Zeg er wat van dan, held. Of verhuis naar Amsterdam.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:23 schreef Noshiba het volgende:
Jullie hebben het nog makkelijk in Amsterdam en andere kant van Nederland.
Ik woon godverdomme in exact het verkeerde deel van NL
Alles opeens AZ en ook gewoon van iedereen waarvan ik weet dat ze vroeger mij meenamen naar de Arena
Echt ik word hier helemaal gek.
Aissati mag dan wel minder fysiek zijn, maar compenseert dat ruimschoots met een puntgave techniek. Fysiek is op het middenveld ook niet alles, een mengeling zoals dat nu bij Ajax lijkt te ontstaan is perfectquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:02 schreef Rots het volgende:
Ja, hij heeft het toch ook over het middenveld van nu? Gabri hoort sowieso in de basis thuis, maar in van Basten zn plannen komt hij volgens mij niet echt voor. Ben bang voor jullie dat hij na dit seizoen weg is.
Enoh is wel redelijk fysiek, maar met twee lichtgewichten als Anita en Aissati naast hem kan je toch niet zeggen dat het fysiek wel in orde is op het middenveld.
En trouwens, Dembele is gewoon een middenvelder. Daar komt hij beter tot zn recht en van Gaal laat hem lekker staan daaro.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:25 schreef Rots het volgende:
[..]
Zeg er wat van dan, held. Of verhuis naar Amsterdam.
Wat denk jij nou? Dat ik er niks van zeg ofzo?quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:25 schreef Rots het volgende:
[..]
Zeg er wat van dan, held. Of verhuis naar Amsterdam.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:21 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Als Van Gaal gaat roepen dat ze de beste zijn van Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven dan heeft die man echt 100% afgedaan voor mij.
Tering NSB'ersquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:23 schreef Noshiba het volgende:
Jullie hebben het nog makkelijk in Amsterdam en andere kant van Nederland.
Ik woon godverdomme in exact het verkeerde deel van NL
Alles opeens AZ en ook gewoon van iedereen waarvan ik weet dat ze vroeger mij meenamen naar de Arena
Echt ik word hier helemaal gek.
Daarmee bedoel ik dus m'n halve familie die opeens allemaal buisness seats bij AZ hebben.quote:
Hou alsjeblieft op, je weet geen eens wat je zegt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:35 schreef richbitch het volgende:
[..]
Zulke supporters gewoon laten doodvallen, triest en kansloos volk.
Laat ze maar. Er komen momenten dat jij in je eentje lacht. Dat zijn momenten om te koesteren.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:35 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik dus m'n halve familie die opeens allemaal buisness seats bij AZ hebben.
En nu ben ik morgen nog jarig ook dus krijg ik het nog duizenden keren te horen ook![]()
Fuck my life
Je had het op zn minst achterwege kunnen latenquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:30 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Wat denk jij nou? Dat ik er niks van zeg ofzo?
Maarja wat heb ik te winnen? Het enigste wat ze zeggen: Het zit diep he of maar wij worden kampioen
en dan zeg ik: Hoelang ben je al fan van az
En dan gaat het opeens ergens anders over en reageren ze er niet meer op.
Maar wees gerust, ik spreek zelfs iedereen aan met een az shirt of iets anders hoor!
En wij hebben hier zelfs pannekoeken lopen met shirts met:
AZ HOOLIGANS
En die hebben ze aan als ze uitgaan.
Wel raar, afgelopen 3 weken niet meer gezien. Hmm misschien snapten ze het na die avond wel, of doe ik nou weer te stoer?
Welnee, dan zijn ze met z'n allen weer voor Ajax waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:37 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Laat ze maar. Er komen momenten dat jij in je eentje lacht. Dat zijn momenten om te koesteren.
Yeah en als we ooit weer verder komen in de CL dan zie je ze weer bij ons in de buurt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:27 schreef kevin6188 het volgende:
Ik heb precies hetzelfde hier in de Z van AZ. Ineens allemaal auto's met AZ-shirtjes erin. Uiteraard de shirtjes van dit seizoen, want vorig jaar rond deze tijd hoorde je niemand over AZ. Ik walg van dat soort figuren.
Als je al je hele leven voor AZ bent en er ook zat in de mindere tijden in De Hout, dan zal ik diegene oprecht feliciteren. Maar de rest van dat kansloze volk, nee.![]()
Ook zo'n figuur waar ik vroeger mee gevoetbald heb. Altijd in Ajax-trainingspak enzo. Nu levert z'n pa de spelersbus van AZ, worden ze kampioen en is hij die-hard AZ'er.
Zo gaat dat in Zuid-Limburg ook.. jaren '90 liep werkelijk iedereen in Ajax-shirt, de afgelopen jaren zie je steeds meer psv.. eergisteren spotte ik de eerste AZ-'supporter', al kan het natuurlijk ook een verdwaalde Alkmaarder zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:27 schreef kevin6188 het volgende:
Ik heb precies hetzelfde hier in de Z van AZ. Ineens allemaal auto's met AZ-shirtjes erin. Uiteraard de shirtjes van dit seizoen, want vorig jaar rond deze tijd hoorde je niemand over AZ. Ik walg van dat soort figuren.
Als je al je hele leven voor AZ bent en er ook zat in de mindere tijden in De Hout, dan zal ik diegene oprecht feliciteren. Maar de rest van dat kansloze volk, nee.![]()
Ook zo'n figuur waar ik vroeger mee gevoetbald heb. Altijd in Ajax-trainingspak enzo. Nu levert z'n pa de spelersbus van AZ, worden ze kampioen en is hij die-hard AZ'er.
Heb het jaren gehad met PSV hier thuis. Mijn zwager en mijn zus zijn voor PSV. De rest voor Ajaxquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:35 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik dus m'n halve familie die opeens allemaal buisness seats bij AZ hebben.
En nu ben ik morgen nog jarig ook dus krijg ik het nog duizenden keren te horen ook![]()
Fuck my life
Ja maar omdat die pannekoek ook interpreteerde dat ik er niks van durfde te zeggen, kon ik het niet laten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Je had het op zn minst achterwege kunnen laten
quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:35 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Fuck my life
quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:44 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]. Zijn ze soms vriendjes met Maffia Dirk?
Ik woon tegenwoordig in de buurt van A van AZ, maar het is hier ook echt te kansloosquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:27 schreef kevin6188 het volgende:
Een oud-collega van me bij de AH in Zaandam was die-hard PSV'er, dus die liep de laatste jaren al te zeiken, maar nu is hij voor AZ.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:57 schreef Silenus het volgende:
Ik ben blij dat ik geen AZ-supporters ken zeg. Het lijken me allemaal ontzettend vermoeiende personen.
Ik miste alleen Feyenoord, die is laatst nog toegevoegd. Heb ik mazzel mee gehad, volgens mij.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:58 schreef Jasza het volgende:
Wtf joh ik sta er bij NAC en bij Roda niet tussen, wat een tering administratie hebben ze ook bij Ajax, of ik voer iets verkeerd in(maatjes van me staan er ook niet tussen).
Sterkte danquote:
Nah was van 2006 kennelijk, ik zocht op scanpunten bij zoekfunctie maar kreeg dus de duels van 2006 haha.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:59 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik miste alleen Feyenoord, die is laatst nog toegevoegd. Heb ik mazzel mee gehad, volgens mij.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:58 schreef Jasza het volgende:
Wtf joh ik sta er bij NAC en bij Roda niet tussen, wat een tering administratie hebben ze ook bij Ajax, of ik voer iets verkeerd in(maatjes van me staan er ook niet tussen).
Edit wait die zijn van 2006![]()
Ik zit hier nu wel te lachen, maar eigenlijk is het om te janken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:30 schreef Noshiba het volgende:
En wij hebben hier zelfs pannekoeken lopen met shirts met:
AZ HOOLIGANS
En die hebben ze aan als ze uitgaan.
Daar is die smiley voor utigevondenquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:06 schreef DJ_Ryow het volgende:
m'n buurjongen was vroeger Ajacied. kalkte altijd " Ajax is art" en dat soort dingen of muren en lantaarnpalen. in z'n kamer hing een Ajax vlag en op z'n deur zaten Ajax stickers.
heb hem al jaren niet meer gesproken, maar zag hem laatst in een feyenoord shirtje instappen in de auto bij z'n vrienden. dit was m'n gezicht toen ik het zag:
Van Ajacied naar Feyenoorder of andersom kan gewoon niet. Hoax.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:06 schreef DJ_Ryow het volgende:
m'n buurjongen was vroeger Ajacied. kalkte altijd " Ajax is art" en dat soort dingen of muren en lantaarnpalen. in z'n kamer hing een Ajax vlag en op z'n deur zaten Ajax stickers.
heb hem al jaren niet meer gesproken, maar zag hem laatst in een feyenoord shirtje instappen in de auto bij z'n vrienden. dit was m'n gezicht toen ik het zag:
lees m'n edit. hij is havenarbeider geworden.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:07 schreef Rots het volgende:
[..]
Van Ajacied naar Feyenoorder of andersom kan gewoon niet. Hoax.
Ik moet zeggen dat mijn klas in de tijd van 1995 in zijn geheel voor Ajax was, en rond 1999 toen ze daar in Rotterdam kampioen werden en wij met Wouters rampzalig speelden, was ik nog een van de weinigen Ajaciedenquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:07 schreef Rots het volgende:
[..]
Van Ajacied naar Feyenoorder of andersom kan gewoon niet. Hoax.
Wat een held die broer van je.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:08 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
lees m'n edit. hij is havenarbeider geworden.
overigens is m'n oudste broer van PSV naar feyenoord overgestapt.
Om eerlijk te zijn gaf ik helemaal niets om voetbal tot m'n 11e. Toen kreeg ik een Ajax-sjaaltje van een vriend en daar is het mee begonnen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:14 schreef Silenus het volgende:
Ik vind, overstappen tot je 14e ofzo moet gewoon kunnen. Alsof je ook maar íets van voetbal weet als je 10 bent. Pas dan kun je een beetje een keuze maken. Maar volwassen mannen die even clubhoppen, die kunnen zichzelf toch nooit meer serieus nemen.
Vanaf mijn 6de voor Ajax waar de rest voor Utrecht was. Dat is dus al 28jaar voor Ajaxquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:14 schreef Silenus het volgende:
Ik vind, overstappen tot je 14e ofzo moet gewoon kunnen. Alsof je ook maar íets van voetbal weet als je 10 bent. Pas dan kun je een beetje een keuze maken. Maar volwassen mannen die even clubhoppen, die kunnen zichzelf toch nooit meer serieus nemen.
Het is allemaal zo simpel hé, ik kreeg een Ajax kalender van mijn oom toen ik 6 was, en toen was ik al verliefd op Ajaxquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:17 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn gaf ik helemaal niets om voetbal tot m'n 11e. Toen kreeg ik een Ajax-sjaaltje van een vriend en daar is het mee begonnen.
Ik heb 40 euro afgetikt. Waarom? Dat vraag ik me ook af.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:15 schreef Jasza het volgende:
Wie gaan er eigenlijk allemaal naar PSV van FOK morgen?
Ik was tot een jaar of 5 voor PSVquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:14 schreef Silenus het volgende:
Ik vond in 1994 het vuurwerk in het Olympisch zo mooi. Daar wilde ik ook tussenstaan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:17 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn gaf ik helemaal niets om voetbal tot m'n 11e. Toen kreeg ik een Ajax-sjaaltje van een vriend en daar is het mee begonnen.
Ik doe met je mee. Hertog Jan belt net aan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik vond in 1994 het vuurwerk in het Olympisch zo mooi. Daar wilde ik ook tussenstaan.
Tsja, wist ik veel, ik was 11.
Wat een klotezooi, zit ik hier op de avond dat één of ander tyfusclubje kampioen wordt een beetje te mijmeren over m'n Ajaxliefde. Ik ga denk ik maar bier drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |