Ik draag ook eigenlijk nooit jurkjesquote:Op zondag 19 april 2009 21:19 schreef soapie het volgende:
[..]
Verschrikkelijk... Ben ik ook niet het type voor.
Een jurk met een broek erover lijkt me niet echt lekker zitten...quote:Op zondag 19 april 2009 21:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik draag ook eigenlijk nooit jurkjesJa, mn gala jurk, maar dat is niet iets dat ik dagelijks draag
En soms een jurkje met een broek er over
Ligt aan de stof van 't jurkjequote:Op zondag 19 april 2009 21:31 schreef soapie het volgende:
[..]
Een jurk met een broek erover lijkt me niet echt lekker zitten...
quote:Op zondag 19 april 2009 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
met een behoorlijk décolleté.
verschillende blikken werden die kant op getrokken zeg maar
Ik win.quote:Op zondag 19 april 2009 20:51 schreef Pien85 het volgende:
Gaan jullie er om vechten?Mag ik kijken?
![]()
De winnaar mag mij 10 kilo doneren
Nouquote:
Hoe staat ie bij mij?quote:Op zondag 19 april 2009 21:38 schreef soapie het volgende:
Bij een ander vind ik het wel mooi staan...
Ik zit al bijna aan m'n tax man!quote:Op maandag 20 april 2009 08:53 schreef Stroekie het volgende:
Nou waar blijven die klagende vrouwen van afgelopen weekend dat ze misgrepen op mijn koffie ?
'n bietje wel...quote:Op maandag 20 april 2009 09:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar JIJ hebt dan ook afgelopen weekend niet gemopperd over gebrek aan service
heb ik dat dan gemist ?quote:
Dat uiteraard ookquote:Op maandag 20 april 2009 09:49 schreef Stroekie het volgende:
jij wilde toch vooral sappige detials weten van het nachtelijke verblijf in voorheen Royal
Met zoveel water in het vooruitzicht kan een flesje Pokon niet ontbrekenquote:Op maandag 20 april 2009 10:02 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat uiteraard ook
Ik ben inmiddels, vol goede voornemens, begonnen aan het eerste flesje water van vandaag.
Ooooooit zal ik weer slank zijn
ditquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |