Vooral dat laatste stukje sluit duidelijk op een visuele matrix aan.. een fantasie gebaseerd op de hersenen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:00 schreef Jumparound het volgende:
Stephen Baxter heeft daar een mooi kort verhaal over geschreven.
Hij filosofeert over het Fermi paradox waarom we geen sporen van buitenaards leven zien.
1 daarvan is dat we in een "gevangenis" leven van grofweg ons zonnestelsel. Op den duur gaat Malafant (de terugkerende hoofdpersoon in de korte verhalen) een laser bouwen om ge gevangenis te testen. Hij wil een echo opwekken van een planeet rond een andere zon (ongeveer op 4 lichtjaar) dus zou hij met 8 jaar antwoord moeten hebben...
Hij redeneert namelijk dat het enorm veel energie moet kosten om het expiriment in stand te houden (wij zijn het expiriment) en de overtreffe stap te veel energie gaat kosten voor de aliens (dat is de "schil" uitbreiden van de grens van ons zonnestelsel naar de rest van de melkweg)
Uiteindelijk heeft malefant gelijk en stort onze realiteit in elkaar.
Misschien willen eventuele aliens ons daarom niet in de ruimte hebben...
Fysiek als in dat je het kan beetpakken? Nee dat zeker niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:11 schreef Jumparound het volgende:
Dat laatste sluit daar duidelijk NIET op aan, anders zouden ze zonder al te veel moeite de "gevangenis" kunnen uitbreiden.
Het is juist een fysieke gevangenis, daar gaat het expiriment stuk...
yup, als in dat je het kan vastpakken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:21 schreef Ticker het volgende:
[..]
Fysiek als in dat je het kan beetpakken? Nee dat zeker niet.
Rafik Hariri werd vermoord op de Hyper Dimensional Cube datum op macro niveau. Wat 9/11 was voor de HD Tetrahedron, is de moord op Hariri voor de HD Cube. Ik heb consequent gezegd dat achteraf zal blijken dat de moord op Hariri de initiele gebeurtenis was in een ontwikkelend oorlogs scenario,quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:14 schreef Maurice76 het volgende:
Dutch, waarom is Rafic Hariri (dat is toch degene waar het om gaat? Die vermoord is in februari 2005?) zo belangrijk in die hele Tunguska / nucleaire HD design? Wat is zijn betrokkenheid erin? Als ik je berichten lees, is hij een centrale spil in dit alles, maar ik zie het verband eerlijk gezegd niet. Wat heeft deze man tijdens zijn leven te maken gehad met de andere zaken waar je hem aan koppelt?
Ik heb het over het misbruik van nucleaire kracht, omdat onbekend is wat een nucleaire explosie voor invloed heeft op bewustzijn en op andere dimensionele realiteiten. Tunguska was een waarschuwing, direct en intelligent gekoppeld aan Hirhoshima/Nagasaki en de impact op komeet temple 1. Dat zijn de rode lijnen waar we overheen gestapt zijn. Vind je dat wij kosmisch gezien voldoende geevolueerd zijn om andere planeten met ons bezoek te vereren? Ons bewustzijn is gekoppeld aan dat van de aarde, we moeten het hier oplossen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:14 schreef Maurice76 het volgende:
Bovendien heb je ook meermalen een waarschuwing geuit, dat de mens uit de ruimte moet blijven en van nucleaire energie moet afblijven. Waar baseer je dat dan op? Ja, Tunguska was inderdaad letterlijk en figuurlijk een behoorlijke smak en ja, nucleaire energie e.d. zijn gevaarlijk ... maar is je conclusie dat we dan maar niet de ruimte in moeten (en er niet eens aan moeten denken) niet ver gezocht? Ik bedoel, ik zou het juist als reden zien om het omgekeerde te doen: vandaag of morgen komt er zo'n knaller op onze planeet, dat we maar beter de mogelijkheid hebben om van deze rost af te (kunnen) zijn. Met andere woorden, ik zou op basis van deze dingen juist zeggen, vaart maken met het ruimtevaart programma!
Heb je er last van?? Je hoeft niet op dit topic te klikken... Het staat hier toch prima in deze catagorie?? Wat win jij er nu mee om Dutch hier af te krakenquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:40 schreef Bredemug het volgende:
Aah Dutch wat ben ik toch verbaasd jou hier te zien (not)
Je post dezelfde onzin van je op tig andere forums, je was zelfs banned op sommige forums.
Wat hoop je hier mee te bereiken? Je bent hier al zoveel jaren mee bezig.
Het is algemeen bekend dat jij problemen hebt met communiceren.
Je hoeft alleen maar ''Hyper Dimensional Design'' te typen in google en de forums langs te gaan. Meer woorden hoef je er niet echt aan vuil te maken.
''Dutch creates his own reality, and calls that "our reality".'' Beter kon ik het niet zeggen,
Een goede tip voor de fokkers die meer willen weten over Dutch zijn mentaliteit;
http://forums.randi.org/s(...)d24e&t=75565&page=82
en http://www.cassiopaea.org/forum/index.php?topic=6553.0
Heb jij last van mijn post dan?quote:Op zondag 5 september 2010 15:39 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Heb je er last van?? Je hoeft niet op dit topic te klikken... Het staat hier toch prima in deze catagorie?? Wat win jij er nu mee om Dutch hier af te kraken
En wat jij post is jou realiteit toch? Hebben we niet allemaal een eigen realiteit?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:40 schreef Bredemug het volgende:Je post dezelfde onzin van je op tig andere forums, je was zelfs banned op sommige forums.
''Dutch creates his own reality, and calls that "our reality".'' Beter kon ik het niet zeggen,
Klopt, iedereen heeft zo zijn eigen realiteit, de een steekt liever zijn kop in het zand en de ander wilt alles weten.quote:Op zondag 5 september 2010 19:36 schreef Trippii het volgende:
[..]
En wat jij post is jou realiteit toch? Hebben we niet allemaal een eigen realiteit?
Als vanuit Dutch zijn perspectief dit 'onze realiteit' is, wat is er dan zo gek aan als hij dit zo verwoord? Het is eerder gek om te zien dat jij je er zo druk om maakt.
Er zijn mensen die alles gelijk geloven, als iemand een idee heeft wat gebaseerd is op subjectieve interpretaties en dat dan vervolgens verdedigt als objectief en met dat mensen probeert te overtuigen, dan maak ik me daar druk om ja.quote:wat is er dan zo gek aan als hij dit zo verwoord?
http://www.esa.int/SPECIALS/Mars_Express/SEM21TVJD1E_0.htmlquote:This tiny moon is thought to be in a ‘death spiral’, slowly orbiting toward the surface of Mars. Here, Phobos was found to be about five kilometres ahead of its predicted orbital position. This could be an indication of an increased orbital speed associated with its secular acceleration, causing the moon to spiral in toward Mars.
Eventually Phobos could be torn apart by Martian gravity and become a short-lived ring around Mars, or even impact on the surface. This orbit will be studied in more detail over the lifetime of the Mars Express.
You could also just state that the orbital period is just 1/Pi earth days. Or, that Pi number of orbits fit in 24 hours of our earth-based timescale.quote:Op maandag 6 september 2010 23:13 schreef Dutch. het volgende:
If we apply this Pi based design as determined here in the HDDesign material we get:
0,3189102 x Pi x Pi = ......................
Pi !!!!!!!!
...............almost Pi, because Pi / Pi /Pi =0,3183098
Kun je intelligent ontworpen iets verder toelichten? Doel je hier op dat iemand zo gemaakt heeft ( een god, wezens uit een andere dimensie? ). Ik ben het met je eens dat het geweldig is dat zoveel dingen te berekenen zijn en dat alles met elkaar gerelateerd is. Ik kan alle dingen die je post niet allemaal onthouden dus vergeef me als je dit al had uitgelegd maar wat heeft de einde van de maan van Mars te maken met onze eigen bestemming?quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:30 schreef Dutch. het volgende:
Maurice.......het is niet een countdown tot de destructie van Phobos, maar een countdown naar een specifiek punt in onze babije toekomst in relatie tot onze eigen bestemming. De orbit van Phobos is intelligent ontworpen en fungeert als een tijdsmarker voor degenen die het kunnen observeren: wij dus. Het is precies hetzelfde onderliggende Design als met Steins, Deep Impact de maan impacts etc..
Ik zou het op prijs stellen als je jouw manier van communiceren verrijkt met inhoudelijke kritiek.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:40 schreef Bredemug het volgende:
Aah Dutch wat ben ik toch verbaasd jou hier te zien (not)
Je post dezelfde onzin van je op tig andere forums, je was zelfs banned op sommige forums.
Het is algemeen bekend dat jij problemen hebt met communiceren.
Je hoeft alleen maar ''Hyper Dimensional Design'' te typen in google en de forums langs te gaan. Meer woorden hoef je er niet echt aan vuil te maken.
Een goede tip voor de fokkers die meer willen weten over Dutch zijn mentaliteit;
http://forums.randi.org/s(...)d24e&t=75565&page=82
en http://www.cassiopaea.org/forum/index.php?topic=6553.0
Dit is een interessante vraag omdat er verschillende antwoorden op mogelijk zijn die allemaal impliceren dat er veel meer aan de hand is in onze realiteit dan dat wij ons bewust zijn.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:41 schreef sir_Tachyon het volgende:
[..]
Kun je intelligent ontworpen iets verder toelichten? Doel je hier op dat iemand zo gemaakt heeft ( een god, wezens uit een andere dimensie? ). Ik ben het met je eens dat het geweldig is dat zoveel dingen te berekenen zijn en dat alles met elkaar gerelateerd is. Ik kan alle dingen die je post niet allemaal onthouden dus vergeef me als je dit al had uitgelegd maar wat heeft de einde van de maan van Mars te maken met onze eigen bestemming?
Er zit zelfs alle geschiedenis achterquote:Op zondag 5 september 2010 16:04 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Heb jij last van mijn post dan?
Mijn reply was bestemd voor fokkers die meer willen weten over Dutch zijn hele Hyper dimensional gedoe, er zit veel geschiedenis achter en mensen horen dat te weten voordat ze iets gaan geloven.
En heb je ook enige aanwijzingen in welke staat Mars was? Met bevolking zoals die van ons? Of stukken verder ontwikkeld? Zijn ze gewoon niet ge-emigreerd naar de aarde? Ik doe alleen maar wat wilde gokken hoor. Alhoewel ik wel eens een boek heb gelezen waar de Martianen in voorkwamen van Drunvalo Melchezidek. Ken je die? Die heeft ook heel veel met Geometrie (voor de Flower of Life ). Alleen past hij niet de geometrie toe op data/tijdstippen en gebeurtenissen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:56 schreef Dutch. het volgende:
[..]
Dit is een interessante vraag omdat er verschillende antwoorden op mogelijk zijn die allemaal impliceren dat er veel meer aan de hand is in onze realiteit dan dat wij ons bewust zijn.
In geval van Steins en Phobos kan het bijvoorbeeld zijn dat zij overblijfselen zijn van andere veel oudere beschavingen, afhankelijk van het moment dat zij in deze intelligente omloop terecht kwamen. Dit impliceert dat wij niet de enige zijn die intelligent leven in dit universum vorm geven. In het geval van de door NASA geinitieerde 'communicatie' gebaseerd op ditzelfde onderliggende ontwerp zou het kunnen impliceren dat NASA nog steeds 'communiceert' dmv activitieten in ons zonnestelsel. Dat kan 'communicatie' zijn met intelligentie in onze eigen dimensie maar het kan ook inter-dimensioneel zijn. De vraag is echter of dit bewust of onbewust gebeurd. Aangezien HDDesign gebaseerd is op 'zo boven - zo beneden' principes waarbij ons gehele zonnestelsel in feite een reflectie van ons bewustzijn is, ben ik geneigd dat deze 'communicatie' onbewust plaats vind. Alles wat hier in onze realiteit gebeurd, inclusief eventuele expressies van buitenaards leven, is in principe een ultieme expressie geinitieerd uit 'hogere' of 'andere' dimensies dan de ons bekende 3D realiteit.
Phobos spreekt al sinds de ontdekking tot de verbeelding. Los van de indicaties dat Phobos hol zou kunnen zijn met geometrische constructies die wijzen op kunstmatigheid, blijkt nu ook opeens 'out of the blue' dat de orbit van Phobos ook intelligent bepaald lijkt te zijn, op dezelfde manier als Stein en de Deep Impact ruimte missies. Ik denk dat Phobos een tijdsmarkering in de omloop heeft en als we weten wanneer die ultime Pi expressie bereikt wordt, dan kunnen we dmv toepassing van HDDesign wellicht ook meer te weten komen over WAT er dan te verwachten is. ( of wellicht wat er in een ver verleden gebeurd is met Mars)
http://www.esa.int/SPECIALS/Mars_Express/SEM21TVJD1E_0.htmlquote:During Pi-point Steins timeframe around September 5, 2010, I had this intuitive thought while at work.
I had to work it out so it took some time to post it.
I expected somekind of a 'confirmation' of this Pi-based Design as described here in the HDDesign material. This Pi-based Design unveiled that asteroid Stein's orbit is encoded in Earth's orbit based on Pi, indicating that Stein's orbit is intelligently determined.
This very same Design was also applied with spacecraft Deep Impact/Epoxi comet encounters and other major events in our solar system as explained here:
http://hddesign.forumup.n(...)forum=hddesign#10246
As I suspect that there will also occur developments that will indicate that Mars' moon Phobos is infact artificial, I had this thought yesterday to apply this very same Pi based design on the orbit of Phobos.
The real orbital period of Phobos is 0,3189102 Earth days
If we apply this Pi based design as determined here in the HDDesign material we get:
0,3189102 x Pi x Pi = ......................
[size=18] PI[/size]
...............almost Pi, because Pi / Pi /Pi =0,3183098
This is so very close to expressing Pi, in the very same way as already shown here with the orbit of Steins, Deep Impact comet encounters etc, that it can't be just a coincidence. It shows up just like that after an intuitive thought.
In fact the perfect expression of Pi with the orbit of Phobos is so close that the difference is even less than a minute. 51,87 seconds to be precise,based on available info.
It is known that Phobos has an orbital decay. According to a mainstream space agency, the ESA:
[quote]This tiny moon is thought to be in a ‘death spiral’, slowly orbiting toward the surface of Mars. Here, Phobos was found to be about five kilometres ahead of its predicted orbital position. This could be an indication of an increased orbital speed associated with its secular acceleration, causing the moon to spiral in toward Mars.
Eventually Phobos could be torn apart by Martian gravity and become a short-lived ring around Mars, or even impact on the surface. This orbit will be studied in more detail over the lifetime of the Mars Express.
quote:de webbots zijn nog vager dan dutch...Op woensdag 27 oktober 2010 14:14 schreef jogy het volgende:
Dutch, ben je enigszins bekend met de webbots?
Gaan op een hele andere manier te werk om schaduws van de toekomst op te vangen voor het vormgegeven wordt. Hun komende 'big thing' zit tussen 8 en 11 november wat wel in de buurt zit van jouw 16 november. Bij hun is het vermoeden dat de dollar kapot gaat en de rest van de economie met zich meesleurt en nog wat andere zaken volgens mij. Web Bots en 8/11 november 2010 (oktober #2 )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |