quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar in mijn betoog kwam het ook beter uit als ze die UEFAcup helemaal niet gewonnen hadden maar ik moest dat argument er nu ergens tussenfietsen.![]()
Ik ben een week dronken als Ajax die UEFA-cup wint terwijl alleen Suarez alle goals heeft gemaakt, dus alle respect voor die prestatie. Maar het was natuurlijk wel een incidenteel succesje.
Toch heb ik bij Twente meer het idee dat ze stabiel zijn en voorlopig zo blijven presteren. Komt misschien ook wel gewoon door de afgelopen 2 seizoenen, maar de Grolsch Veste hoort ook bij de grootste stadions van Nederland, dat had Willem II volgens mij niet. Financieel staan ze ook beter dan Willem II toen deed volgens mij.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heerenveen eindigt al jaren structureel bij de eerste vijf, Twente moet dat nog doen. Natuurlijk gaat het hartstikke goed op dit moment, maar er zijn zoveel clubs geweest die dat hebben gepresteerd. Het Willem II van Adriaanse haalde ook de Champions League, werd tweede en verkocht ook spelers aan topclubs. Ze hebben dat alleen één of twee seizoenen volgehouden. Bij een topclub of een goede subtopper is die periode veel en veel langer.
Feyenoord is eerder bezig om zich rustig af te bouwen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:50 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik merk er eigenlijk weinig van dat Feyenoord zich rustig probeert op te bouwen.
Ik vind Feyenoord nog steeds een topclub hoor. Alleen matchen de prestaties natuurlijk voor geen meter met de naam Feyenoord. Drie keer kampioen in de laatste 35 jaar is natuurlijk een beetje karig, AZ staat vanavond op 2 in de laatste 30.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:49 schreef Rots het volgende:
[..]
Oke, dus als je een aantal jaar minder presteert en de club rustig probeert op te bouwen heb je meteen geen status meer van topclub? En wat betreft AZ, zijn nog zeker geen topclub, maar hebben wel potentie. Beste scouts van Nederland, die zeker nodig zijn omdat AZ dit jaar veel spelers kwijt gaat raken.
Dat gevoel heb ik ook wel, maar dan moeten ze het alsnog doen. Het is vooral stuivertje wisselen de laatste jaren. Vitesse heeft een tijd gehad dat het goed ging, je hebt Heerenveen, je hebt AZ (vorig jaar weer niet), je hebt Twente, maar je hebt ook ooit Roda JC gehad.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:53 schreef Rumille het volgende:
[..]
Toch heb ik bij Twente meer het idee dat ze stabiel zijn en voorlopig zo blijven presteren. Komt misschien ook wel gewoon door de afgelopen 2 seizoenen, maar de Grolsch Veste hoort ook bij de grootste stadions van Nederland, dat had Willem II volgens mij niet. Financieel staan ze ook beter dan Willem II toen deed volgens mij.
Was natuurlijk wel wat jonger, maar het komt nog steeds over als een incidenteel succesje.
Nee, maar dat je al bezig bent met uitbreiden (volgens mij staan er alweer uitbreidingen op de agenda) geeft al aan dat je verwacht in de top te blijven. Bij Willem II hadden ze het succes niet zozeer verwacht en wisten ze mede daardoor er ook niet goed mee om te gaan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook wel, maar dan moeten ze het alsnog doen. Het is vooral stuivertje wisselen de laatste jaren. Vitesse heeft een tijd gehad dat het goed ging, je hebt Heerenveen, je hebt AZ (vorig jaar weer niet), je hebt Twente, maar je hebt ook ooit Roda JC gehad.
De grootte van een stadion vind ik niks te maken hebben met het zijn van een topclub of niet. De Meer was nou ook niet echt een groot.
Consequentie is dat de ander dus vertrekt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:46 schreef Frankz0rz het volgende:
Als ik het goed heb vonden ze Padt voor de winterstop niet goed genoeg als 3e keeper, toen keken ze of hij dat aankon i.v.m een eventueel vertrek van Gentenaar.
Maargoed, ik vind Stekel en Vermeer redelijk gelijk op gaan, mits allebei in vorm, dus moge de beste gewoon eerste keeper worden..
Stijn heeft niet naar Ajax-marseille gekeken zeker? toen werd hun fysieke middenveld toch aardig overklast.quote:Schaars: 'Middenveld Ajax te licht'
zaterdag 18 april, door sv, Amsterdam, 12:15u, de Volkskrant
Stijn Schaars denkt niet dat Ajax met het huidige middenveld (Anita, Enoh en Aissati) hoge ogen kan gooien in Europa. Dat zegt de middenvelder van AZ in de Volkskrant.
'In de Nederlandse competitie wordt nog erg aan techniek gedacht. Kijk wat er nu bij Ajax op het middenveld staat, met Aissati, Anita, Enoh. Technisch begaafd, maar fysiek gezien kunnen ze niet mee aan de Europese top. Je kunt er wel eentje tussen hebben lopen, maar niet drie. In Nederland kan het nog omdat het niveau hier minder is, maar als je echt potten wilt breken kan het gewoonweg niet', aldus Schaars.
Sinds enkele maanden tracht Schaars zijn spieren met fitnessoefeningen te stalen. 'Je moet jezelf voorbereiden op nieuwe situaties. Ik wil altijd vooruit. Zeker nu ik al enkele keren ben teruggeworpen kan ik geen stagnatie meer gebruiken. Daarom probeer ik me te wapenen met zaken die in het internationale voetbal nodig zijn'.
'Ik ben niet op mijn achterhoofd gevallen. Chelsea-Liverpool, dat is negentig minuten gáán. Gerrard, Torres, Lampard, Ballack – ze zijn creatief, maar óók allemaal fysiek sterk. De huidige topvoetballers zijn heel compleet'.
Sulejmani zal wel als 3e spits gebruikt wordenquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:46 schreef Breach het volgende:
[..]
FIjn dat ze Dario het vertrouwen geven. Maar met alleen Bodul erachter lijkt het mij dat je je in de nesten gaat werken. Dario is tot nu toe ook regelmatig geblesseerd geweest en als je dan meteen 2 maanden met een broekie moet gaan aantreden in (hopelijk) de CL of andere belangrijke wedstrijden, dan lijkt me dat niet ideaal.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Stijn heeft niet naar Ajax-marseille gekeken zeker? toen werd hun fysieke middenveld toch aardig overklast.
Wel grappig aangezien het middenveld van AZ helemaal niks voorstelt fysiek imo![]()
Dembele reken ik dan weer ff niet mee want dan vind ik meer een spits.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:57 schreef Rots het volgende:
[..]
Het middenveld van AZ is in vergelijking met Ajax fysiek ziek sterk. Dembele, de Zeeuw, Mendez en Schaars zijn stuk voor stuk sterker dan elke speler bij Ajax op het middenveld.
Hij heeft gewoon gelijk, Enoh Aissati en Anita zijn gewoon fysiek te licht. Zeker Aissati.
Hij heeft al heel wat Europese ervaringquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Stijn heeft niet naar Ajax-marseille gekeken zeker? toen werd hun fysieke middenveld toch aardig overklast.
Wel grappig aangezien het middenveld van AZ helemaal niks voorstelt fysiek imo![]()
Enoh is fysiek sterk hoor. Laat je niet door zijn lengte misleiden.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:57 schreef Rots het volgende:
[..]
Het middenveld van AZ is in vergelijking met Ajax fysiek ziek sterk. Dembele, de Zeeuw, Mendez en Schaars zijn stuk voor stuk sterker dan elke speler bij Ajax op het middenveld.
Hij heeft gewoon gelijk, Enoh Aissati en Anita zijn gewoon fysiek te licht. Zeker Aissati.
Dat zul je mij echt pas horen zeggen als we alleen door een overwinning van die gasten kampioen kunnen worden.quote:
hahahahahah haha die wedstrijd selectie voorlezenquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:16 schreef bloodysunday het volgende:
Wie heeft de voorleesfunctie op ajax.nl al is gebruiktik kwam niet meer bij
Als Van Gaal gaat roepen dat ze de beste zijn van Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven dan heeft die man echt 100% afgedaan voor mij.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:16 schreef Noshiba het volgende:
Ik ben benieuwd hoe snel we het 'helemaal niets in Amsterdam' gaan horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |