Sterkte danquote:
Nah was van 2006 kennelijk, ik zocht op scanpunten bij zoekfunctie maar kreeg dus de duels van 2006 haha.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:59 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik miste alleen Feyenoord, die is laatst nog toegevoegd. Heb ik mazzel mee gehad, volgens mij.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:58 schreef Jasza het volgende:
Wtf joh ik sta er bij NAC en bij Roda niet tussen, wat een tering administratie hebben ze ook bij Ajax, of ik voer iets verkeerd in(maatjes van me staan er ook niet tussen).
Edit wait die zijn van 2006![]()
Ik zit hier nu wel te lachen, maar eigenlijk is het om te janken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:30 schreef Noshiba het volgende:
En wij hebben hier zelfs pannekoeken lopen met shirts met:
AZ HOOLIGANS
En die hebben ze aan als ze uitgaan.
Daar is die smiley voor utigevondenquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:06 schreef DJ_Ryow het volgende:
m'n buurjongen was vroeger Ajacied. kalkte altijd " Ajax is art" en dat soort dingen of muren en lantaarnpalen. in z'n kamer hing een Ajax vlag en op z'n deur zaten Ajax stickers.
heb hem al jaren niet meer gesproken, maar zag hem laatst in een feyenoord shirtje instappen in de auto bij z'n vrienden. dit was m'n gezicht toen ik het zag:
Van Ajacied naar Feyenoorder of andersom kan gewoon niet. Hoax.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:06 schreef DJ_Ryow het volgende:
m'n buurjongen was vroeger Ajacied. kalkte altijd " Ajax is art" en dat soort dingen of muren en lantaarnpalen. in z'n kamer hing een Ajax vlag en op z'n deur zaten Ajax stickers.
heb hem al jaren niet meer gesproken, maar zag hem laatst in een feyenoord shirtje instappen in de auto bij z'n vrienden. dit was m'n gezicht toen ik het zag:
lees m'n edit. hij is havenarbeider geworden.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:07 schreef Rots het volgende:
[..]
Van Ajacied naar Feyenoorder of andersom kan gewoon niet. Hoax.
Ik moet zeggen dat mijn klas in de tijd van 1995 in zijn geheel voor Ajax was, en rond 1999 toen ze daar in Rotterdam kampioen werden en wij met Wouters rampzalig speelden, was ik nog een van de weinigen Ajaciedenquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:07 schreef Rots het volgende:
[..]
Van Ajacied naar Feyenoorder of andersom kan gewoon niet. Hoax.
Wat een held die broer van je.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:08 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
lees m'n edit. hij is havenarbeider geworden.
overigens is m'n oudste broer van PSV naar feyenoord overgestapt.
Om eerlijk te zijn gaf ik helemaal niets om voetbal tot m'n 11e. Toen kreeg ik een Ajax-sjaaltje van een vriend en daar is het mee begonnen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:14 schreef Silenus het volgende:
Ik vind, overstappen tot je 14e ofzo moet gewoon kunnen. Alsof je ook maar íets van voetbal weet als je 10 bent. Pas dan kun je een beetje een keuze maken. Maar volwassen mannen die even clubhoppen, die kunnen zichzelf toch nooit meer serieus nemen.
Vanaf mijn 6de voor Ajax waar de rest voor Utrecht was. Dat is dus al 28jaar voor Ajaxquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:14 schreef Silenus het volgende:
Ik vind, overstappen tot je 14e ofzo moet gewoon kunnen. Alsof je ook maar íets van voetbal weet als je 10 bent. Pas dan kun je een beetje een keuze maken. Maar volwassen mannen die even clubhoppen, die kunnen zichzelf toch nooit meer serieus nemen.
Het is allemaal zo simpel hé, ik kreeg een Ajax kalender van mijn oom toen ik 6 was, en toen was ik al verliefd op Ajaxquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:17 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn gaf ik helemaal niets om voetbal tot m'n 11e. Toen kreeg ik een Ajax-sjaaltje van een vriend en daar is het mee begonnen.
Ik heb 40 euro afgetikt. Waarom? Dat vraag ik me ook af.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:15 schreef Jasza het volgende:
Wie gaan er eigenlijk allemaal naar PSV van FOK morgen?
Ik was tot een jaar of 5 voor PSVquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:14 schreef Silenus het volgende:
Ik vond in 1994 het vuurwerk in het Olympisch zo mooi. Daar wilde ik ook tussenstaan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:17 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn gaf ik helemaal niets om voetbal tot m'n 11e. Toen kreeg ik een Ajax-sjaaltje van een vriend en daar is het mee begonnen.
Ik doe met je mee. Hertog Jan belt net aan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik vond in 1994 het vuurwerk in het Olympisch zo mooi. Daar wilde ik ook tussenstaan.
Tsja, wist ik veel, ik was 11.
Wat een klotezooi, zit ik hier op de avond dat één of ander tyfusclubje kampioen wordt een beetje te mijmeren over m'n Ajaxliefde. Ik ga denk ik maar bier drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |